MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 6:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Jeździłem rok czasu C180 i powiem jedno, ten samochód nie wiele wspólnego z prawdziwym mercem, mam na mysli komfort jazdy, silnik 1,8 jest za słaby.
C klase można porównać z Passatem, czyli twardy i średnio wygodny.
Oczywiście wsystko jest kwestią gustu.
Udało mi się sprzedać c180 i powróciłem do W124, bo wcześniej miałem też W124.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
moi znajomi maja c220cdi w tej budzie. auto male i twarde, choc oni jeszcze je sobie utwardzili. ja ze swoimi 2m nie zmiescilem sie za kierownice.

_________________
'00 BMW 530d touring
Obrazek
'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 12, 2006 12:48 am
Posty: 178
Lokalizacja: Szczecin
dokładnie tak przypuszczałem, chyba nawet nie pojade oglądac...

_________________
W123 300d Automat



ex: W123 200D, S124 250D, W123 200D, W124 250D, W123 240d, S124 300TDT, W210 320cdi


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
C-klassa i kolejne Mercedesy sa twardsze tak jak wszystkie inne nowe auta - co kazde to twardsze...Zwiazane to jest z podniesieniem sztywnosci nadwozia (bezpieczenstwo przy zderzeniu) jak i z podniesiona poprzeczka wobec testow drogowych - czyt. testy losia i inne wymijanie przeszkod, jazda po zakretach...Nie oszukujmy sie miekkie auto nie prowadzi sie tak precyzyjnie jak auto z twardym zawieszeniem...

...dzis milosnicy miekkiego zawieszenia moga sie udac do USA i tam jeszcze troche sie porozmiekczac za kolkiem...ale to i tak nie to co bylo jeszcze dawniej...

...dzis nikt nie zrobi auta tak specyficznie tlumiacego nierownosci jak 124 czy 123, w dodatku sprezynowych foteli dodatkowo rozmiekczajacych jazde tez juz nikt nie montuje w obawie przed chorobami kregoslupow...

...no coz zeby nam sie zdrowiej i pewniej jezdzilo zaczeto utwardzac auta, jednak 202 jest Mercedesem, ma dobrej jakosci wnetrze, dobre plastiki, jest dosc trwaly, bezpieczny...A to ze w dobrej kondycji krocej zyje? No coz marketing, cykl zycia produktu w przemysle motoryzacyjnym skrocil sie bardzo (i nikt nie zamierza go przedluzac) i jakos trzeba gonic sprzedaz nowszych modeli (czyt. sprzedaj stary bo zacznie sie psuc a nie masz juz gwarancji.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 22, 2004 6:22 pm
Posty: 834
Lokalizacja: Łódź
Dariusz Suchorz pisze:
ten samochód nie wiele wspólnego z prawdziwym mercem


Ja sie z Toba nie zgodze ;) W kategorii przyjemnosci z jazdy i pewnosci prowadzenia to auto jest naprawde niezle ;)

Dariusz Suchorz pisze:
czyli twardy i średnio wygodny


Nie jest to co prawda taka "kanapa" jak 123, ale nie przesadzajmy [zlosnik]
O ile z tylu faktycznie brakuje miejsca, to z przodu siedzi sie bardzo fajnie i wygodnie (ale to jest moje zdanie ;) )

markslav pisze:
dokładnie tak przypuszczałem, chyba nawet nie pojade oglądac...


Nie przesadzaj ;) Pojedz, usiadz, przejedz sie i bedziesz wiedzial co sadzic o tym aucie.
My wolelismy kupic C-klase, zamiast 124, bo....124 mi sie po prostu mniej podoba ;)

_________________
126.034


Ostatnio zmieniony śr sty 31, 2007 1:46 pm przez Wojtek123, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Przestanmy juz tak wielbic 124 i 123 bo jak wejda tu obcy internaucji to pomysla o nas ze tworzymy nowa religie ;) ....Powoli stajemy sie taki Radiem M.....Mercedes.... [zlosnik] Patrz dyskusje czy Omega vs 124 i inne o innych autach niz MB sprzed 93-96.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:46 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
124 200E lub 220E po 93 roku, czyli 16V. Bardzo dobre jednostki, mocy pod dostatkiem (odpowiednio 134 i 150KM). Ceny niższe niż diesle z podobnych roczników, przebiegi też niższe. Za to ciszej w środku, automaty z opcją sport i economy (w dieslach tego nie ma), zazwyczaj lepsze wyposażenie. Do tego oba silniki współpracują bardzo dobrze z sekwencyjnym gazem, który kolega MMM w Garwolinie oferuje za 2.400zł. Ja oczywiście wybrał bym (wybrałem) S124, czyli kombi, bo praktyczne, wielkie i pralkę przewiezie. Limuzyna będzie troszkę tańsza. Jeżeli spalanie nie jest najważniejsze, to możecie kupić 280 lub 320E/TE. Też będzie działać z sekwencją, ale wypije sporo.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
Wojtek123 pisze:
W kategorii przyjemnosci z jazdy i pewnosci prowadzenia to auto jest naprawde niezle


sztywne auta sa pod tym wzgledem ciekawe. nie tylko dla oczu obniza i uszytwnia sie zawieszenie.

_________________
'00 BMW 530d touring

Obrazek

'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 22, 2004 6:22 pm
Posty: 834
Lokalizacja: Łódź
BamBam pisze:
nie tylko dla oczu obniza i uszytwnia sie zawieszenie.


W moim przypadku (wersja elegance) nie ma obnizenia, a mimo to auto bardzo przyjemnie sie prowadzi [ok]

_________________
126.034


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 1:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
moj rekin tez nie ma ani cala nizej, a jezdzi sie fajnie. ale zaloze sie, ze maniak obnizen u ciebie czy u mnie czulby sie jak podczas sztormu...

_________________
'00 BMW 530d touring

Obrazek

'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 2:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 16, 2004 10:32 pm
Posty: 480
Numer GG: 4404550
Lokalizacja: Pierwoszyno /k.Gdyni
Nie chcę nikogo obrażać, ale c klasa to kibel, nie na co porównywać z W124.
Wcale bym się nie zastanawiał i kupił W124, najlepiej 220, bo to jest nowy silnik, cichy i eknomiczny.
Wiem co pisze bo miałem nie jednego merca, 123,124- kilka szt, c 180 i mam porównanie.

_________________
W129 SL 600, W123 230CE, W126 300SD, W123 300TD
Jeep Wrangler JL Rubicon
tel 507 958 920
www.suchorz4x4.com


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 2:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
Dariusz Suchorz pisze:
nie na co porównywa

no nie ma, bo to dwie rozne klasy pojazdow.

ja tez bym stawial na 124, silnik 220 jest naprawde fajny. mialem takie cos w kombi i z automatem. super sprawa.

_________________
'00 BMW 530d touring

Obrazek

'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 2:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 22, 2004 6:22 pm
Posty: 834
Lokalizacja: Łódź
Dariusz Suchorz pisze:
Wiem co pisze


Nie watpie

Dariusz Suchorz pisze:
bo miałem nie jednego merca


Ja tez ;)

Dariusz Suchorz pisze:
c klasa to kibel


I nadal absolutnie sie z Toba nie zgodze [zlosnik] ;)
Pozdrawiam!

_________________
126.034


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 3:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Wiecie.. mnie przekonaly ceny czesci.. Do W124 czesci sa stosunkowo tanie, a przeciez w 15-letnim aucie zwlaszcza ze znacznym przebiegiem taka chlodnica czy alternator moze po prostu sie skopac.. W zeszlym roku wymienilem chlodnice w kombiaku 124, za uzywke dalem zdaje sie 200zl z wymiana.. Do C-klasy na chlodnice trzeba by czekac, a cena by wyniosla ok 1000zl.. To samo dotyczy innych czesci. Zastanow sie wiec, czy chcesz miec troszke bardziej nowoczesna skarbonke, czy 2-3 lata starszego ale jednak pewnego Mercedesa.. No chyba ze poczekasz z rok, odlozysz jeszcze z 15tys, to moze wtedy jakiegos W210 w dieselku sobie sprawisz, za rok stanieja :)

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 31, 2007 5:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Także odradzam c klase . Komfort marny , duża awaryjność .
Ładnie to to wygląda ale to jedyna zaleta .
Wiem , bo miałem C250 turbodiesel z 1997 .


Co mnie zdziwiło w jednym poście powyżej :

"...dzis nikt nie zrobi auta tak specyficznie tlumiacego nierownosci jak 124 czy 123, w dodatku sprezynowych foteli dodatkowo rozmiekczajacych jazde tez juz nikt nie montuje w obawie przed chorobami kregoslupow... "

Z pierwszą częścią zdania się zgadzam a druga część mnie dziwi .
W sumie szkoda , że takie są tendencje , bo jak się przejadę nowszym autem to dopiero mnie wszystkie kręgi bolą i wtedy tęsknie za moim starym 124 albo S .

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl