MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 7:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz sty 07, 2007 5:16 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
wiedzmin pisze:
Coraz wiecej MB maniaków przechodzi na strone VAGa, niestety trzeba potrafic przyznać innym ze robią cos naprawde dobrego.

Ano trzeba. Nowego MB na 100% bym nie kupił - raczej było by to Audi. Zresztą ostatni mój nowy samochód to Superb 1,9 tdi 130KM.

Cytuj:
A tak wogoel to MB zaczał juz cynkować karoserie?? czy dalej wypada tak smiesznie w porównaniach-kiedy inni daja po kilka lat na blache a on 1 rok..

A Ty co? Pierwszy raz na naszym forum? MB cynkuje blachy od '85 roku kolego z Kaer Morhen. Audi od kiedy? A krótka gwarancja na blachy dotyczy Polski. Poza tym to i tak ściema marketingowa, ba jak nie ma kompletu pieczątek z ASO to i tak nikt tego nie uzna.


Cytuj:
Bukol pisze:
Samego rozrządu może i tak, ale trzeba w komplecie wymienić rolki i napinacz. Oczywiście można rzeźbić - na sprzedaż n.p.

nie pisz o rzeźbach jak waćpan nie masz pojecia...

Czego się czepiasz? Wiadomo, że wielu oszczędza na serwisie, zwłaszcza przed sprzedażą. Dlatego "rzeźba" w rozumieniu niepełnego serwisu.

Cytuj:
Zreszta ilu z was samych robi przy autach a ilu jest "pseudomechanikami" ja i mój mechanik ..

Nic nie robię przy samochodzie - do warszatów jeżdżę.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 07, 2007 5:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 15, 2003 8:25 pm
Posty: 681
Lokalizacja: ze Wsi <Katowice>
Bukol pisze:
A Ty co? Pierwszy raz na naszym forum? MB cynkuje blachy od '85 roku

szczerze to nie widać tego :)
nie mówie o egzemplarzach z historią ... ale nawet normalne GNIJĄ- rdzewieją ..
ile widze starych A80 które wygladają idelanie.. zero rdzy..
Czemu rdza tak perfidnie wyłazi. Moze jest ocynk i ocynk ..

_________________
Kierownik 190(W201) '86 2,0E afftomat-ex
Z-ca Kierowniak Beka '81 300D afftomat-ex
Z-ca 124 `94 300D 24V leniuszek

Zmiana Audi 80 B4 1,9TDi Avant `95


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 07, 2007 5:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 494
Lokalizacja: Giżycko
Bukol pisze:
A Ty co? Pierwszy raz na naszym forum? MB cynkuje blachy od '85 roku kolego z Kaer Morhen.



Jakieś dowody poproszę. Jaki to ocynk itp, gdzie o tym poczytać.
Jestem zainteresowany tematem, bo jakoś w to nie wierzę.

_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w remoncie...
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250T TurboDiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 07, 2007 6:35 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Pioterek pisze:
Jakieś dowody poproszę. Jaki to ocynk itp, gdzie o tym poczytać.
Jestem zainteresowany tematem, bo jakoś w to nie wierzę.


A ja nie wirzę, że o tym koledzy nie wiedzą będąc użytkownikami tego forum [szalone] <br>Dodano po 7 minutach.:<br>
wiedzmin pisze:
ile widze starych A80 które wygladają idelanie.. zero rdzy..
Czemu rdza tak perfidnie wyłazi. Moze jest ocynk i ocynk ..


Ja jakoś nie zauważyłem róznicy na plus AUDI na przykład, ale każdy widzi to co chce widzieć. Miałem już kilka Mercedesów i jakoś rdzę widzę tylko w swojej S123 która stała 20 lat pod gołym niebem i jest nieocynkowana. Wszystkie które miałem od rocznika 1986 nie miały żadnych poważnych problemów z rdzą, więc ja nie wiem o co kolegom chodzi, może tak delikatnie chcecie nas przekonać nad wyższością starszych AUDI nad starszymi Mercedesami, a o takich powinniśmy na tym forum rozmawiać i takie porównywać.
Chciałbym aby koledzy udowodnili, że jeździ więcej AUDI od Mercedesów sprzed lat 1990 na naszych drogach. W ogłoszeniach Allegro jest prawie równa ilośc ogłoszeń Audi i Mercedesa [oczko] ale do 1990 roku mamy ok. 16 stron Mercedesów i 6 stron z AUDI ;) [zlosnik] [cool] Pewnie właściciele Audi są tak zadowoleni z nich że nie chcą sprzedawać [zlosnik] a może nie mają już co zaoferować ludziom [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 07, 2007 10:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 494
Lokalizacja: Giżycko
georem pisze:
A ja nie wirzę, że o tym koledzy nie wiedzą będąc użytkownikami tego forum


Jak już pisałem wyżej poproszę o jakieś fakty, dane, strony, gdzie można o tym poczytać itp. - nie interesuje mnie przekonanie jakie panuje na forum. Jestem zarejestrowany na tym forum jako 2 (drugi) zaraz po MacKuzie, więc jestem tutaj od początku i jak się grzecznie pytam, to może douczcie i oświećcie starszego kolegę?

To, że mercedesy nie rdzewieją, to dla mnie żaden dowód, że są cynkowane, bo IMO ma na to wpływ wiele innnych czynników. A wiem z doświadczenia, że rdza czasem wychodzi w dziwnych miejscach, co IMO przy cynkowaniu nie powinno mieć miejsca - piszę z własnego doświadczenia. I nie piszcie, że musiał być dzwon czy cuś, bo nie oto lotto. Na znalezionym przeze mnie przez przypadek jakimś forum W202 panuje pogląd, że 202-ki nie są cynkowane, więc jak 124 może być cynkowane od początku produkcji?

Proszę tylko o konkrety, a nie udowadnianie wyższości Swiąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą, i gderanie, że Audi i tak jest be, bo nie o to mi chodzi. Chcę wiadomości, a nie przekonań forumowych...

Pozdrawiam

_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w remoncie...
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250T TurboDiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 2:05 am 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 06, 2007 9:29 pm
Posty: 7
Lokalizacja: teraz z koniecznosci z DE :(
Jest to smutne ale prawdziwe w 202 nie ma ocynku.
Sprintery także rdzewieją ocynk był od 2000r ale i tu nie jestem pewien.
W C i E klassach 94-2000 na pewno nie ma ocynku i to jest moim zdaniem skandal bo audi ma ocynkowane blachy od 86 r.
Popatrzcie na stare b3 czy 100 jak nie były po wypadku to nie ma tam grama rdzy !!!



kilka opini z portali samochodowych:

"2000 r.;poj: 2.8 (benzyna);przebieg: 15000;
Straszna tandeta! Mercedesa E klase chwalą tylko Ci co nie potrafią przyznać się do tego że kupili jeżdżący, rdzewiejący problem na kołach, a do tego okropnie przepłacili.
pełna ocena » "

"jeżdze Sprinterem trzeci rok, wcześniej miałem Robura!!! ( to takie cos na kółkach wygląda jak ciężarówka... nie ważne kochany Roburek) Sprinter jast fajny ALE!!! ale zaczyna gnić po pół roku w serwisie mówia ooo to od kamyczków! dramaaat!!! maluchy maja lepsze blachy. zawieszenie przednie do wymiany co roku w serwisie mówia ze to od jeżdżenia! pompa wtryskowa padła po 150 tys km. żre litr oleju na 6 tys km. ( w serwisie mówia ze ooo tak ma być! to normalne. a to ASR a to ESP a to przekażnik świec żarowych a to... i tak w kółko!! ale tak wogóle to bardzo fajne autko! kochany Roburek!!
"
"Blacha kiepska,rdzewieje,kurcze gdyby MB popracowal jeszcze nad blacha bylyby to "
"ma slabe blachy rdza wylazi jak diabli"
"teraz wlasnie zglosilem rdze na gwarancji zobacze co dalej"



opinia z forum Mercedes-Benz W201 & W124

… Dokładnie początkowe W210 rdzewieją . A pęcherze w C-klasie to standard bo ocynk poszedł na przełomie 1998\99 dziwne ze wczesniej bez ocynku ale prawdziwe . Dzwonić do znajomego dillera MB jak ktoś nie wierzy to potwierdzi…



opinie z forum MercManiaClub Polska

To zapiszemy sie do klubu audi i po sprawie a tak na serio znajomy ma Audi C4 2.5 tdi i stwierdzam że auto jest super noi ma te legendarne blachy ocynk co niestety my nie mamy i trzeba o lakier dbać…


Ja ostatnio sprowadziłem 1996 r z Austri delikatnie widać juz małe pęcherzyki na tylnich nadlolach i na drzwi kierowcy mają dwa delikatne pęcherzyki. Niestety Mercedes w tym troszke przegiął dając tak słabe blachy. Czy nie warto by było takiej blachy ocynkowac jak robi to audi Tam zobaczyć zgnite nadkola w aucie 20letnim to rzadkość, chyba że ktoś przytarł i szpachlu nałorzył?? …



Opinia z serwisu motofakty.pl

Marka > MERCEDES-BENZ Model > Klasa E :
JA mam E200'98 benz+gaz i pali 9-10l po miescie. A wogole to auto b.awaryjne. Średnio co 3 mies auto jest w serwisie MB we Wrocławiu, gdzie zostawiam każdorazowo ok. 2tyś PLN. Jakiekolwiek oszczędności idą w ten złom. Do tego korozja po najmniejszym uderzeniu kamyczka (brak blachy ocynk)i wrażliwa szyba przednia (już 3cia). No cóż - czego się nie robi dla "miłości" do tej kupy złomu...



Tak więc sprawa chyba nie jest tak oczywista jak widzą to georem i Bukol.

_________________
MB 123 300D
kontakt1: www.1.xja.pl
kontakt2: www.klik.xja.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 6:43 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
W tą wawaryjnośc to ja uwierze jak ktos jezdzi do ASO...tam oleju nie umieją zmienić a co dopiero mowic dalej...początkowe 210 miały praktycznie wszystkie te same silniki co 124....

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 7:31 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
fortybrans pisze:
Tak więc sprawa chyba nie jest tak oczywista jak widzą to georem i Bukol.


No my ewidentnie mówimy o świetnie wykonanych starszych modelach Mercedesa, zawsze twierdziłem i piszę o tym w postach że C-klasy i E-klasy od 1996 to tandeta i w życiu sobie tego nie kupię, wolę W123/W126 jeździć na codzień czy nawet W201/W124/W140. Tak samo twierdzę, że w tych latach Audi odstaje od Mercedesa w jakości i niezawodności, a jak napisałem wcześniej zawodna elektronika z którą nie radzą sobie nawet serwisy mnie nie interesuje i nie imponuje.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 10:19 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
W126 od 1985 roku ma cynkowane nadwozia, czy się to podoba czy nie. Nie chce mi się szperać i wklejać po raz n-ty linki do stron o tym - użyj "szukaj" a znajdziesz, kolego Drugi. Jak pisał georem, nowe plastiki mnie nie interesują bo to jest forum dla miłośników starych MB. A jest gdzieś forum dla miłośników starych Audi?
Co do jakości blach Audi - nikt nie twierdzi, że jest inaczej niż piszecie. Faktycznie jeździ sporo zadbanych B4 czy C4, tylko o ile mniejsze mają przebiegi niż przeciętny 124?

BTW - mój 280SE (bez ocynku) z 83 roku ma oryginalny lakier i tylko drobne wykwity (wielkości groszówki) przy tylnych nadkolach. Pewnie miał lekkie życie. A może jest po prostu dobrze zabezpieczony?

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 11:08 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Bukol pisze:
A jest gdzieś forum dla miłośników starych Audi?


To by musiało być raczej forum archeologiczne [zlosnik]

Bukol pisze:
BTW - mój 280SE (bez ocynku) z 83 roku ma oryginalny lakier i tylko drobne wykwity (wielkości groszówki) przy tylnych nadkolach. Pewnie miał lekkie życie. A może jest po prostu dobrze zabezpieczony?


Oczywiście, że nie ma problemu ze znalezieniem Mercedesów z lat 1975-85 ktróe nie maja rdzy lub delikatne jej początki, a z mechanika jest jeszcze lepiej, przy 20-30 letnich autach to faktycznie świadczy o niskiej trwałości tych aut. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 11:18 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
fortybrans sprzedaj tego sztrucla i kup sobie Fiata Seicento z 2003 roku, powinien mieć już pełen ocynk.

Jakoś nie zauważyłem strasznych problemów ze swoją hmmm E-klasą w budzie W124. Przejechałem od kwietnia ponad 40 000 km i jedynym problemem, który już wypleniłem była instalacja gazowa. Od jej zdjęcia przejechałem ponad 3500 km i ... cholera w tym złomie nic się nie dzieje [szalone]

Mam 4 ogniska rdzy (po 14 latach) chyba zapuściłem swój samochód. Nie wiem przerzucę się chyba na Daewoo, będzie lepszy [szalone]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 3:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 494
Lokalizacja: Giżycko
fortybrans pisze:
Tak więc sprawa chyba nie jest tak oczywista jak widzą to georem i Bukol.

I na pewno nie jest tak oczywista jak widzisz to Ty i jak jest napisane w tych Twoich cytatach.
Nie o to chodzi, że coś rdzewieje, czy nie i jakie ktoś ma o tym zdanie - ja chcę KONKRETNE FAKTY I DANE, a nie potocznie powtarzane opinie, przekonania i teorie niczym nie poparte (czyjeś zdanie też może nie być obiektywne)
Skończmy z mitami i finał.
Bukol pisze:
W126 od 1985 roku ma cynkowane nadwozia, czy się to podoba czy nie. Nie chce mi się szperać i wklejać po raz n-ty linki do stron o tym - użyj "szukaj" a znajdziesz, kolego Drugi.

No jakbym znalazł, to bym nie pytał... I po co te uszczypliwości? Jesteś mądrzejrzy ode mnie o tą wiedzę, to się nią podziel. [wscieklosc]
I już sam piszesz, że W126, a wyżej pisałeś "MB cynkuje blachy od '85 roku" jakby chodziło o wszystkie.
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź [chory]
Bukol pisze:
BTW - mój 280SE (bez ocynku) z 83 roku ma oryginalny lakier i tylko drobne wykwity (wielkości groszówki) przy tylnych nadkolach. Pewnie miał lekkie życie. A może jest po prostu dobrze zabezpieczony?

Jak pisałem wyżej:
Pioterek pisze:
To, że mercedesy nie rdzewieją, to dla mnie żaden dowód, że są cynkowane, bo IMO ma na to wpływ wiele innnych czynników.

Zatem sam sobie odpwiedz.
I jeszcze raz proszę: NIE DYSKUTUJEMY CO JEST LEPSZE AUDI CZY MB, TYLKO CZY MB JEST CYNKOWANY, JAKĄ METODĄ I OD KIEDY.

Ktoś w tym watku (FreQ): http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=22929&start=0
napisał: "Odnosnie ocynkowania, to mi sie wydaje ze 124ki mialy powloke fosforanowo-cynkową.(taki podklad)"

Zgadzacie się z tym czy nie? I chyba nie jest to to samo co w Audi?

Pozdrawiam

_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w remoncie...
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250T TurboDiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 3:51 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Pioterek pisze:
No jakbym znalazł, to bym nie pytał... I po co te uszczypliwości?

Otwieram google, wpisuję "mercedes w126" i czytam, czytam... niestety po niemiecku. Nie wiem co jest dla Ciebie wiarygodnym źródłem, ale może strona niemieckiego klubu 126? Może strona klubu S klasse? Na tych stronach jest napisane, że karoserie 2 serii 126, od 85 roku, są ocynkowane (częściowo).

Cytuj:
I już sam piszesz, że W126, a wyżej pisałeś "MB cynkuje blachy od '85 roku" jakby chodziło o wszystkie.

E - bez przesady, nie pisałem, że wszystkie modele. Nie wiem jak jest w 124. Jak już mówiłem, mnie interesują klasyki. 126 to co prawda "plastik", ale pełnoletni [hehe]

Cytuj:
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź [chory]

Się tak nie obrażaj. Było wielokrotnie o ocynku, były też linki, a na prawdę nie mam czasu na szukanie. Nie ze złej woli.

Cytuj:
I jeszcze raz proszę: NIE DYSKUTUJEMY CO JEST LEPSZE AUDI CZY MB, TYLKO CZY MB JEST CYNKOWANY, JAKĄ METODĄ I OD KIEDY.


Metod ocynku nie znam, więc dyskutować nie mogę. Wiem tylko, że w bardzo wielu źródłach można wyczytać o cynkowaniu nadwozi W126 od '85 roku.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 5:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 494
Lokalizacja: Giżycko
Bukol pisze:
Otwieram google, wpisuję "mercedes w126" i czytam, czytam... niestety po niemiecku. Nie wiem co jest dla Ciebie wiarygodnym źródłem, ale może strona niemieckiego klubu 126? Może strona klubu S klasse? Na tych stronach jest napisane, że karoserie 2 serii 126, od 85 roku, są ocynkowane (częściowo).

No to już coś. [oczko]
Bukol pisze:
E - bez przesady, nie pisałem, że wszystkie modele. Nie wiem jak jest w 124. Jak już mówiłem, mnie interesują klasyki. 126 to co prawda "plastik", ale pełnoletni

A to zrozumiałem na opak. [szalone]

Bukol pisze:
Się tak nie obrażaj. Było wielokrotnie o ocynku, były też linki, a na prawdę nie mam czasu na szukanie. Nie ze złej woli.

Nie obrażam się [smiech] . Myślałem, że masz jakieś linki, skany itp. [oczko] Szukam konkretnych argumentów na zwolenników innych marek [zlosnik]

Bukol pisze:
Metod ocynku nie znam, więc dyskutować nie mogę. Wiem tylko, że w bardzo wielu źródłach można wyczytać o cynkowaniu nadwozi W126 od '85 roku.


OK - dzięki [ok]

_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w remoncie...
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250T TurboDiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 08, 2007 5:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 10, 2001 2:00 am
Posty: 224
Lokalizacja: Warszawa
chciałbym tylko nieśmiało zauwazyć że wątek dotyczy silników i alternatywy dla TDI a dyskusja zeszła na ocynk blachy. Może należałoby w tym miejscu zakończyć te dywagacje i otworzyć inny wątek (lub wątki). Proponuję "MB contra inne samochody", "Legendarna trwałość MB w porównaniu do innych marek" oraz "Ocynk w MB a inne marki"

I podtrzymuję swoją poprzednią wypowiedź - dyskusja na temat innych aut, nawet tutaj w HP jest pozbawiona sensu.

Do widzenia.


:-?

_________________
W202 C180 94r - Pierwszy MB i pierwsze auto - dawne czasy


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl