MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 28, 2025 10:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt gru 29, 2006 5:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 04, 2006 6:07 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Poddębice -> okolice
Witam wszystkich [zlosnikz]
Od kupna obecnego MB prawe przednie drzwi (a ściślej zamek) zachowywały się tak, jakby miały siłownik centralnego zamka od tylnych drzwi. Jakiś czas temu postanowiłem tam zajrzeć i ku mojemu zdziwieniu stwierdziłem, że siłownik jest taki jaki powinien być, noooooo może nie do końca:

Obrazek
Obrazek

Dziś wymieniłem siłownik na inny. Działa bez zarzutów.
Ciekaw jestem, czy w waszych MB również były jakieś "wynalazki" poprzednich właścicieli?
Z nowym rokiem życzę wszystkim jak najmniej takich biuletynów. [zlosnikz]

_________________
'91 MB W124 250D - Skradziony 29.06.2006r. :-( VIN WDB1241251b543578
'93 MB W124 300D - elektryczna zagadka... :roll: VIN WDB1241301B880698
"Jeśli psujesz coś dostatecznie długo, w końcu ci się uda"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 5:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 01, 2006 9:24 pm
Posty: 157
Lokalizacja: Całowanie
heheh każdy orze tak jak może [zlosnikz]

_________________
MB W115 220 D1972
MB W115 200 D 1976
MB W107 350 SLC 1978
BMW R4 1937
Triumph B200 1932
IFA BK 350 1956
BMW R23 1936


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 5:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 9:36 pm
Posty: 435
Lokalizacja: [PSZ] Szamotuły
moze nie w MB ale widzialem kiedys bardzo ciekawy wynalazek zza zachodniej granicy czyt. NRD :)
Mianowicie piekny niebieski Opel Astra 1 nadmiernie sie grzał, poprostu cały czas temp byla za wysoka wiec miły pan postanowił sobie zamontowac przed chłodnica piekny wiatraczek o przekroju 40 cm i wlozył tam. Obok świateł zamontował sobie 3-stopniowa regulacje. To nie tylko POLACY maja tak znakomite pomysły. Pozdrawiam z powazaniem :)) Johnye300

_________________
C180 T-Model 98'
Mondeo mk4 2.0 PB 08'
C3 1.1 PB 12'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 5:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 22, 2006 6:34 am
Posty: 312
Lokalizacja: Poznań/N. Tomyśl i reszta PL
Chlopie, szkoda, ze nie mialem zdjec montazu domorobnego podlokietnika przez poprzedniego wlasciciela mojego MB.

W skrocie:

- dykta zamowiona u stolarza
- skajka niezniszczajka na obicie
- 30 cm preta stalowego
- usluga spawania do ramy siedzenia

efekty:
- wypalona wykladzina i obicie wewnatrz fotela
- wypalona dziura w dywaniku
- zniszczona rama siedzenia

BEZCENNE!

_________________
Ex: 1987 MB W201 2.5D ''Niebieski Rekin'' :( - zawsze w mojej pamięci.

Obecnie: FF '07 1.6 TDCi - też się kula ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 5:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 18, 2006 3:33 pm
Posty: 405
Lokalizacja: Rybnik-Gliwice
W moich automobilach po zakupie było parę wynalazków między innymi gustowny uchwyt na telefon komórkowy, źal mi go było demontować ale kto by chciał jezdzić z drewnianym klockiem przykręconym do konsoli środkowej nad pokrętłami nawiewów, a tak to standard: dziury poklejone silikonem, łatane kawałkami blaszek po konserwach rybnych zapacikane szpachlą lub żywicą jak kajak :)

_________________
ex: w123 2,3 taxi 37tyś przebiegu ;)
ex: w123 2,4 taxi 146tyś przebiegu ;)
ex: w123TE 250tyś przebiegu, mój rdzawy kwiatuszek
w123 230c 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 5:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
No u mnie dziadek poprzedniw wlasciciel chyba nie mogl sie przekonac do pilota wiec autoalarm byl wlaczany kluczykiem. W tym cely zostal zrobiony calkiem sporawy odwiert w drzwiach kierowcy a wen wprawiony calkiem pokazny zameczek ktory uruchamial alarm. kto widzial na spocie ten wie o czym mowa [zlosnik]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 5:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 04, 2005 7:51 pm
Posty: 475
Lokalizacja: Tuszyn/Łódź
przyjechal do mnie kiedys taki gostek motorem ( MZ ETZ 250 ), ze cos slaby jest. kompresji nie ma, slabo pali i strasznie telepie. dodal na koniec ze jakos niedawno robil remont silnika i nie powinno nic sie z nim dziac. na motorach to on sie zna, ale dlaczego nie chce palic to on nie wie.
jakież bylo moje zdziwienie jak po przyjrzeniu sie silnikowi zobaczylem zamiast srub laczacych polowki karterow powkladane i pozaginane z drugiej strony... gwoździe!

_________________
Ex: MB W 115 240D '75 - Babcia Miecia - niedokonczony remont...
Ex: MB W 115 200D '73 - Arbiesowy dawca dla Mieci
Ex: MB W 124 300CE '88 - Wnuczka
Obecnie: W124 200E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 5:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
U mnie lajcik, bo raptem przykręcony na blachowkręty do bocznej ścianki kokpitu uchwyt na kubek... zdemontowane odrazu, z zewnątrz tylko rdza na podszybiu zaklejona szarą zbrojoną taśmą i listwy boczne (te kawałki miedzy błotnikiem a tylnimi drzwimi) przykręcone do rdzy na blachowkręty.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 5:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
kawałki podłogi powklejane na silikon listwy dolne drzwi powiercone celem przykręcenia do szpachli i oczywiście rzeźba polska tzn cała dupa pod tylnimi światłami ze szpachli zero blachy sama szpachla [szalone]

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 7:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
a niektórzy do tej pory tak mają, jeżdzą i szczycą się ze mają najpiękniejsze i najatrakcyjniejsze auta na świecie a to po prostu,krótko można określić mianem "choinki" co sie i dobrze składa na obecny czas bo może nie rzucać sie az tak w oczy.. Mówiąc "choinka" mam na myśli konkretne przykłady o których tylko nieliczny/i wie/dzą. :))


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 9:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
sobolini pisze:
przyjechal do mnie kiedys taki gostek motorem ( MZ ETZ 250 ), ze cos slaby jest. kompresji nie ma, slabo pali i strasznie telepie. dodal na koniec ze jakos niedawno robil remont silnika i nie powinno nic sie z nim dziac. na motorach to on sie zna, ale dlaczego nie chce palic to on nie wie.
jakież bylo moje zdziwienie jak po przyjrzeniu sie silnikowi zobaczylem zamiast srub laczacych polowki karterow powkladane i pozaginane z drugiej strony... gwoździe!


:szok2x: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MEGA DOBRE :D:D:D:D w mercu wkrece do kadluba kolek rozporowy i wkret co to by przytrzymalo kolektor :D:D:D:D

Bedac oczywiscie dumnym posiadaczem maluch, ktorego dostalem za darmoche ale musialem go zespawac (progi i blotniki) okazalo sie ze prog to jeden wielki szpachel. [smiech]

Kumpel w malcu po dziadku mial wymieniane poszycia boczne. Byly one co prawda pospawane tu i owdzie ale najlepiej chyba fachmenom szlo klejenie laczen silikonem [zlosnik] [smiech]

W mercedes nie bylo naszczescie takich patentow [usmiech]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 9:52 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 8:11 am
Posty: 1204
Lokalizacja: Opole
ja jak kupowalem qp to mialem tylna boczna tapicerke tackerem przymocowana :D jakos to sie niby trzymalo :D

_________________
L206D
C124 230CE
S210 320CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 9:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 02, 2006 4:05 pm
Posty: 80
sobolini pisze:
przyjechal do mnie kiedys taki gostek motorem ( MZ ETZ 250 ), ze cos slaby jest. kompresji nie ma, slabo pali i strasznie telepie. dodal na koniec ze jakos niedawno robil remont silnika i nie powinno nic sie z nim dziac. na motorach to on sie zna, ale dlaczego nie chce palic to on nie wie.
jakież bylo moje zdziwienie jak po przyjrzeniu sie silnikowi zobaczylem zamiast srub laczacych polowki karterow powkladane i pozaginane z drugiej strony... gwoździe!

yyy nie bardzo rozumiem, EM250 ma jak każde 250 śruby wkręcane w lewy karter, a nie przechodzące na wylot ... conajwyżej z przodu jedna przechodzi na wylot, ale ona tak wielkiego wpływu nie ma.

_________________
W garażu gryzą się:
VW Golf Mk1 GTI '78
M-B W123 250 '82


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 10:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
jak naprawic dziure w chromie zderzaka W126? :roll:
W dwóch etapach, patrz i ucz się forumowiczu:
1. zapierdzielic kilogramem szpachli od spodu. Jeżeli mało to użyć kolejnego kilograma.
Obrazek
2.Wyrównać od góry i zakleić taśmą. Gotowe.
Obrazek
Jeżeli taśma nie jest położona fragmentami a na całej powierzchni chromu to po zamontowaniu całości z odległości 20 centymetrów nie widac różnicy [brawo] [ok] .
Przez pierwsze dwa tygodnie [hehe] [hihi]

Reszta Malucha na szczęście full oryginał bez patentów. Za krótko był w łapskah ;) pana Heńka.

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 29, 2006 10:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 04, 2005 7:51 pm
Posty: 475
Lokalizacja: Tuszyn/Łódź
hej mła,
otwory byly bestjalsko przewiercone na wylot, gwozdz mial srednice cos kolo 8 mm. na koncu chamsko zagiety, tak aby wszystko ladnie scisnac, na koniec zabeltane wszystko w silikonie coby olej nie uciekl i trzymal cisnienie. uwierz tez myslalem ze nie powinno to jezdzic.

_________________
Ex: MB W 115 240D '75 - Babcia Miecia - niedokonczony remont...
Ex: MB W 115 200D '73 - Arbiesowy dawca dla Mieci
Ex: MB W 124 300CE '88 - Wnuczka
Obecnie: W124 200E '89


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl