MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 8:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 11, 2003 4:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Witam!

Zgodnie z tematem mam pytanko:
jaki przewod i ile go kupic aby wymienic wszytskie przewody paliwowe od baku az do pompy... Slyszalem, ze najlepsza do tego celu jest miedziana rurka o srednicy 8mm...Tylko ile jej? I czy najpierw zdjac stare isc do sklepu i kupic, czy kupic kilka metrow i wymieniac na miejscu???

jezeli ktos przeprowadzal taka operacje to prosze o porady...

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2003 9:54 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
A o które przewody Ci chodzi?
Sztywne trudno będzie zastąpić przewodem kupowanym "z metra" gdyż te orginalne mają odpowiednio wyprofilowane końcówki, aby się opaski zaciskowe lepiej trzymały. Jeśli tych potrzebujesz to może poszukać coś na szrocie.
W kwestii elestycznych to przewód wkręcany do baku z gwintowaną końcówką orginał w ASO 40 zł + sitko do baku 50 zł (także ASO) które przy okazji można wymienić (i zobaczyć co wlewamy do baku [zlosnik]). Do tego jakieś 1,5 metra bieżącego przewodu elestycznego - nieorginalny to sprawa kilkunastu złotych.
W kwesti przewodów paliwowych to są jeszcze tzw. przewody nadciśnieniowe wtryskiwaczy (kupowane "z metra"). Za komplet orginalnych z wymianą zapłąciłem 40 zł.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2003 10:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Witam
Ja u siebie wymieniłem wszyskie przewody paliwowe miękie i sztywne.
Miękkie to poprostu przewody z "metra"+ nowe opaski a sztywne to rurki miedziane o średnicy 8mm stosowane w instalacjach gazowych jako przewód do tankowania butli.
Jak wiadomo w modelu E jest ciśnienie w układzie paliwowym 2,2bar i nie mam żadnych problemów z przeciekami benzyny.
Na moj samochód zużyłem 9m przewodów miedzianych (zasilanie i powrót) kup 10m przewodów i ukladaj w podwoziu oba na raz w kierunku od zbiornika do silnika.
Powodzenia.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2003 11:31 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Mi pociekly w miejscach przelotek gumowych. Przerdzewialy, ale wszedzie indziej byly jaknajbardziej dobre. Polatalem rurkami gumowymi te miejsca.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 12, 2003 2:17 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
marcin280e pisze:
Witam
Ja u siebie wymieniłem wszyskie przewody paliwowe miękie i sztywne.
Miękkie to poprostu przewody z "metra"+ nowe opaski a sztywne to rurki miedziane o średnicy 8mm stosowane w instalacjach gazowych jako przewód do tankowania butli.
Jak wiadomo w modelu E jest ciśnienie w układzie paliwowym 2,2bar i nie mam żadnych problemów z przeciekami benzyny.
Na moj samochód zużyłem 9m przewodów miedzianych (zasilanie i powrót) kup 10m przewodów i ukladaj w podwoziu oba na raz w kierunku od zbiornika do silnika.
Powodzenia.

No dokladnie o to mi chodzilo...Albo jak powiedzial Ocet tylko gumki pozakladam, bo mi leci na laczkach przy tylnich kolach i na wysokosci skrzyni biegow....

PS: Chyba podcisnienie 2.2..ale jak jest nieszczelnosc to i nie ma cisnienia/podcisnienia

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 12, 2003 2:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Co powiecie na temat wyrabania w kosmos blachy-oslony miedzy ostatnim tlumikiem a podwoziem??? Ostatnio mi puscily dwie sruby i srasznie brzeczy a starych srub nie moge odkrecic i juz sa wyrobione łebki.... Albo wkrece na blachowkrety albo wywale te blachę...

Co radzicie???

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 12, 2003 4:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 24, 2003 10:02 pm
Posty: 178
Lokalizacja: Łódź
Radze jednak to naprawić. Znajomek ma 126, najprawdopodobniej bez tej blachy, troszkę mu się przydziurawił tłumik w stronę nadwozia:) i nagrzał mu blachę nadwozia skutkiem czego farbka zlazła w bagażniku...

_________________
Pozdrawiam
Sobiecha
MB W201 2.0D 86r.

Pan Bóg stworzył kobiete.... a Niemcy Mercedesa


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 12, 2003 10:07 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
mroziu pisze:
marcin280e pisze:
Jak wiadomo w modelu E jest ciśnienie w układzie paliwowym 2,2bar i



PS: Chyba podcisnienie 2.2.
[zlosnik] [zlosnik]

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 12, 2003 11:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Bez kanalu cieniutko....Ale bede musial jakis [poszukac, bo z pozycji lezacej pod autem to z tymi srubami nie powalcze.... potraktuje te sruby jakims wd40 to moze przez noc sie zastanowią [zlosnik]

PS: jak ktos chce zdjac deske rozdzielcza i konsole sroekowa w w116 to sluze radą, bo z trotylem walczylismy dzisiaj pol dnia [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 12, 2003 11:25 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
mroziu pisze:

PS: jak ktos chce zdjac deske rozdzielcza i konsole sroekowa w w116 to sluze radą, bo z trotylem walczylismy dzisiaj pol dnia [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]


To sie nie krępuj - tylko pisz artykuł do działu "Warsztat" [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl