MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 6:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 06, 2006 5:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 02, 2006 5:57 pm
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Proszę o pomoc. 123 240D nie działa mi prędkościomierz, a wiem, że "zegary są dobre". Jak się do tego zabrać?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 06, 2006 9:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cześć .. no wiec musisz wypchnąć licznik od dołu (z pod kierownicy) i odkrecic linke preskosciomierze .. potem odkrecic linke od skrzyni biegów ... i msucic tak samo nowa linke i tyle ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 07, 2006 11:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Tak jak kolega napisał, a dla ułatwienia jeśli stary pancerz jest dobry to wymień samą linkę (wkład), bo masz pewność że Ci się nie przetrze przez złe poprowadzenia pancerza. Przy wymianie "kompletu" trzeba poprowadzić nową linkę łagodnymi łukami. Nie zaszkodzi jak nową linkę nasmarujesz oliwą np. do urządzeń precyzyjnych. Za nim kupisz nową linkę odkręć starą i zobacz jaką ma końcówkę: płetwę czy kwadrat? Kup taką samą, ale unikaj rzemieślniczych. Z podróbek polecam włoską Adri Auto (około 30 PLN).

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 08, 2006 1:24 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Mitu pisze:
a dla ułatwienia jeśli stary pancerz jest dobry to wymień samą linkę (wkład


jak ma pletwe to niech zapomni o przelozeniu samego wkladu:)))

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 12, 2006 5:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 02, 2006 5:57 pm
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Dziękuję ślicznie za poradę.
Zabieram się do pracy.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 13, 2006 7:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
dobrzan pisze:
jak ma pletwe to niech zapomni o przelozeniu samego wkladu:)))


W jednym przypadku można wepchnąć linkę "od dołu", w drugim "od góry". Nie pamiętam w której serii jak to było (chyba w 1. od dołu, w 2. od góry), ale jak wyjmiesz liczniki to się dowiesz. Najpierw sprawdź jaką masz linkę, dopiero wtedy kup nową.

Jeśli stara linka ma ślady rdzy to wymień pancerz razem z linką.

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl