MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 3:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt gru 01, 2006 4:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
mam jeszcze jedną sprawę ale tyczy się ona beczki mojego kolegi , który nie ma neta .
Jest to również 300D choc silnik nie wiele ma tu do rzeczy .

Boryka się od jakiegoś czasu z problemem ściągania auta na obie strony .

Obiawy są takie że w zależności od stanu jezdni (koleiny itp) auto raz ściąga w prawo raz na lewo i to znacznie .

Były sprawdzane i wywazane koła , zbierzność trzy razy i nic to nie dało . W każdym warsztacie mówią mu co innego i wychodzi na to że trzeba całą zawieche wymienić :roll:

Któryś z mechaników "zasugerował" że mogą być wybite gruszki na drążkach reakcyjnych i teleskop między drążkami kierowniczymi .

uwaga : Jeszcze inny mechanik zaproponował wymianę poduszek pod silnikiem !!??

Auto generalnie zadbane i nie wybite ... co może powodować obiawy takiego znacznego ściągania ?

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 4:35 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Felgi o bardzo malym ET + szerokie opony

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 5:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
jeżdzi na org barokach z oponkami 195/70/14 . Z resztą nie wydaje mi się aby to był problem . Ja jeżdziłem na 17tkach 205/40 i absolutnie nie było takich problemów - auto jechało jak na szynach .

_________________
W124 300E bez lpg


Ostatnio zmieniony pt gru 01, 2006 5:47 pm przez Miki, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 5:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Nie ma znaczenia czy 15 czy 17 - wazne jest wysuniecie srodka powierzchni opony wzgledem osi obrotu zwrotnicy (male ET). Duze wysuniecie daje dokladnie taki efekt - sciaganie na koleinach, szarpanie na dziurach itp.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 5:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
nio ok , ale są fabryczne kółka więc możemy ten wariant wykluczyć .

_________________
W124 300E bez lpg


Ostatnio zmieniony pt gru 01, 2006 5:45 pm przez Miki, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 5:44 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Sprawdź jako pierwszą rzecz,amortyzator układu kierowniczego.
On odpowiada z niwelowanie fabrycznego luzu na kierownicy.
Nowy dobrej firmy około 120-200zł.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 6:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
A opony nie są przypadkiem jakieś stare lub po przejsciach (nie mowie o biezniku). Tak mialem na starych guimach, pol roku nie moglem dojsc do tego co mu dolega i jak zmienilem gumy to reka odjal.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 9:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Może luz na przekładni kierowniczej?

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 02, 2006 7:57 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 5:46 pm
Posty: 852
Lokalizacja: Lębork Żarnowska/k Łeby
Miki pisze:
Któryś z mechaników "zasugerował" że mogą być wybite gruszki na drążkach reakcyjnych i teleskop między drążkami kierowniczymi .

uwaga : Jeszcze inny mechanik zaproponował wymianę poduszek pod silnikiem !!??

ale sprawdzali czy to tylko teoria
w poprzednim miałem podobne objawy i okazało się ,żet wina niewiem czy dobrze pamiętam "wspornik wahacza"jest taki jeden z prawej strony siedząc w aucie

_________________
MB 123 220D 80r 6lat
MB 123 240D 82r 3lata
MB 124 200TD 88r kombi biały mułek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl