Auto odebralem. Jestem zadowolony. Lista rzeczy naprawionych, wymienienych i zainstalowanych wyglada mniej wiecej tak:
- odbudowa progow
- wspawanie latek w podlodze, grodzi silnika i bagazniku
- wstawienie reparatury blotnika (prawy tyl) i tylnej klapy
- naprawa ubytkow: blotnik lewy przod, maska, dziura po antenie z tylu, narozniki drzwi, komory swiatel tylnych
- naprawa wgnieconych drzwi kierowcy
- polakierowanie auta: cala tylna klapa, i cale auto od dolu do listew
- wymiana skorodowanego szyberdachu
- wymiana wykladzin na oryginalne
- wymiana dywanikow przod
- montaz klimatyzacji
- przelozenie butli LPG w miejsce kola zapasowego + konieczne przelozenie anteny na przod
- wymiana kierukowskazow na pomaranczowe
- wymiana wlacznika zespolonego
- wymiana wiazek przewodow tylnej klapy
- wymiana wielu plastikow na bedace w lepszym stanie
- wymiana relingow
- naprawa klapki schowka
- wymiana regulatora wznoszenia
- wymiana sprezyn
- wymiana gruszki NIVO
- wymiana amortyzatora NIVO
- wymiana zacisku hamulcowego lewy tyl
- wymiana szkla reflektora prawego
- wymiana siedziska fotela kierowcy
- obszycie kanapy tylnej
- wymiana uszczelek drzwi i tylnej klapy
- piaskowanie i malowanie felg
- regulacja zaworow
- wymiana oleju itp
Naprawy blachy zostaly zacynowane a efekty sa nastepujace:
http://www.klasykstudio.com/inne/beczka3/index.htm
Calosc kosztowala okolo 6000 zl Uwazam, ze wkladanie w ten egzemplarz wiecej pieniedzy mija sie z celem. Za 3-5 lat bedzie z niego niezly dawca dla egzemplarza wczesniej nienaprawianego blacharsko.