MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 6:51 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pompa paliwa
Post: wt lis 28, 2006 10:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 25, 2006 8:24 pm
Posty: 96
Lokalizacja: Janowice/Świdnik
Witam!właśnie zakupiłem swoją upragnioną 116, niesty nie chodzi na paliwie tylko na LPG, dzis wyjołem pompe paliwa i okazało sie ze nie działa. wiec mam pytanko: od czego pasuje pompa??ile moze kosztowac??jak sprawdzic czy jest prąd na tych przwodach co idą do pompy??z góry dziex!pozdr


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 1:22 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
prąd na kablach najlepiej chyba sprawdzić miernikiem ...
a pompe widziałem jakiś czas temu na allegro pasującą poza wieloma modelami MB również do w116 ale nie wiem do jakiego silnika ... a pasować będzie pewnie od w123 280 [oczko]

aaa i ktoś na tym forum pisał coś o regeneracji pompy paliwa i sobie chwiaił ... szukaj a znajdziesz ...

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 7:51 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sty 18, 2006 6:59 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Legionowo
Mam trzy pompy.Dwie z całym tym majdanem dodatkowym.Nic tylko wsadzać i odpalać .Tylko czy od tej jazdy bez paliwka nie poleciała cała reszta tj.przewody i wtryski.U mnie we wnętrzu przewodów był taki syf ,że jak odpaliłem silnik to pochodził chwilę, dławił się i gasł.A wtrysk rozruszały się przy długiej trasie.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 9:11 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 25, 2006 8:24 pm
Posty: 96
Lokalizacja: Janowice/Świdnik
wiecie nie wiem czy cos jeszcze nie poszło dopiero kupiłem auto, zaczołem od pompy, jak masz trzy pompy to jaka jest cena??bo jak atrakcyjna to z chęcią bym nabył.a co do proądu to wiem ze miernikiem sie spr, ale jak włącze zapłon to nie ma prądu (nawet jak kręce rozrusznikiem).pozdr. P.S. mozecie mi przesłać schemat bezpieczników??


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 9:28 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 9:26 pm
Posty: 94
Lokalizacja: Gołaczewy
Witam Moim zdaniem prąd na pompie jest po włączeniu zapłonu i po naciśnięciu klapy spiętrzającej przepływomierza powietrza. Pozdro

_________________
Mercedes W116 280SE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 9:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
to ja pisalem o ozywianiu pomp ... z chęcią przyjmę wszystkie martwe pompy paliwa ;) wlasciciel moze ją otrzynac spowrotemm za jakies xx zl ... jescze to przemysle ... PS> daje gwarancje na pompy ktore naprawie 300,000km ;) co wy na to , gwarancja tylko dla tych co dadzą stare pompy

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 11:38 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 25, 2006 8:24 pm
Posty: 96
Lokalizacja: Janowice/Świdnik
Cytuj:
to ja pisalem o ozywianiu pomp ... z chęcią przyjmę wszystkie martwe pompy paliwa wlasciciel moze ją otrzynac spowrotemm za jakies xx zl ... jescze to przemysle ... PS> daje gwarancje na pompy ktore naprawie 300,000km co wy na to , gwarancja tylko dla tych co dadzą stare pompy

Spoko ale xx zł to....bo by mi pasowało, tylko czy te pompy regenerowane długo wytrzymują??ponoc szybko sie zacieraja??


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 12:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
erio pisze:
to ja pisalem o ozywianiu pomp ... z chęcią przyjmę wszystkie martwe pompy paliwa ;) wlasciciel moze ją otrzynac spowrotemm za jakies xx zl ... jescze to przemysle ... PS> daje gwarancje na pompy ktore naprawie 300,000km ;) co wy na to , gwarancja tylko dla tych co dadzą stare pompy


Czy pompy do W124 tez wchodza w gre?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 12:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
Marek Barczyk pisze:
Witam Moim zdaniem prąd na pompie jest po włączeniu zapłonu i po naciśnięciu klapy spiętrzającej przepływomierza powietrza. Pozdro


a co ma wspolnego klapa spietrzjaca z napieciem podawanym na pompe skoro od tego jest przekaznik ??

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 1:15 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Generalnie wszystkie te pompy są do siebie podobne. Sprawdź sobie parametry pompy na stronie Boscha i jak Ci się nie uda kupić takiej jak potrzebujesz to dopasuj podobną od innego auta. Wydaje mi się, że najistotniejsze jest ciśnienie. Jak Ojcu padła pompa w W 123 230 TE i nie mogliśmy znaleźć nowej w rozsądnych pieniądzach to wtedy mnie oświeciło, że mam w garażu nową pompę do jakiegoś Forda. Sprawdziłem na stronie Boscha parametry i okazało się, że obie pompy są prawie identyczne i mimo że prawie robi różnicę to w tym przypadku na tyle niewielką, że od kilku miesięcy T Ojca hula bez problemów.

Masz K-jeta czy D-jeta? Nie wiem czy nie było różnic w ciśnieniu :-? . To tak na wypadek jakby Cię naszło na podmianki I - II seria.

PS. Wskazane byłoby zmienić filtr paliwa przy zmianie pompy.

Powodzenia.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 6:54 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Piszcie na prv to podam wam adres pod ktory macie wyslac pompy ... jak pierwsza rozłożę to zobaczycie jaki to jest smieszny echanizm ... w tych pompach zazwyczaj nie koncza sie szczotki, tylko pompa zmarowana paliwem, jest tez zanieczyszczana rdzą ze zbiornika, i jak długo lezy, lub ma spory przebieg, to tej rdzy osadza sie tak dlugo ze pompa przestaje pracowac, blokuje sie ... ja ją rozbieram, czyszcze i skladam, zaciskam i powinna dzialac ... roboty z tym jest ,wiec za darmo nie bede robił, ale pobawic sie moge ;) <br>Dodano po 33 sekundach.:<br> trenet, od 124 tez wchodza w gre

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 02, 2006 8:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 25, 2006 8:24 pm
Posty: 96
Lokalizacja: Janowice/Świdnik
dzieki za odp, ale rozebrałem sam pompe, przeciściłem i DZIAŁA!!! :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 03, 2006 7:01 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
gratuluje .. :lol:

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl