1. Zacznij od oględzin wysprzeglika - widać go od spodu trzeba rzucić sie na glebe

. Możliwe że pękła jedna śruba lub jedno z uszu (miałem tak - wysprzeglik stawał po skosie i nie do końca wysprzęglał)
2. Zerknij na zawieszenie pedały sprzęgła i napęd pompy może tak coś strzeliło - jest tam taki mimośród do regulacji może sie obrócił lub wyskoczył z mocowania.
3. może łapa ci sie wygieła - chociaż to graniczy z cudem
Jeżeli wszystkie ww elementy sa OK
szlak trafił pewnie słoneczko na docisku

jednak zanim rozpołowisz skrzynie i silnik odkręć wysprzęglik i sprawdź jego stan wujmując skrzynie i tak trezba go odkręcić warto zacząć od niego.
Jezeli jest mokry od strony skrzyni moze warto najpierw wymienić uszczelki w nim założyć i sprawdzić może po prostu przecieka albo sie zapowietrzył - objawy były by inne ale sprawdzić warto.