MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 11:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 30, 2003 11:05 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Temat ładowania opanowany chyba, na Chwile obecna i teraz kolejne moje pytanie, z gażnika wystaje mi długa szpilka, która przechodzi przez mikser i filtr powietrza, któryś z mądrych cieci -gazowników przekręcił mi gwint :evil: , i teraz nie da sie tego normalnie przykrecic bo Ciagle sie odkręca, nagwintowałem na 8 ale i ona zaczyna puszczać , czy jest jakiś klej żeby szpilka sie nie kręciła kiedyś słyszałem o jakimś gówienku co to może skleić, zancie może coś takiego, poradzicie coś?

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 30, 2003 11:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 24, 2003 10:02 pm
Posty: 178
Lokalizacja: Łódź
Może jakaś Poxilina?, Poxipol?.
Kiedyś kleiłem nim pokrywki aluminiowe od zaworów w motocyklu, było ok. aż się silnik nie rozgrzał. A nie można zrobić jakiejś kontry?

_________________
Pozdrawiam
Sobiecha
MB W201 2.0D 86r.

Pan Bóg stworzył kobiete.... a Niemcy Mercedesa


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 30, 2003 1:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 05, 2002 1:45 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
nie ma mowy o żadnej kontrze , w gre wchodzi tylko jakiś siuwax niestety

_________________
[palacz] czarny MB 123coupe + 16'' Borbet


Na górę
Post: śr kwie 30, 2003 1:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 20, 2002 11:40 am
Posty: 322
Numer GG: 1202652
Lokalizacja: grodzisk wlkp
jolo pisze:
Temat ładowania opanowany chyba, na Chwile obecna i teraz kolejne moje pytanie, z gażnika wystaje mi długa szpilka, która przechodzi przez mikser i filtr powietrza, któryś z mądrych cieci -gazowników przekręcił mi gwint :evil: , i teraz nie da sie tego normalnie przykrecic bo Ciagle sie odkręca, nagwintowałem na 8 ale i ona zaczyna puszczać , czy jest jakiś klej żeby szpilka sie nie kręciła kiedyś słyszałem o jakimś gówienku co to może skleić, zancie może coś takiego, poradzicie coś?

Witam a sprawdzałeś klej do śrub taki niebieski ale niepamietam jak się nazywa w sklepie z częściami jak powiesz że chcesz klej do srub to napewno bedą mieli coś takiego .Sprubować zawsze można nic niezaszkodzi

_________________
MB W123 200D AUTOMAT sprzedany
W126 2,8 SE AUTOMAT 84r
W202 250TD kombi 97r
609886857


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 30, 2003 6:36 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Locktite. Problem jest taki, ze jest to firma produkujaca kilkadziesiat rodzajow klejow, w tym przynajmnie trzy do srob. Roznia sie moca, niebieski mozna traktowac jako kontre, czy podkladke sprezynujaca. Jest tez polska taka firma, jesli mnie pamiec nie myli to Chester...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 04, 2003 2:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 10, 2002 2:00 am
Posty: 345
Lokalizacja: Sulechów-Polska
są środki np:MITTELFEST( szczeliwa- niebieski do połączeń rozłącznych i czerwony do połączeń na stałe ) rozprowadza je firma WURTH-POLSKA , opakowania po 50g cena 18 zł http://republika.pl/rpawlaczyk/index.htm

_________________
W 124 230 TE 89


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 05, 2003 12:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Posty: 277
Lokalizacja: Wrocław
Jeśli chcesz wkleić i mieć możliwość wykręcenia później polecam Chester Molecular, Locktite, Bison, Wurth itp. Jeśli chcesz ją wkleić "na amen" polezam na przykład kleje firmy Qualco lub jakoś podobnie. Kiedyś potrzebowałem skleić głowice i nabyłem taki klej w Składnicy Harcerskiej po konsultacji z kumatym sprzedawcą sprzedał mi do klejenia aluminium. Co do trwałości, na sklejonej głowicy jeździłem jeszce dwa lata aż do dzwonu z pojadem marki słup energetyczny, a z silnika 1800 cm 16V wyczesane było 140 KM [zlosnik] . Później w moim Grzechotniku urwała mi się w trasie śruba łącznika stabilizatora przód, łobszlifowałem końcówkę coby wcisnąć nakrętkę posmarowałem klejem, i po 30 minutach w trase dalej. Trzymała jak przyspawana tak mocno że przy wymianie parę miesięcy później na nowy łącznik, musiałem ciąć gumówką [zlosnik]

_________________
Volvo 940
Tian z Wrocławia pozdrawia wszystkie Misie


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl