MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 1:10 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 23, 2003 9:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Potrzebuje drążek kierowniczy środkowy. Nie wiem, który kupić. Widziałem dwa na
http://www.automotosklep.home.pl/cgibin/shop?show=EA12O1&sid=06feda94

1. RTS 74.00 zł brutto
2. SIDEM 326.00 0 zł brutto

A może jakiś urywany dostać poszukać. Problem jest taki ze mi samochód ściąga, bo ma dużo luzów w kierownicy. Swążnie powymieniane, wąchacze i drążki. Mechanik powiedział ze to wina drążka i poszukać środkowy. Na tej stronie jest jeszcze:

Drążek kierowniczy L=P KPL. Za 83.50 zł brutto i 102.50 zł brutto

Czy wymienić ten i tan? A do czego służy poszczególny?

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 9:53 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Ja polecam takie rzeczy tylko od Laemfordera, pudelka w garazu to nazwa pewnie przekrecona, sorry. Generalnie to jest dostawca Mercedesa.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 10:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Ocet pisze:
Ja polecam takie rzeczy tylko od Laemfordera, pudelka w garazu to nazwa pewnie przekrecona, sorry. Generalnie to jest dostawca Mercedesa.


a ile taki kosztuje . i kt. wybrac. L=p czy srodkowy do zredukowania luzów ?

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 10:20 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Ten, ktory ma luzy, albo same koncowki...

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 10:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Ocet pisze:
Ten, ktory ma luzy, albo same koncowki...


a na pewno pomoże ???

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:09 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Ja wymienialem jakiś miesiąc temu drążek środkowy i wspornik drążek koztował 75 zł a wspornik lor.... to coś co Ocet poleca 78 zł.

Generalnie jak wymieniasz drążek środkowy sprawdź czy nie ma luzu również na wsporniku bo z reguły jak wywali ci drążek środkowy to słobo sie ma również wspornik.

Robota nie jest skomplikowana nawet bez ściągacza do końcówek.

Na forum dość obszernie o tym pisałem.

Powdzenia.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:12 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Nie.

Moze byc jeszcze reperaturka wspornika ukladu, moga byc luzy w przekladni, a moze byc tek przerdzewiala buda, ze sie cala przekladnia buja na drazkach niczym nie skrepowana [zlosnik]
Nie wiem co u Ciebie, chyba nie to ostatnie...

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 23, 2003 11:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
MacKuz pisze:
Ja wymienialem jakiś miesiąc temu drążek środkowy i wspornik drążek koztował 75 zł a wspornik lor.... to coś co Ocet poleca 78 zł.



Ale czy to są oryginalne części?? Bo nie chce kupować podróbek, a cena właśnie jak z nieoryginalne części

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2003 12:00 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Pszczola pisze:
MacKuz pisze:
Ja wymienialem jakiś miesiąc temu drążek środkowy i wspornik drążek koztował 75 zł a wspornik lor.... to coś co Ocet poleca 78 zł.



Ale czy to są oryginalne części?? Bo nie chce kupować podróbek, a cena właśnie jak z nieoryginalne części


Drazki boczne Lamfordera z koncowkami to koszt okolo 120 PLN, zestaw naprawczy wspornika 80PLN, srodkowy drazek nie wiem, bo moj caly:) Pojedz do mechanika i niech sprawdzi dokladnie gdzie sa luzy. Jak sciaga to nie koniecznie luzy na koncowkach, a moga byc juz sprezyny nierowno zuzyte. Ja jak mialem spory luz na wsporniku drazka to samochod mi myszkowal powyzej 100, zaczal scinac opony, bo geometia uciekla.

Co sie tyczy Lamfordera, polecaja elementy zawieszenia, bo to dostawca czesci, ktore ida na orginaly. Twoj wybor, czy zaplacic 3 razy wiecej za gwiazde, czy nie. Nasze dziory wylucza jeden i drugi w podobnym czasie [zlosnik]

_________________
w123


Ostatnio zmieniony czw kwie 24, 2003 7:40 pm przez laudan, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw kwie 24, 2003 10:06 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Pszczola pisze:
... wąchacze i drążki...


[zlosniki]

Sorry [zlosnik]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: czw kwie 24, 2003 3:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Bukol pisze:
Pszczola pisze:
... wąchacze i drążki...


[zlosniki]

Sorry [zlosnik]


a to przez tego Worda !@#%^$%$#@ wiecie jak on lubi poprawac

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
Post: czw kwie 24, 2003 4:15 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Pszczola pisze:
Bukol pisze:
Pszczola pisze:
... wąchacze i drążki...


[zlosniki]

Sorry [zlosnik]


a to przez tego Worda !@#%^$%$#@ wiecie jak on lubi poprawac


Nie pękaj - tak pięknego błędu ortograficznego jeszcze nie widziałem [hehe] [brawo] [ok] [zlosnikok]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2003 9:09 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Dwa lata temu kupowałem drążek środkowy TRW FM za 150 zł i końcówki drążków tej samej firmy 200 zł za komplet 4 sztuk.
A w sprawie wspornika i regenaracji przekładni kierowniczej to narazie będę się starał czegoś dowiedzieć. Podobno w Warszawie na śniadeckich dobrze regenerują przekłądnie kierownicze. Może ktoś miał już coś z tą firmą doczynienia? ;)

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2003 10:45 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Kiedys pamietam byli znani, jak nie bylo nic na rynku to regenerowali koncowki drazkow, ale od jakichs 15 vlat nic o nich nie slyszalem, oprocz tego, ze rok temu widzialem zaklad otwarty...

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 24, 2003 11:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Pszczola pisze:
MacKuz pisze:
Ja wymienialem jakiś miesiąc temu drążek środkowy i wspornik drążek koztował 75 zł a wspornik lor.... to coś co Ocet poleca 78 zł.



Ale czy to są oryginalne części?? Bo nie chce kupować podróbek, a cena właśnie jak z nieoryginalne części


Ja takie rzeczy w mig przerabiam na oryginalne.. Daj mi na nie namiar a ja sprzedam ci po 350 zł.. [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz]

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl