MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 10:00 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sie 05, 2006 8:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
Ktoś chciał mi skrobnąć "nową" al na szczęście została ale zniszczyli stacyjkę. Wiem że trzeba odkręcić kolumne co też uczyniłem (cztery śruby dwie pod zegaramio dwie na dole) ale nie jestem w stanie jej wyciągnąć RATUNKU SUPER PILNE

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 06, 2006 1:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
Mam autko na hebel i nie wiem jak wyjąć wkładkę ze stacyjki (dodam, że zablokowanej) <br>Dodano po 16 godzinach. 47 minutach.:<br> Znalazłem sposób!!! Wiertaka, bardzo dobre wiertło do stali 6mm, i wiercimy dokładnie w bolec blokujący!!! Szybko i skutecznie.

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 06, 2006 7:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
Po pierwsze przepraszam za moje dwa chaotyczne posty!!! Włamano mi się do "Nowej"!!! Straty: stacyjka, wkładka kierowcy i bagażnika(?!) oraz co najsmutniejsze gałka/pokrętło od radia Blaupunkt ARI (może ktoś ma taką na zbyciu). Pół nocy walczyłem pod blokiem: wyciągnąłem kolumne, rozwierciłem bolec blokujący, zmieniłem stacyjkę i do garażu autko. Drzwi już też naprawiłem ale problem mam z bagażnikiem: żeby się dostać to pozostało mi tylko wiercenie we wkładce? Nie bardzo mi się to uśmiecha... Może są inne sposoby? <br>Dodano po 5 godzinach. 32 minutach.:<br> No tak pewnie że są inne sposoby!!! Trzeba usprawnić central!!! Jutro robię. Mam tylko nadzieje, ze nieszczelność nie jest w bagażniku albo na wlewie!!!

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 06, 2006 11:39 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 2:13 am
Posty: 355
Lokalizacja: Warszawa/Ostrów Maz.
karaya pisze:
Drzwi już też naprawiłem ale problem mam z bagażnikiem: żeby się dostać to pozostało mi tylko wiercenie we wkładce? Nie bardzo mi się to uśmiecha... Może są inne sposoby?


Niedawno było o tym na forum. Podobno przy odrobinie zręczności i odpowiednio wygiętego druta, można otworzyć bagażnik po wyjęciu apteczki. Sam nigdy nie próbowałem otwierać bagażnika w ten sposób, ale śądzę, że odrobina cierpliwości i zręczność ginekologa są w tym przypadku wskazane. [zlosnik]

_________________
C123 230C '77 - Puchata
W116 450SEL '79 - Pani Bulgot


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 07, 2006 8:33 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2004 10:16 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Świdnica
Wywiercic otwor na srednice palca pod rejestracja, z lewej strony strony zamka - tak mniej wiecej na wysokosci ciegla od silownika centralki.

mniej wiercenia niz przez wkladke.
W moim jeden taki otwor juz byl ale ojciec mial za krotkie palce :-) wiec kiedys w sytuacji awaryjnej wywiercil nowy - teraz sa zaslepione standardowymi zaslepkami Mercowymi (te mniejsze podwoziowe)

_________________
W123 300D (zprofanowany na 220)
UAZ 469B


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 07, 2006 8:42 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Mieszko pisze:
Wywiercic otwor na srednice palca pod rejestracja, z lewej strony strony zamka - tak mniej wiecej na wysokosci ciegla od silownika centralki.

mniej wiercenia niz przez wkladke.
W moim jeden taki otwor juz byl ale ojciec mial za krotkie palce :-) wiec kiedys w sytuacji awaryjnej wywiercil nowy - teraz sa zaslepione standardowymi zaslepkami Mercowymi (te mniejsze podwoziowe)


jaja sobie robisz ...
wkladke potem sie wyumieni ... a ty masz dziury w blasze :) pas tylny wymienisz??

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 07, 2006 3:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
Wiercenie w blachach odpada!! Czekam na dwa elementy od centrala (zawór jednokirunkowy i trójnik pod maską) i po ich wymianie powinien być sprawny to wtedy nie będzie problemu (mam nadzieje). Co do zręczności i apteczki... Biorąc pod uwagę moje wymiary i łapkę wielkości szpadla to chyba sobie od razu dam spokuj i wezmę wiertarkę i kupię nową wkładkę

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 07, 2006 4:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw mar 23, 2006 3:48 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Radom / Warszawa
Wiercisz w zamku (w tym ktorym masz wkladke ) z prawej strony wkladki (o ile dobrze pamietam - tak jak w E30 - prawie to samo) - ok 1 cm z boku. Potem tylko drut lub cos cienkiego, naciskamy i otwarte. Dziure po wierceniu zabic nalezy olowiem, zamek pomalowac. Lub przez bagaznik (apteczke) odpwiednio wygiety drut - wez latarke - sam dojdziesz co masz nacisnac. A jesli nie? No to jak masz i tak wkladke do wyrzucenia, to hartowana śruba zeszlifowana zeby ja wbic we wkladke (musi byc twarda co by sie nie giela), klucz na srube i jedziemy. - no co - czasami klient przyjedzie po wlamaniu ani to wytrychem ani jak - zamek chce miec niewiercony to pozostaje uzycie brutalnej sily ;-)

_________________
"...Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?
My friends all drive Porsches, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?..."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 07, 2006 9:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 29, 2004 10:16 pm
Posty: 66
Lokalizacja: Świdnica
erio pisze:
Mieszko pisze:
Wywiercic otwor na srednice palca pod rejestracja, z lewej strony strony zamka - tak mniej wiecej na wysokosci ciegla od silownika centralki.

mniej wiercenia niz przez wkladke.
W moim jeden taki otwor juz byl ale ojciec mial za krotkie palce :-) wiec kiedys w sytuacji awaryjnej wywiercil nowy - teraz sa zaslepione standardowymi zaslepkami Mercowymi (te mniejsze podwoziowe)


jaja sobie robisz ...
wkladke potem sie wyumieni ... a ty masz dziury w blasze :) pas tylny wymienisz??


a co [zlosnikz] jak sie juz mialo jedna, to wywiercenie drugiej nic nie zmieni...

_________________
W123 300D (zprofanowany na 220)

UAZ 469B


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 07, 2006 10:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 1:43 pm
Posty: 320
Lokalizacja: Koszalin ZK / ZSZ / ZSL
sami brutale.... troszkę finezjii ta śurba jest niezła!!!

_________________
MB 123 200D 1977
Mi-14PS/PŁ-R
SPECIALIZED EPIC


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl