MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 8:44 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2003 11:27 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Więc co do uszczelniaczy, to głowica była robiona, uszczelniacze dwa razy wymienione, ale mechanik zaoszczędził na prowadnicach zaworów i nic wymiana uszczelniaczy nie daje. Powinien po prostu zrzucić głowice i jeszcze raz to zrobić porządnie, ale on się nie poczówa i mam mnie w nosie. I co ja biedny mam zrobić! Sąd?

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2003 12:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Zmienic mechanika...
Jak jestes często w Łodzi to moge ci dobrego polecić. Niedaleko tej 116-tki, która ostatnio oglądałeś [swoją drogą to obejrzalem twoje autko - ładne cacko no no..] Jest tez sklep MB obok, jak bys cos potzebował. [ul. Gimnastyczna (Smuslko) róg Maratońskiej, Sklep Pałys-Merc - z tyłu Kulik servis - tylko MB]

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2003 2:02 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello

georem pisze:
Więc co do uszczelniaczy, to głowica była robiona, uszczelniacze dwa razy wymienione, ale mechanik zaoszczędził na prowadnicach zaworów i nic wymiana uszczelniaczy nie daje. Powinien po prostu zrzucić głowice i jeszcze raz to zrobić porządnie, ale on się nie poczówa i mam mnie w nosie. I co ja biedny mam zrobić!
Sąd?


Po pierwsze, upublicznij jego dane na forum, co by nikt wiecej przez przypadek do niego nie trafil. Oprocz forum masz jeszcze "oceny warsztatow" ;-) Po drugie, moze znasz jakiegos prawnika? Mysle, ze wystarczy, aby poprostu zadzwonil do niego zawodowy prawnik i to pewno wystarczy ;-) Prawnikowi ma chodzic, aby to nie ten mechanik sciagal glowice, ale inny warsztat, na koszt tego mechanika. Mysle, ze dobrze przeprowadzona rozmowa zmieni podejscie owego mechanika do sprawy. Wiecej raczej nie da sie zrobic, bo z tego co pisales, to ten remont kosztowal Cie, jak na M110, wzglednie skromne pieniadze i mozna bylo sie spodziewac ze to tak bedzie wygladac :-/

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>
<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>
<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2003 7:52 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Więc ten remont kosztował mnie jakieś 3000 zł, to jest wymiana pierścieni bez szlifu, panewki główne i głowica. Więc na to co zrobił to nie tak mało. Pierścienie kilka stów panewki też, a w Poznaniu zrobienie takiej głowicy kosztuje 700zł z gwarancją w renomowanym warsztacie, bez wymiany zaworów. Do tego wymiana oleju i płynu chłodniczego, uszczelki. Tylko po co wydałem 3000 zł i nie ma efektu.
Dzięki za rady, właśnie myślałem o takiej rozmowie z prawnikiem.
Pozdrawaim

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Ostatnio zmieniony śr kwie 09, 2003 9:23 pm przez georem, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2003 9:22 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
mroziu pisze:
Zmienic mechanika...
Jak jestes często w Łodzi to moge ci dobrego polecić. Niedaleko tej 116-tki, która ostatnio oglądałeś [swoją drogą to obejrzalem twoje autko - ładne cacko no no..] Jest tez sklep MB obok, jak bys cos potzebował. [ul. Gimnastyczna (Smuslko) róg Maratońskiej, Sklep Pałys-Merc - z tyłu Kulik servis - tylko MB]



Cieszę się że się podobał, prawdopodobnie będę jeszcze przed Świętami w Łodzi, a napewno zobaczymy się w Trzebnicy
Pozdrawaiam

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2003 10:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 641
Lokalizacja: Warszawa
Hello

georem pisze:
Więc ten remont kosztował mnie jakieś 3000 zł, to jest wymiana pierścieni bez szlifu, panewki główne i głowica. Więc na to co zrobił to nie tak mało. Pierścienie kilka stów panewki też, a w Poznaniu zrobienie takiej głowicy kosztuje 700zł z gwarancją w renomowanym warsztacie, bez wymiany zaworów. Do tego wymiana oleju i płynu chłodniczego, uszczelki. Tylko po co wydałem 3000 zł i nie ma efektu.
Dzięki za rady, właśnie myślałem o takiej rozmowie z prawnikiem.
Pozdrawaim


To bylo 3000 z czesciami? :-/ W warszwce, w warsztacie robiacym tylko mb (nie autoryzowanym), za 3000, to dalo by sie wyjac silnik, zdjac i zalozyc glowice, po czym wlozyc go z powrotem. Na uszczelki i regulacje juz by nie starczylo :-/ - nie wspominajac o innych drobnych elementach, ktore mogly by sie okazac konieczne do wymiany.
Pozatym, ja na mechanika proponujacego wymiane pierscieni jako trwala metode naprawy silnika, patrze jak na szarlatana ;-)

Apropos: rozumiem, ze wal korbowy byl szlifowany na wymiar nowych panewek, a glowica planowana?

_________________
<b><font size=-1 color=yellow>Szymon</font></b>

<font size=-2 color=00BB00>W116 280SE</font>

<font size=-2> http://mb.vsa.com.pl </font>


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 10, 2003 9:17 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
O szczegóły proszę pytać mojego mechanika, to co zrobił jest wielką zagadką, a jeżeli nic nie zrobił a ja zapłaciłem 3000 zł to dobrze? może właśnie zrobił to co napisałeś! :lol:

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl