Witam
Bardzo możliwe, że pęknięcie (i uchodzenie powietrza) jest przyczyną złego działania siłowniczka. Nie radziłbym Ci montować nieszczelnego siłownika, gdyż podczas dłuższego użytkowania nieszczelność będzie się powiększała. Da to w rezultacie bardzo denerwujące piszczenie, szyczenie i tym podobne odgłosy podczas jazdy (tak jakbyś upuszczał powietrze z balonika ściskając jego otwór do pompowania).
Miałem podobny problem z siłowniczkami ryglującymi oparcie fotela w coupejce (W123). Udało mi się to uszczelnić za pomocą kleju (np. butapren) oraz... kondomka. Po rozebraniu siłowniczka i wyjęciu uszkodzonej membranki, okleiłem ją szczelnie owym kondomkiem, tak aby przylegał w każdym miejscu idealnie do gumy membranki. Patent sprawdził się - od pół roku tak zregenerowany siłowniczek trzyma idealnie szczelność. Nie wiem, czy da się zrobić podobnie z siłowniczkiem centralnego zamka.
Sprawdzę w EPC symbole siłowników centralnego i dokleję je do tego posta. Sam siłowniczek fotela kosztuje w serwisie ok. 30 EURO + marża polskiego ASO.
Znalazłem. Poniżej zamieszczam numery części oraz ceny, które zaczerpnąłem stąd:
http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Classi ... tpl_lang=1
A116 800 04 73 - sterownik centralnego zamka (w drzwiach kierowcy)
A000 800 69 75 lub zamiennie
A123 800 33 75 - silownik centralnego zamka (drzwi przednie pasażera)
A000 800 06 75 lub zamiennie
A000 800 69 75 lub zamiennie
A123 800 33 75 - siłownik centralnego zamka (drzwi tylne - w obu taki sam)
Ceny: *
A1168000473 - 37.70 EURO
A0008006975 - 34.22 EURO
A1238003375 - brak danych w bazie cen
A0008000675 - 105.56 EURO (ciekawe czemu tak drogo

)
A0008006975 - 34.22 EURO
A1238003375 - brak danych w bazie cen
* wszystkie numery części wpisałem w formacie obsługiwanym przez bazę cen na
http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Classi ... tpl_lang=1