MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 8:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt maja 16, 2006 6:51 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto pali tylko na gazie choć nie tak jak powinno tzn. prycha czasem i nieraz ma za wysokie obroty. Natomiast na benzynie masakra wogóle nie chce zaskoczyć, iskra jest, paliwo dochodzi, elektronika ok , a momentalnie zalewa silnik paliwem aż dostaje sie do kol. wydechowego (wręcz cieknie) i oleju.....
Normalnie ręce opadają , a mogło by być tak pięknie :(
Dziekuję za wszelkie sugestie...

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 16, 2006 8:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
zdiagnozuj co padło-mozliwe ze padł regulator cisnienia paliwa,sam rozdzielacz,przepływka lub wtryski sa zatarte i sa w pozycji otwartej.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 16, 2006 9:05 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
To może byc ten elektrohydrauliczny regulator paliwa.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 16, 2006 9:36 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Dodam jeszcze że zaczęło sie pierdzielić po wystrzale gazu............

Elektrohydrauliczny regulator paliwa działa sprawdzałem, zalacza sie i reguluje, według mnie jest OK.

Ten tłoczek w Ukł wtryskowym też dobrze działa rozbierałem, membrana w stanie idealnym.

Co do wtryskiwaczy nie wiem ale czy to możliwe żeby tak sie zawiesiły przecież kiedyś pracował normalnie na benzynce???

Zastanawiam się też czy to możliwe żeby w skutek jakiejś usterki przy pracy na gazie było wtryskiwane paliwo które zalewa silnik??

Nic już nie wiem , może poszukam nowego ukł wtryskowego bedzie łatwiej, ale to mi nie daje spać [wscieklosc]

za wszelkie rady bede wdzięczny :)

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 17, 2006 8:13 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
Witam
O ile sobie przypominam to już kiedyś miałeś podobny problem. Radziłem ci wymienić cały układ wtrysku mechanicznego a ty się uparłeś remontować „bo lepiej wiedzieć na czym się stoi”
Nawet pisałem do ciebie na priv. Co ciekawe to samo radzili ci mechanicy, u których byłeś.
Z doświadczenia wiem , że merole na gazie chodzą bardzo dobrze ale do pierwszego strzału, a później to jest z tym różnie.
Wymień cały ten pierdolnik + przewody, świece, kopułkę i palec a w spokoju przejeździsz następne kilka lat

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 17, 2006 2:21 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Znalazłem jeszcze dobrego mechanika od MB. Jeśli nie bede miał wyjścia to tak zrobie, tylko dlaczego się tak dzieje, nie chodzi mi już o wydanie kasy na części ttulko dlaczego to sie tak p....doli, przecież tam właściwie nie ma się co zepsuć - i to jest najbardziej denerwujące :x
Nawet kiedy kupię te częsci to bede chciał sie dowiedzieć dlaczego tak sie dzieje :)

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 17, 2006 3:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 14, 2005 11:30 am
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
ivy pisze:
Nawet kiedy kupię te częsci to bede chciał sie dowiedzieć dlaczego tak sie dzieje



Pozwlolę sobie zamieścić link do listy dyskusyjnej innej marki gwoli tylko zaspokojenia Twojej ciekawości Ivy.
http://www.volvo-off.pl/index.cgi?Jak_T ... K-Jetronic

btw nie jestem przeciwnikiem gazu sam śmigałem na lpg kilka lat ponad 100kkm na tym zrobiłem i było różnie generalnie kilka strzałow i jedna wymiana instalki:-) Powiem więcej jestem zwolennikiem lpg ale tylko w przypadku jesli da sie to zrobić bezpiecznie dla silnika i sam chętnie karmił bym swoje 5 litrów gazem ale imho mechaniczny wtrysk niestety na to nie pozwala :-(

_________________
traqutor
DB126 SEC M117 '83 (Paint 172) output 231hp@4750/min, torque 405Nm@3000/min


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 17, 2006 4:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
A możę padl przeponowy regulator ciśnienia to jest ten do którego jest przykręcona metalowa rura paliwowa w ksztalcie kabląka. W nich pekaja wlaśnie mebrany.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 17, 2006 4:44 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
stanleym126 pisze:
A możę padl przeponowy regulator ciśnienia to jest ten do którego jest przykręcona metalowa rura paliwowa w ksztalcie kabląka. W nich pekaja wlaśnie mebrany.


jak to sprawdzic i gdyby tak było to wymienia sie cała częsc?

Dodano po 10 minutach.:

Biorąc pod uwage CIEKAWY link wklejony przez traqutor'a może naprawde nie ma co katować auta, a na dodatek nie mogąc na nim polegac - tym bardziej jesli nie robi sie nim duzo Km !!
Napewno chciałbym mieć instalacje, bo kasy sie nie przelewa, ale taka która nie ma negatywnego wpływu na autko ,a MB z wtr. mechanicznym jest tego najgorszym przykładem!
Najprawdopodobniej pozbede sie instalacji, bo jestem zbyt zakochany w tych autkach [zlosnikz]

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 17, 2006 7:01 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Regulator ten jest nierozbieralny.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 17, 2006 11:17 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:42 pm
Posty: 82
Lokalizacja: Poznań
ivy pisze:
Najprawdopodobniej pozbede sie instalacji, bo jestem zbyt zakochany w tych autkach



Lubię takie wnioski.

Fabryki nie da się poprawić. Jak dasz radę finansowo to wywalaj i ciesz się z jazdy.

_________________
MB - full contact
126 SEC 500 '86


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 17, 2006 11:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
ivy pisze:
stanleym126 pisze:
Najprawdopodobniej pozbede sie instalacji, bo jestem zbyt zakochany w tych autkach [zlosnikz]


Lepiej byloby, gdybys jej w ogole nie zakladal [zlosnik] [oczko] , ale czasu nei da sie cofnac. Bledy [zlosnik] mozna jednak naprawic. [smiech]

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 12:53 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Cytuj:
Lepiej byloby, gdybys jej w ogole nie zakladal , ale czasu nei da sie cofnac. Bledy mozna jednak naprawic.


Dostałem w promocji z autkiem [zlosnik]

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 7:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
traqutor pisze:
Pozwlolę sobie zamieścić link do listy dyskusyjnej innej marki gwoli tylko zaspokojenia Twojej ciekawości Ivy.
http://www.volvo-off.pl/index.cgi?Jak_T ... K-Jetronic



Hmmm.... może tak może nie, gdyby ten pan co pisał artykuł nie był z Volvo... swego czasu załozyłem gaz do v460, po 3 miesiącach silnik był do remontu, bo zawory poprzepalało

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 18, 2006 9:30 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
ivy pisze:
Dostałem w promocji z autkiem [zlosnik]


Kiedys tak kupilem 280E - instalacja wyleciala natychmiast.

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl