MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob cze 28, 2025 6:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 04, 2006 10:45 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw maja 04, 2006 10:41 am
Posty: 18
Lokalizacja: Jasło
witam serdecznie
posiadam w124 z 89 roku, mialem automat ale wymienilem na manual 5 biegow, i po wymianie odezwal sie tylny most (chyba), w kazdym razie na wolniejszych obrotach samochod wpada w taki rezonans, a jak sie pusci sprzeglo na bieg to delikatny stukot z tylu
nie wiem co to jest ale mialem 123 i nigdy nie bylo takich problemow. Prosze o jakas rade co trzeba naprawic albo kto umie to wyregulowac.
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 04, 2006 11:26 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
witam witam
a co cię skłoniło do zamiany w tą stronę?? Ja się zastanawiałem (ale mi przeszło)nad zamianą ale w odwrotną stronę - mogliśmy zamienić auta [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 04, 2006 2:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw maja 04, 2006 10:41 am
Posty: 18
Lokalizacja: Jasło
no to szkoda ze sie nie zgadalismy...
zle mi sie jezdzilo z przyczepka kempingowa, automacik troszke glupio szarpal do gory a tak to bylo ok. po wymianie jest inny samochod calkiem inne obory ta biegach i zwinniejszy duzo, tylko teraz ten wal sie odezwal...
i nie wiem co zrobic jakbys cos wiedzial mial to daj znac...
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 06, 2006 6:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
to diesel czy benzyna???

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 07, 2006 12:57 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw maja 04, 2006 10:41 am
Posty: 18
Lokalizacja: Jasło
disel


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 07, 2006 8:03 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
jak był jeszcze w automacie to przy zmianie lewarka zpozycji P na D albo R czułeś szarpnięcia???

Dodano po 1 minutach.:

ten diesel to jaka pojemność

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 07, 2006 3:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw maja 04, 2006 10:41 am
Posty: 18
Lokalizacja: Jasło
tak czulem, mam podejrzenie na te polosie co wychodza z tylnego mostu i przenosza naped na kola mysle ze sa tam luzy... a Ty co myslisz,
jestem specjalista od Trabantow a z merolem mam problem bo to dopiero nowy dla mnie sprzet jak mozesz cos to daj znac jestem bardzo wdzieczny


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 07, 2006 7:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
zmieniałes most wraz ze skrzynią??? skoro przy automacie chodziło ok a zamienileś tylko skrzynie i juz jest syf, to dziwne... to jest 250 turbo d czy 300 turbo d...???

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 08, 2006 1:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw maja 04, 2006 10:41 am
Posty: 18
Lokalizacja: Jasło
to jest 2,5 d bez turbo, mostu nie wymienialem bo ma niby byc ten sam, przy automacie bylo slychac stuk jak sie wlaczalo z P na D albo R, wiec jakis luz musi byc. drugie to ze automat trzymal go na wiekszych obrotach a teraz troche spadly przy tej skrzyni zwyklej i jest ten rezonans przeniesiony na bude jak sa male obroty


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 08, 2006 8:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
czyli musisz poszukac sobie innego mostu, a po zmianie skrzyni nie wydłuzyły ci się biegi???

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 08, 2006 9:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw maja 04, 2006 10:41 am
Posty: 18
Lokalizacja: Jasło
wiesz nie wiem czy sie wydluzyly czy nie bo na automacie to bylo inaczej i nie mam porownania, nie jezdzilem manualem 2,5 nigdy. w kazdym razie jezdze na obrotach 2000 mam 5 bieg 100 km h, potem a reszte 4 1500 obrotow do 3000, w kazdym razie nie mam porownania, bo automat jakos byly biegi dluzsze wydaje mi sie. Caly most tylny to chyba dosc duzy wydatek??? mam nadzieje ze tylko drazki wystarczy. co myslisz o tym?

Dodano po 21 minutach.:

jeszcze jedno mam pytanie jaki most powinien byc do w 124, 2,5 disel manual 5 biegowy a jak odczytac jaki ja posiadam???


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl