maniakw123 pisze:
Witam
Czy istnieje jakiś dobry sposób na "rozklejenie" zapieczonych pierścieni? Próbowałem już z wlaniem nafty do cylindrów ale wyciekła dołem. !
No jak nafta nie pomogła to nie znam innego sposobu
maniakw123 pisze:
Teraz z tego co wiem to tylko rozebranie silnika. Silnik ma przejechane około 10000 km po remoncie i już klops. Co może być powodem tak szybkiej awarii, kiepskie paliwo czy wina mechanika przy remoncie? Pomocy!
I co ? Tak ni z gruszki ni z pietruszki się zapiekły ? Może długo stał ?(no ale to chyba z 6 miechów musiał by być poskładany i nieodpalany) Może go przegrzałeś ? (wtedy mogły się zapiec albo popękać). A może został źle spasowany ! Pierścienie były oryginalne czy jakieś nadwymiarowe bo rowki były np. rozklepane i trzeba było je przetaczać ?