MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 9:41 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw mar 30, 2006 1:31 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Witam
Nie szukalem tego bo nawet nie wiem jak nazwac moj problem.
Jakis czas temu wpadlem w dziure, choc nie wiem czy to od tego...ale do rzeczy co jakis czas zdarza sie ze przy skrecaniu kol, gdy jade slychac na zewnatrz taki dzwiek jakby guma tarla o gume, piszczacy. Gdy stoje i krece kierownica nigdy nie ma tego dzwieku, zdarza sie tylko gdy jade, ale zupelnie nieregularnie, tzn potrafi byc tak ze jezdze tydzien i nic nie piszczy, poczym przez 2h piszczy na okraglo i znow nie piszczy kilka dni i znow piszczy, zawsze w tych samych momentach, przy skretach kierownica (np gdy skrecam na skrzyzowaniu, gdy wjezdzam na rondo czy gdy parkuje, przy lukach drogi nie ma tego problemu, musi nastapic obrot kierownica)..komplenie nie wiem coz to byc moze...A wy sie orientujecie?

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 8:39 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
Zawsze jak ktoś mówi o piskach i zgrzytach przy skrecaniu to trzeba wymienić sworznie. Jedź do warsztatu możesz sprawdzić. Kosz wymiany i części nieduży do 100pln za sztukę.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 8:49 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
na sworzniu naciągasz gumę zabezpieczającą WD 40 (porządnie nalać) i po problemie
pzdr

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 8:57 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
ro2man pisze:
na sworzniu naciągasz gumę zabezpieczającą WD 40 (porządnie nalać) i po problemie

[totalszok] pewnie, że po problemie - tylko się nie dziw jak pewnego dnia wyprzedzi Cię koło....
Jak skrzypi to się kończy i trzeba wymienić - koszt nieduży.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 9:04 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
mza pisze:
Kosz wymiany i części nieduży do 100pln za sztukę.


Wymieniałem ostatnio u mnie.
Koszty:
- sworzeń Lemforder - 50PLN
- wymiana - 30PLN

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 9:05 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
mza pisze:
pewnie, że po problemie - tylko się nie dziw jak pewnego dnia wyprzedzi Cię koło....


absolutnie nie ma takiej możliwości i to nie jest moje zdanie tylko taksówkarzy, którzy MB jeżdzą niejako od zarania dziejów.
Ja tak swego czasu zrobiłem i do dzisiaj mam spokój

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 10:03 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
ro2man pisze:
taksówkarzy, którzy

w naszym kraju od zaraznia dziejów znani są ze wstrząsającej wprost dbałości o samochody [zlosnik] Dobrze, że podstawy tej sławy miejscami się wykruszają.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 10:18 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 26, 2005 7:44 am
Posty: 403
Lokalizacja: Warszawa
a może to łożysko? (szczególnie jak po dziurze...)
(kiedyś miałem tak że na zakrętach piszczało/chrobotało... i też nie za każdym razem, tylko raz na jakiś czas...

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
124 3.0 CE - "NOS"
123 2.0 D - "Zielony"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 1:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
To chyba do Swiat poczekam i udam sie do mechanika mego...z waszymi uwagami.

~mza mysle ze jakby to byl sworzen to by cos jeszcze stukalo, a tego tam niema, jest tylko pojawiajacy sie nieregularnie glosny dzwiek ocierajacej sie gumy o gume.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 1:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
zebda pisze:
mysle ze jakby to byl sworzen to by cos jeszcze stukalo

Ja nie twierdzę, ze to jest sworzeń na 100%, twierdzę tylko, że jak coś piszczy, skrzypi przy skrecaniu (guma o gumę) to często jest to sworzeń. Wiem to z autopsji (też nie stukało) i z forum (nie tylko tego)
W dowolnym zakładzie Ci to sprawdzą.
Miej na uwadze, że taki sworzeń to się sprawdza z przedłużeniem siły i może być zepsuty, nawet gdy nie ma wyczuwalnych ręcznie luzów.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 1:32 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
OK...dzieki za info!

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 31, 2006 10:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
też to miałem. To prawie na pewno jest sworzeń. Jest do wymiany, ale jak mój nie miał luzów, to szkoda mi było się brudzić, żeby wymienić go na nowy, więc kupiłem w aptece strzykawkę i najgrubszą igłę jaką mieli i zrobiłem "zastrzyk" z oleju przebijając igłą gumę sworznia, aż troszkę "spuchł" od oleju. Wiem, że to kiepska metoda reanimacji i mało profesjonalna, ale na razie sprawdza się z dobrym skutkiem. Jak zacznie stukać, albo wydawać bardziej niepokojące dźwięki, to go wymienię.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 31, 2006 10:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
ghost2255 pisze:
też to miałem. To prawie na pewno jest sworzeń. Jest do wymiany, ale jak mój nie miał luzów, to szkoda mi było się brudzić, żeby wymienić go na nowy, więc kupiłem w aptece strzykawkę i najgrubszą igłę jaką mieli i zrobiłem "zastrzyk" z oleju przebijając igłą gumę sworznia, aż troszkę "spuchł" od oleju. Wiem, że to kiepska metoda reanimacji i mało profesjonalna, ale na razie sprawdza się z dobrym skutkiem. Jak zacznie stukać, albo wydawać bardziej niepokojące dźwięki, to go wymienię.


Ja przejezdze tak jeszcze niecale 2 tyg i dam do zrobienia to mechanikowi, niestety nie znam sie na mechanice tak zeby robic to samemu (choc ostatnio coraz bardziej chcialbym umiec pogrzebac przy aucie)...poki co jeszcze nie slychac zeby ten sworzen walil (chyba ze 124 jest tak wyciszone ze tego nie slychac [zlosnik] ), wiec mam nadzieje ze do dam rade sie jeszcze po Sz-n pokrecic i dojechac do Lodzi.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 31, 2006 10:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
skręcasz kierownicę do oporu, kucasz przy kole i wykonujesz "zastrzyk". Operacja nie powinna przekroczyć 2minut.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 31, 2006 11:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 23, 2005 10:08 pm
Posty: 170
Lokalizacja: Kłodzko,Stuttgart
Witam,
''zastrzyk olejowy''jest wskazany gdy sworzen jest bez luzow.Jezeli jednak czuc luz radze wymienic.Kiedys mialem przygode z rozwalonym sworzniem i skonczylem oparty busem(vw LT)o tira na niemieckiej autobanie.Zauwazylem po wymianie,ze juz po ok 2 miesiacach zaczal skrzypiec,wiec zastrzyki szly czesto.Dodam jeszcze,ze mercach to czesto sie dzieje,ze skrzypi,a luzu brak.
Pozdrawiam.

_________________
W123 250
W116 280SE
W126 420SE
W126 420SEC
313 CDI-ex
316 CDI Maxi SprintShift
319 CDI
W215 CL500


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl