MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 8:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob mar 25, 2006 3:49 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:21 pm
Posty: 15
agaj666 pisze:
Croolick, za takie słowa pocieszenia to ci sie należy...........garść śrutu;),bo to i święta niedługo i pasztecik sie przyda.........;) [lanie]


Mam podobnie ale ja znam przyczyne.
Moze miales wymieniana chlodnice ? Moze masz nieoryginalna (tak jak ja - [pytanie] szukam oryginala od M104 3.0 manual !! [pytanie] )

Nie wiem czy masz klime w aucie czy nie ale warto by bylo karcherem przejechac po obu chlodnicach. Pewnie duzo syfu z nich wyleci.
Problem jest taki ze plyn w chlodnicy zaczyna sie mocno grzac.. zwieksza swoja objetosc i wywala go poprzez wezyk w korku ktory to sluzy do wywalenia poza auto zbednej ilosci plyny chlodniczego. Kaluzy nie ma bo plyn goracy w trakcie postoju nie wyleci a podczas jazdy ciezsko tak owej szukac. Im bedzie cieplej tym moze go wiecej znikac.

_________________
Rób jak uważasz, uważaj jak robisz...

WDB 124 051 1B 426153 :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 25, 2006 4:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 08, 2006 7:28 pm
Posty: 351
Lokalizacja: Konin
A mam takie pytanie jakie są negatywne skutki dłuższej jazdy przy walnietej uszczelce pod głowicą ? bo jestem ciekaw

_________________
124 CE 92r 2.0 Nitro (LPG) VIN WDB1240411B800530 M 102.963


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 25, 2006 8:14 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
KeyJey pisze:
Problem jest taki ze plyn w chlodnicy zaczyna sie mocno grzac.. zwieksza swoja objetosc i wywala go poprzez wezyk w korku

Aaaa racja, racja! Ten problem tesz przerabiałem w tymże samym Poldolocie.
Na A4 pod Wrocławiem ( większe prędkości ) spod maski zaczęło dymić. Jak otwarłem to sie okazało, że zbiorniczek wyrównawczy jest cały "spuchnięty" i wywala płyn przez korek. Wraz ze stygnięciem poziom opadał. Ja się jechało tak 80-90km/h to jeszcze chłodnica dawała rade przełknąć to co podaje pompa. Powyżej setki zabawa z wywalaniem płynu na zbiornik zaczynała sie od nowa. Osiwiałem bo myślałem, że to po raz kolejny uszczelka a ja student i z kasą cienmiutko było.
Pomogła wymiana chłodnicy na używaną ze szrotu. [zlosnik]
P.S.
Czy tym samym mogę prosić o zamianę garści śrutu na pęczek marchwi? :roll:

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 26, 2006 7:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
Naści tu Croolicku marchieffki :)
Chłodnice mam orginalne a co do brudu to fuktycznie, trzeba by wjechać w jaką głęboka kałużę....
Autko mi się nie grzeje chociaż czasami prawa noga jest mocno wyprostowana:) Po mieście też spoko jest,zero przegrzewania.Obserwowałem zbiorniczek i nie jest zalany płynem.Wczoraj dolałem niecałe 0,5 literka pod korek niemalże.Ciekawe co bedzie i kiedy.
Zeby nie było za wesoło to zdechł mi akumulator definitywnie.Na szczęście pod Makro więc tylko musiałem wrócic. Kupiłem nasz jakis CAR JACK 54 Ah z dobrym prądem rozruchu za 150 zeta.Obok stał Bosch Silver 2x droższy z mniejszym prądem rozruchu ale olałem.Nie bedzie zapewne służył 2 x dłużej.

_________________
W 124 300 TE 24 `92 SPORTOWY KARAWAN
Nie podoba ci się mój styl jazdy?Zejdź z chodnika....


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 27, 2006 8:43 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
janus pisze:
A mam takie pytanie jakie są negatywne skutki dłuższej jazdy przy walnietej uszczelce pod głowicą ? bo jestem ciekaw


Ciągłe przegrzewanie silnika, nie służy dobrze jego wytrzymałości, podobnie jak ciągle ładujący się płyn chłodniczy do cylindrów. Jak wydmuchało to nie czekaj tylko wymień :)

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 04, 2006 12:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
Cóż..........niechybnie czeka mnie wymiana uszczelki i przy okazji uszczelniaczy zaworków.
Teraz czekam na sugestie odnośnie warsztatu gdzie robią DOBRZE I TANIO:).
Klamoty kupować samemu (gdzie DOBRZE I TANIO?) czy zostawić wszsytko w rękach mechanika?
Są różnice cenowe między PL a De?Warto zawracać sobie tym ( i forumowiczon nadganicznym) głowę?

_________________
W 124 300 TE 24 `92 SPORTOWY KARAWAN

Nie podoba ci się mój styl jazdy?Zejdź z chodnika....


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 04, 2006 2:26 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
agaj666 pisze:
Wczoraj dolałem niecałe 0,5 literka pod korek niemalże.Ciekawe co bedzie i kiedy.



no jak ty lejesz pod sam korek plynu chlodzacego to sie nie dziw ze go ubywa :roll: :lol:

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 04, 2006 4:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
agaj666 pisze:
Cóż..........niechybnie czeka mnie wymiana uszczelki i przy okazji uszczelniaczy zaworków.

Ja miałem całkiem inna przyczynę ubytków. Mi ubywało tylko w mroźne dni ... problemem był jeden z węży, który stwardniał na stare lata i lekko ciekło przy takim plastikowym trójniku. Nie zdażyłem wymienić tego węża bo przyszła wiosna i nie cieknie (ale pamietam).
Radzę na razie wstrzymać sie z remontem góry silnika i poszukać, gdzie cieknie.
Dobrym patentem jest zalanie (chociaż częściowo) płynem PETRYGO. Płyn ten ma bardzo dobrą właściwość, że w miejscach, gdzie cieknie (nawet w postaci pary - jak ktoś pisał) barwi na jasny kolor - bardzo łatwo zdiagnozować dziurę - szczególnie taką co się ujawnia przy wyższym ciśnieniu chłodziwa (brak kałuzy).

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 04, 2006 5:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
aegm pisze:
agaj666 pisze:
Wczoraj dolałem niecałe 0,5 literka pod korek niemalże.Ciekawe co bedzie i kiedy.



no jak ty lejesz pod sam korek plynu chlodzacego to sie nie dziw ze go ubywa :roll: :lol:



Obserwowalem koreczek i nie ma na nim sladow wyrzucania plynu.Za to czasami silnik zachowuje sie tak jakby mu jeden garnek nie palił.Takie łagodne dygotki czasami czuje.

_________________
W 124 300 TE 24 `92 SPORTOWY KARAWAN

Nie podoba ci się mój styl jazdy?Zejdź z chodnika....


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl