MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 11:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob mar 18, 2006 1:40 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 18, 2006 1:12 am
Posty: 97
Numer GG: 6919167
Lokalizacja: Małopolska
Mam problem niedawno kupiłem w126 300se 88r.(automat)z LPG i chodzi o to że niechce zapalić na bęzynie,tzn.odpali i zaraz zgasnie.Jak jade i przełącze na bęzyne to idzie,ale jak się zatrzymam, to na wolnych obrotach zgaśnie,prosze o porade co zrobić,bo niektórzy(mechanik jeden taki) mówią że W126 jak dobrze chodzi na gazie to niebedzie chodził na bęzynie,a jeszcze jedno jak włączam bieg (automat) z P na D to się obniża a jak na R to się podnośi i czy jest coś popsute ,że tak się dzieje ,czy ten typ tak ma,prosze wszystkich o pilną porade.

Pozdrawiam wszystkich!!!
Górol spot Tater

_________________
99` W220 S500
91` W124 250D
Odeszło
85` Skoda 105L
86` W124 200d
96` Skoda Felicia
88` BMW 520 E34
92` Honda Accord 2.0
95` Opel Omega 2.5 TDS
87` W126 3.0 Automatic
96` W210K


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 18, 2006 1:47 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Jezeli chodzi o gaz to nie wiem, ale jezeli chodzi o automat to czytajc inne watki dowiesz sie ze raczej jest w porzadku wszystko, bo przeciez zalacza sie naped na te gorzej trzymane przez hamulec kola...

...no a pozatym:

"I my witamy"

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
Post: sob mar 18, 2006 2:34 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
piotrmozdzen pisze:
Mam problem niedawno kupiłem w126 300se 88r.(automat)z LPG i chodzi o to że niechce zapalić na bęzynie,tzn.odpali i zaraz zgasnie.Jak jade i przełącze na bęzyne to idzie,ale jak się zatrzymam, to na wolnych obrotach zgaśnie,prosze o porade co zrobić

Jak otworzysz maskę to po stronie kierowcy na tej ścianie są 2 przekaźniki - srebrny z bezpiecznikiem na wierzchu i czarny podłużny. To ten podłużny nawala. Wyjmij go, delikatnie wyczyść "nóżki", lekko "pieprznij" nim o kawałek drewna (to nie są jaja - poważnie - mnie ta wiedza kosztowała) i spróbuj odpalić bez dotykania pedału gazu. Jak odpali i zgaśnie to masz "zimny lut" w tym przekaźniku i idź do dobrego elektronika po naprawę. Ale myślę że zadziała... [zlosnik] No chyba że totalnie rozregulowana jest przepustnica powietrza a LPG wyregulowany do niej.
piotrmozdzen pisze:
bo niektórzy(mechanik jeden taki) mówią że W126 jak dobrze chodzi na gazie to niebedzie chodził na bęzynie

Bzdura - frajer nie mechanik. Mój chodzi doskonale - nie wiem czy jadę na gazie czy na benzynie.

piotrmozdzen pisze:
a jeszcze jedno jak włączam bieg (automat) z P na D to się obniża a jak na R to się podnośi i czy jest coś popsute ,że tak się dzieje ,czy ten typ tak ma,prosze wszystkich o pilną porade.

Trzeba trochę obniżyć wolne obroty. Oprócz tego jest regulacja na skrzyni ale to niech robią fachowcy. Poza tym lekkie "podnoszenie i opuszczanie" jest dozwolone. To jest właśnie cecha automatu. ;)

piotrmozdzen pisze:
Pozdrawiam wszystkich!!!
Górol spot Tater

Jo też pozdrawiam
Morynorz znod Bałtyka :lol:

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
Post: sob mar 18, 2006 8:13 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
AndyS pisze:
piotrmozdzen pisze:
Mam problem niedawno kupiłem w126 300se 88r.(automat)z LPG i chodzi o to że niechce zapalić na bęzynie,tzn.odpali i zaraz zgasnie.Jak jade i przełącze na bęzyne to idzie,ale jak się zatrzymam, to na wolnych obrotach zgaśnie,prosze o porade co zrobić

Jak otworzysz maskę to po stronie kierowcy na tej ścianie są 2 przekaźniki - srebrny z bezpiecznikiem na wierzchu i czarny podłużny. To ten podłużny nawala. Wyjmij go, delikatnie wyczyść "nóżki", lekko "pieprznij" nim o kawałek drewna (to nie są jaja - poważnie - mnie ta wiedza kosztowała) i spróbuj odpalić bez dotykania pedału gazu. Jak odpali i zgaśnie to masz "zimny lut" w tym przekaźniku i idź do dobrego elektronika po naprawę. Ale myślę że zadziała... [zlosnik] No chyba że totalnie rozregulowana jest przepustnica powietrza a LPG wyregulowany do niej.
piotrmozdzen pisze:
bo niektórzy(mechanik jeden taki) mówią że W126 jak dobrze chodzi na gazie to niebedzie chodził na bęzynie

Bzdura - frajer nie mechanik. Mój chodzi doskonale - nie wiem czy jadę na gazie czy na benzynie.

piotrmozdzen pisze:
a jeszcze jedno jak włączam bieg (automat) z P na D to się obniża a jak na R to się podnośi i czy jest coś popsute ,że tak się dzieje ,czy ten typ tak ma,prosze wszystkich o pilną porade.

Trzeba trochę obniżyć wolne obroty. Oprócz tego jest regulacja na skrzyni ale to niech robią fachowcy. Poza tym lekkie "podnoszenie i opuszczanie" jest dozwolone. To jest właśnie cecha automatu. ;)

piotrmozdzen pisze:
Pozdrawiam wszystkich!!!
Górol spot Tater

Jo też pozdrawiam
Morynorz znod Bałtyka :lol:


Tak jak pisze AndyS.Poza tym ten problem nie dotyczy tylko 126 jak Ci godol ten mechanik tylko systemu zasilania KE-Jetronik i wszystkich aut ktore mają ten system i jeżdżą generalnie na lpg.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 18, 2006 10:40 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
mozesz tez miec za wysokie cisnienie paliwa w ukłądzie i za twardą klapę przepływomierza ... tak że na niskich obrotach nie jest w stanie podcisnienie jej zassać,. Ja tak mialem w Kjecie .. pomoglo przeczysczenie takiego ustrojstwa przykreconego do bloku przy 6tym cylindrze pod kol. ssącym w M110 ... pisze o 280tce ... ale ty tez masz takie ustrojstwo ... dochodzą do tego 2 rurki z paliwem stalowe i jedna gumowa z podcisnieniem. Mozesz tez miec zatkany przewód paliwowy powrotny - objaw jets taki sam - za wysokie cisnienei paliwa w układzie wtryskowym i twarda klapa przepływomierza

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 18, 2006 10:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 18, 2006 1:12 am
Posty: 97
Numer GG: 6919167
Lokalizacja: Małopolska
Dzięki za odpowieć,będe próbował w poniedziałek,choć dzisiaj odpalał czasem na bezynie ,ale po chwili gasł.jak wciskałem pedał gazu to się dusił,myśle ze jeszcze wyszyszcze bak paliwa,moze jest woda,oraz filter paliwa wymienie a jest stary.Oprócz tego to nieznacie może dobry servis który by to zrobił ja sie patrzy!!!!(cała małopolska)

Jeszcze raz dziękuje za odpowieć

_________________
99` W220 S500
91` W124 250D
Odeszło
85` Skoda 105L
86` W124 200d
96` Skoda Felicia
88` BMW 520 E34
92` Honda Accord 2.0
95` Opel Omega 2.5 TDS
87` W126 3.0 Automatic
96` W210K


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl