MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 4:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn mar 13, 2006 7:10 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Witajcie panowie
Mam pytanie czy ktoś się może orientuje co może być przczyną nie podawania paliwa z ukł wtryskowego na cylindry...
Dodam że:
- autko na gazie działa
- raczej ma to związek z wybuchem gazu w filtr powietrza który mi sie przydarzył jakiś czas temu i od tego czasu nie działa
- pompa podaje paliwo do układu
- klapa w garzieli prosta i się nie zacina
Czy mogło sie tam coś zawiesić po wystrzale i czy jest to ewentualnie skomplikowane w naprawie???
:(

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 8:02 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
nie miałem do czynienia z tym modelem i ciężko diagnozować na odległość, ale znajomy miał dokładnie to samo ze 190 a pomogła wymiana tego czegoś (bo to róznie nazywają) co na tej aukcji

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=92204467

pzdr

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 1:44 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Jeszcze pogrzebie przy swoim może to coś niedużego w przeciwnym razie czeka mnie wydatek :cry:
pozdr

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 2:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Nie daje na cylindry?? Znaczy do rozdzielacza dochodzi?? Zakladając sprawny sterownik i cała reszte to za wydawanie paliwa w rozdzielaczu sa odpowiedzialne 2 elementy. Czarna kostka ktora widać na rozdzielaczu z aukcji (na pierwszym zdjęciu. Jest to nastawnik ciśnienia paliwa. Problemem może być też ta druga kostka z drugiej strony jest to czujnik połozenia klapy spietrzającej (jesli to stało sie po strzale to mógł sie uszkodzić ten element). Oczywiście jeśli nie dziala np sterownik to nawet jeśli te elementy sa sprawne to nie będzie paliwko płynac.

P.S. Zimny silnik powinien na chwile odpalać lub chociaż dawać znaki życia gdzyż wtryskiwacz rozruchowy bierze paliwko z pominięciem układów sterujacych. Jeśli nie gada na zimnym to może być sterownik ale też kilka innych elementów.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 4:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
ro2man pisze:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=92204467

No nieźle gość zaśpiewał z ceną. 1000PLN??? :o :o :o
Toż to z 1/3 wartości calego silnika M103!
Przy takiej cenie dobrze było by wiedziec co sie sprzedaje.

Jest to cały zespół regulacji składu mieszanki
W jego skład wchodzą przepływomierz powietrza ( to to największe metalowe z klapą, czujnik pomairu ilości zasysanego powietrza ( czarny element z boku) rozdzielacz paliwa( to to metalowe na górze) i elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia (czarny element z drugiej strony).
Jeżeli pompa podaje a autko martwe to wymontuj dziadostwo z autka i spokojnie rozbierz. Moze pęknieta jest gumowa membrana w rozdzielaczu paliwa albo zaciął sie tłok sterujący z nia współpracujący? Może faktycznie uwalony którys z czujników? [chory]Sprawdzisz tesz wtedy jak z tłokiem współpracuje dźwignia z klapą spiętrzającą.
Ten zespół nie jest jakoś przesadnie skomplikowany.

Napisz jak rozwiążesz problem żeby watek nie pozostał martwy i rozgrzebany.

Powodzenia 8)

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 5:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Ale gosc dowalił-jak to jest ok to mozna dac max 300-400zł..... 1000 zł dobre dobre.....Ktos bedzie miał 300E warte 8 czy 9 tys i załozy takie cos za 1000??? extra :lol:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 5:56 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
MERCEDES 4 EVER pisze:
załozy takie cos za 1000???


hmmm... może lepiej kup. Na zapas [zlosnikhihi]

Kurcze, z pewnością pomógłby poradnik serwisowy odnośnie Ke -Jeta, który mam ale skanera brak. :evil:

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch

210 000 km

----------------------------------------------------

Żonę mam w domu, kochankę w garażu.

----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 15, 2006 11:15 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Jutro zabieram się do pracy. Trochę poszperałem w int i osobiście uważam że może to być ten tłoczek w środku....
Croolick pisze:
albo zaciął sie tłok sterujący z nia współpracujący?

napewno dam znać jakie efekty
dzięki wszystkim raz jeszcze

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 16, 2006 7:19 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Croolick pisze:
Moze pęknieta jest gumowa membrana w rozdzielaczu paliwa albo zaciął sie tłok sterujący z nia współpracujący?


napewno mówisz o KE-jecie bo mi tu troche "K" zapachniało choc samego rozdzielacza nie rozbierałem ale dałbym sobie paznokcie obciąć, że tłoczka tam nie ma, wszystkim zajmuje sie jedna z kostek.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 16, 2006 7:40 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
Croolick pisze:
hmmm... może lepiej kup. Na zapas

w zasadzie to prawda, wcześniej czy później tych co jeźdzą na gazie ten problem dotknie, niemniej cene zawyżona i to znacznie.


Croolick pisze:
Kurcze, z pewnością pomógłby poradnik serwisowy odnośnie Ke -Jeta, który mam ale skanera brak


Ja mam dwa skanery, więc może jakoś się dogadamy dla wspólnej korzyści (dam stosowne zabezpieczenie)
pzdr

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 17, 2006 1:14 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Mam nowe informacje :-? które mi jeszcze więcej pomieszały w głowie..
Więc ta bardzo cieniutka membrana wewnątrz jest cała, tłoczek pracuje bez zarzutu, nastawnik elektrohydrauliczny również sprawny i napięcie dochodzi do niego, paliwo dochodzi do przewodu przelewowego i tego który prowadzi na wentyl startowy!! niby wszystko ok a paliwo nie dochodzi do górnej części systemu już mnie k... bierze :x

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 17, 2006 2:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
sprawdz dokładnie gardziel gumowy, czy po wystrzale nie ma tam jakiegoś pęknięcia, kóre nie można zauważyć gołym okiem.
Jak rozumiem paliwo dochodzi na rozdzielacz paliwa?

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 17, 2006 5:08 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 01, 2006 9:27 pm
Posty: 36
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Cytuj:
sprawdz dokładnie gardziel gumowy

jeśli chodzi o dużą,grubą gumę pod całym układem wtryskowym to wymieniłem ją na nową (149,60 zł) :(

_________________
Mercedes-Benz W126 500se 1986r "Miecio"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 20, 2006 8:28 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
to przepłaciłeś, bo to kosztuje 35 zł a z kwotę niewiele większą 200-300zł na szrocie kupujesz cały ten układ (na co się pewnie zanosi)

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 20, 2006 11:15 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
No i jak efekty prac. Wyszedłeś z tarczą (spietrzającą [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] ) czy na niej?

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch

210 000 km

----------------------------------------------------

Żonę mam w domu, kochankę w garażu.

----------------------------------------------------


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl