MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 03, 2025 2:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw mar 09, 2006 5:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
zebda pisze:
Audi ma te zalete ze ma naped na przod


Czy to jest zaleta? Odpowiadam: zapewne tak dla kogoś kto nie potrafii zapanować na tylnim napędem.
Tylni napęd jest o wiele lepszy dla kogoś kto umie go wykorzystać i daje niesamowitą przyjemność z jazdy, którą można czerpać dosłownie wiadrami. Myślę, że dużo osób się tutaj ze mną zgodzi.


zebda pisze:
Moja pierwsza przejazdzka po trasie ujezonej zakretami (Szczecin-Szczecinek) byla pewnym zaskonczeniem, ze az tak nalezy hamowac przed czescia zakretow nigdy bym sie nie spodziewal!


Może masz zawieszenie nie w najlepszym stanie ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 09, 2006 6:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Drogi Rysiu [zlosnik]
młody rysiek pisze:
cofałem tyłem, rozwaliłem, gościowi całą klape bagażnika, zderzak, a mnie nic!

o to ja się nie czepiam (z resztą ja się wogóle nie czepiam), bo kiedyś sam wjeżdżałem z otwartymi drzwiami (patrzyłem nie w tą stronę co trzeba) do garażu i tylko dzięki listwie nie straciłem ich :oops:

młody rysiek pisze:
żadne plastiki nie odłażą to po pierwsze

OK tu mi się coś pokręciło- już poprawione (sorry Mon)

młody rysiek pisze:
ale wejdzmy z dużą prędkością w łuk

Bo Mercedesy(większość) to nie bolidy tylko limuzyny, które są stworzone do dostojnego "toczenia" co nie znaczy że nie potrafią zerwać asfaltu.

A co do komfortu- kocham to uczucie gdy w123 lekko wyskakuje na nierówności, a potem płynnie opada-jak poduszkowiec!!!

Zawieszenie, zawieszeniem, ale kolega Pszczoła się pytał co wiemy o tych samochodach, więc napisałem że zawiecha się zużywa bo tak słyszałem od pewnego znanego Ci Ryśku policjanta. Pozdrawiam!

A tył-napęd jest po prostu najlepszą zabawką jaką człowiek wymyślił w zimę. Szczególnie w zdezelowanej Nysce, gdzie rozkład masy na osie to 80/20 albo i gorzej. Bez 200 kilo piachu na tylnej osi ani rusz. [zlosnik]

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Ostatnio zmieniony czw mar 09, 2006 6:13 pm przez Grigorij0, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 09, 2006 6:11 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Ricco z tego co wiem to z moja zawiecha jest wszystko w porzadku, tu raczej chodzi o to ze Mercedes ma jadenak nastawy zawiechy komfortowe, przez co nawet jezeli auto ma duzy zapas przyczepnosci subiektywie odbiera sie ze zaraz sie poslizgnie.

A co do zalety jaka jest przedni naped to wyglada sprawa nastepujaco:
- niewatpliwie zima na pustym pacu, abo szerokim zakreci milo jest puscic tyl w uslizg, bo to jest radocha i przyznaje sie do tego ze dopiero w tylnionapedowce to jest to o co chodzi (zadnego zaciagania recznego, poprostu skret, gaz i juz leci)
- jednak gdy jedziesz zima po trasie i sa koleiny sniezne (ty jedziesz po asfalcie, ale zeby zmienic pas albo wyprzedzic trzeba sie przebic przez bloto/snieg) to wtedy w tylnym napedzie przednie kola przyhamowywuja i jak sie znow rozpedzaja to to nie jest mile uczucie (wg. mnie) i w zimowych warunkach na trasie ja pewniej i bezpieczniej czuje sie w FWD.
- wszelkie podjazdy sliskie, wyslizgane miejsca, przednionapedowka idzie lepiej, bo ma os napedzana dociazona.
- wierze ze tylny naped daje wielka zabawe na torze, gdzie mamy kilka kompletow opon i 200 albo wiecej KM pod prawa noga, ale w codziennej eksploatacji wygodniejszy jest przod napedzany, tyl jest bardziej chimeryczny, nigdy nie wiesz kiedy cie zaskoczy!
Taka jest moja opinia po jednej zimie z tylnym napedem, dlatego tez
wg mnie przednionapedowosc Audi mozna uznac za plus!

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 09, 2006 6:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
SoYeR pisze:
BMW i AUDI na bank odpadają.

Miałem przyjemność jeździć nową 530i na 19sto calowych felgach ( profil opon 35!! ) i nową E 240 na 16sto calowych kółeczkach ( profil 65!!!! ). Po samym przeanalizowaniu rozmiarów opon i znajomości charakteru obu marek, powiedziałbym, że ta "piątka" będzie taczką,a E klasa popłynie i odizoluje mnie od k*****ch, polskich nawierzchni...I co się okazało? Nie mogłem w to początkowo uwierzyć, ale piątka była znacznie wygodniejsza!!!! Ba, tak powiedzieć mógłbym, gdyby oba auta miały porównywalne koła, ale BMW miało ( w tym porównaniu ) wyjątkowo niekorzystne dla siebie felgi i opony!!! BMW zgniotło rywala, uchodzącego do tej pory za najwygodniejsze w klasie. Wniosek? Zawieszenie BMW ma takie rezerwy komfortu, że Benz, nawet przy pomocy baloniastych opon nie był w stanie się do tego zbliżyć. Do aut tych marek podchodzę naprawdę obiektywnie ( obie wielbię ;) ) więc nie ma mowy o jakim kolwiek koloryzowaniu.
Co do starszych aut, nie ma wątpliwości, że Benz jest królem wygody [ok], a BMW zakrętów ( w tej samej klasie )
Audi to z pewnością świetne auta, szczególnie te nowe ale... ;)

zebda pisze:
tyl jest bardziej chimeryczny, nigdy nie wiesz kiedy cie zaskoczy!

Tak jest w Polonezie [zlosnik] RWD owszem, początkowo będzie zaskakiwał, ale nie ma cudów, w końcu repertuar niespodziewanek się wyczerpie. Stąd auta z tylnim napędem, owszem, dają dużo radochy, ale doświadczonym kierowcom- ich nie zaskoczą- z wyjątkiem rzeczonego Poloneza ;)
Przy przednim napędzie kierowca narażony jest na nieprzyjemny wpływ napędzanych kół na kierownicę, w RWD tego nie ma. Proponuję w mocnym przednionapędowcu na skreconych kołach mocno ruszyć....
Faktycznie, na polskich drogach delikatne zawieszenie Audi szybciej się zużywa( opinie znajomych posiadaczy a3 i a4) ale to nie świadczy źle o marce.
Pozdrawiam :)

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 11, 2006 10:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
Jak dla mnie przedni napęd to minus. Dla sprostowania sprawy, jeśli będę szukał jakiejś A4 to na pewno będzie to automat i prawdopodobnie quatro – taki napęd to dopiero frajda.
Odnośnie plastików: wczoraj siedząc w „Pubie 75” należącego do naszego klubowego kolegi Wesy, rozmawialiśmy na temat Audi. Do dyskusji wtrącił się kierowca prezesa telewizji, TEDE który, na co dzień jeździ rocznym A8 za 460tyś zł!!!!!!. Facet trochę mnie załamał mówiąc, że po niecałym roku serwis wymieniał WSZYSTKIE plastiki, bo zaczęły odłazić i stukać.
Nie mniej nadal jestem zdecydowany na Audi. Wszystko się okaże po jeździe próbnej.

Dodano po 6 godzinach. 44 minutach.:

Koledzy już sam nie wiem. teraz chodzi mi również Volvo np. V70. Proszę o opinie co do tej marki.

p.s. szukam auta z min. 1997r !!!

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł: :)
Post: ndz mar 12, 2006 9:56 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:19 am
Posty: 5
Lokalizacja: PUŁTUSK
Ensignx pisze:
Czy można przeprogramować komputer w nowszych Audi np. sprowadzonych z Niemiec, żeby nie wyświetlał informacji po niemiecku,

podobno można, dowiedz się o to specjalistów

Dodano po 1 minutach.:

grzesiu, idz weź:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 12, 2006 10:22 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Cytuj:
grzesiu, idz weź

chodź zrób :lol:
dobra Ryśku, skończmy prywate bo zaraz opiernicz zwiniemy
aha właśnie- kolega Rysio udziela się na forum http://www.a4-klub.pl/ , na którym zapewne można uzyskać wiele interesujących informacji na temat Audi.

_________________
www.asgpultusk.pl/

Peugeot 106 1.1i

W123 200D '81

W124 E250TD '94

808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82

Sprinter 312 MAX '95

Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 12, 2006 11:02 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 29, 2004 12:00 pm
Posty: 977
Numer GG: 2336868
Lokalizacja: Konopnica pod Lublinem,teraz W-wa
młody rysiek pisze:
Ensignx napisał:
Czy można przeprogramować komputer w nowszych Audi np. sprowadzonych z Niemiec, żeby nie wyświetlał informacji po niemiecku,

podobno można, dowiedz się o to specjalistów


U specjalistów ! Dzięki ! [totalszok]

_________________
1974 W115 240D 3.0 - Kubuś
1978 W107 450 SLC 5.0
ex. 1985 W126 500 SE, 1982 W123 240D USA
Tel. 668 459 362


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 16, 2006 7:11 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:19 am
Posty: 5
Lokalizacja: PUŁTUSK
zebda pisze:
no i zima Audi ma te zalete ze ma naped na przod

nie zawsze to jest dobre. grigorij jak ma problem z poślizgiem puszcza gaz, a ja musze troche łapkami pomachać. ale może wynika to z tego, że nie mam dowiadczenia w tylnio napędówkach.

Dodano po 2 minutach.:

Ricco-HoldingPL pisze:
Czy to jest zaleta? Odpowiadam: zapewne tak dla kogoś kto nie potrafii zapanować na tylnim napędem.
Tylni napęd jest o wiele lepszy dla kogoś kto umie go wykorzystać i daje niesamowitą przyjemność z jazdy, którą można czerpać dosłownie wiadrami. Myślę, że dużo osób się tutaj ze mną zgodzi

myśle, że jak ktoś ma umiejętności to i z takiego i takiego napędu czerpał będzie radość

Dodano po 2 minutach.:

Pszczola pisze:
quatro – taki napęd to dopiero frajda.

nie zgodze się!!!! nie frajda a komfort!!!!

Dodano po 3 minutach.:

Ensignx pisze:


młody rysiek napisał:
Ensignx napisał:
Czy można przeprogramować komputer w nowszych Audi np. sprowadzonych z Niemiec, żeby nie wyświetlał informacji po niemiecku,

podobno można, dowiedz się o to specjalistów
człowieku, to jest forum a nie warsztat. idz do kogoś i niech sam to oceni. tutaj można wymienić się poglądami, informacjami.
tak, można!!! podłącz samochód do komputera i poproś klubowiczów [totalszok]


U specjalistów ! Dzięki !


Dodano po 1 minutach.:

żeby ci przeprogramowali


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 17, 2006 3:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz maja 05, 2002 12:11 pm
Posty: 1685
Lokalizacja: Wrocław
młody rysiek pisze:

Pszczola pisze:
quatro – taki napęd to dopiero frajda.

nie zgodze się!!!! nie frajda a komfort!!!!



fakt...

_________________
pozdrawia:
.:Pszczoła:.
W115 2.0 '71; W123 2.3E '83; W124 3.0D '89, W201 2.0E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 17, 2006 5:13 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw mar 09, 2006 11:19 am
Posty: 5
Lokalizacja: PUŁTUSK
ale wiesz, gość ode mnie z klubu twierdzi, że quattro wymaga ogromnych wręcz umiejętności [usmiech]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl