MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 26, 2025 8:54 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt mar 07, 2003 9:50 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 06, 2003 10:04 am
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław Kłodzko
marcin280e pisze:
Chodzi o te rurki gumowe łączące przewody z siłownikami?Ile sztuk?

Ckodzi o te gumowe czarne kondomki uszczelniajace silownik z dzwignia rygla. Sa schowane pod biala plastykowa oslona.
Nie sa to gumowe rurki do kt wtyka sie dwukolorowe przewody podcisnienia.
Masz moze je, potrzebowalbym 4 szt.

_________________
PozdrawiaM

bartoszko Kłodzko - Wrocław

MB - W123 200D white '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 07, 2003 9:58 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Moj plan jest taki:
Zrobic ze starych formy, wypelnic je poliuretanem badz silikonem, a nastepnie oddzielic jedno od drugiego.
Nie wiem tylko jak to sie sprawdzi...

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 07, 2003 10:18 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 06, 2003 10:04 am
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław Kłodzko
Ocet pisze:
Moj plan jest taki:
Zrobic ze starych formy, wypelnic je poliuretanem badz silikonem, a nastepnie oddzielic jedno od drugiego.
Nie wiem tylko jak to sie sprawdzi...

Bardzo sprytne, ale ten element przy kazdym otwarciu-zamknieciu zamka pracuje, nie wiem czy by sie to kupy trzymalo, wolalbym orginalne w dobrym stanie
Poza tym nie mam zaplecza do wykonywania takich tworow ;)

_________________
PozdrawiaM



bartoszko Kłodzko - Wrocław



MB - W123 200D white '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 07, 2003 11:02 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Tylko gumka nie wystepowala osobno, a jedynie caly silownik. Z wywiadu wiem, ze prezerwatywy dzialaja dwa tygodnie. Tak bylo ok. dziesieciu lat temu. Jesli chodzi sylikon to wydaje mi sie, ze bedzie dobrze, nie wiem jak poliuretan. Wszystko jednak, oprocz prezerwatyw, to teoria...

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 07, 2003 3:49 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Ocet pisze:
Z wywiadu wiem, ze prezerwatywy dzialaja dwa tygodnie. Tak bylo ok. dziesieciu lat temu. ...


Może teraz robia mocniejsze ??? [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 11, 2003 3:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Sprawdz czy w twojej nie masz juz nowszego typu, taki jak w w124. Generalnie nie wiem jaki jest problem z kupnem?

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 11, 2003 4:20 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Pewnie cena....

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 11, 2003 5:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 06, 2003 10:04 am
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław Kłodzko
mroziu pisze:
Sprawdz czy w twojej nie masz juz nowszego typu, taki jak w w124. Generalnie nie wiem jaki jest problem z kupnem?

problemu z kupnem nie ma, widzialem na gieldzie caly central razem ze wszystkimi przewodami i zbiornikiem (gumki uszczelniajace stan dostateczny) ale cena dziwnie wysoka.
Pojawiaja sie tez same silowniki i te chyba bede musial kupic.
Dzieki za rady.

_________________
PozdrawiaM



bartoszko Kłodzko - Wrocław



MB - W123 200D white '81


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 11, 2003 10:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
To ja nieśmiało się wtrącę, że u mnie w garażu leży kompletny centralny starszego typu (2 rurki do każdego siłownika). Zestaw to 6 siłowników (1 z nich przepuszcza powietrze w pozycji zamkniętej) oraz wszystkie przewody łącznie z trójnikami. Jeśli jesteś zainteresowany to daj znać.

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 11, 2003 11:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:10 pm
Posty: 370
Lokalizacja: Sokolniki k/Łodzi
To pocieszajace ze nie ja jeden mam problemy z centralnym zamkiem, u mnie niby wszystko działa, ale jesli chce zamknac skuteczne auto wszystkimi silownikami tu musze przekrecic klucz w drzwiach nie pozniej niz minuta po zgaszeniu silnika bo inaczej lipa, kiedy slinik pracuje to wszystko dziala ale jak tylko go zgasze to caly uklad wysiada.

Najchetniej to bym wstawil elektryczne silowniki, ale ja i moja polowica mamy tyle radochy kiedy obserwujemy jak rygle w drzwiach niesmialo sie podnosza, piekny widok...

A czy ktos z was orientuje sie ile moga kosztowac takie pneumatyczne silowniki, bo wiem ze na jednym ta czarna gumka co jest na zewnatrz to jest peknieta i w czasie jazdy z drzwi w ktorych jest on zamontowany slysze taki cichutki gwizd, a w drzwiach kierowcy tez gwizdze

pozdrawiam

wooks

_________________
Pozdrawia:
Wooks
W 123 240TD 1984
W 123 230 1977 M102
(Von Konstruktion bis Kundendienst
- höchste quälitat aus Prinzip)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 12, 2003 10:06 am 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Jak wiesz, ze gdzis cos przecieka, to najlepsza metoda na szybko jest odciecie danego elementu poprzez odlaczenie danej rurki i zaslepienie jej nicikiem. Zdecydowanie wzrasta wtedy skutecznosc pozostalych elementow. Niepokojacy jest nieco przeciek w drzwiach kierowcy, bo akurat wylaczenie tego elementu nie zwiekszy skutecznosci innych. Sprawdz jeszcze gdzie syczy moze wystarczy skrocic/wymienic/zalatac gumowa rurke laczaca.

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 12, 2003 10:31 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 06, 2003 10:04 am
Posty: 22
Lokalizacja: Wrocław Kłodzko
U mnie jak kupilem 123-ke zaslepione nicikiem byly wszystnkie przewody. Dzialal tylko silownik wlewu. Po naprawie (doraźnej) dzialalo dobrze przez dwa tygodnie, chociaz po postoju ponad 20 godzin juz nie otwieral. Rozwiazaniem jest wymiana na silowniki z uszczelkami w dobrym stanie.
Podobno w 190 jest silnik elektryczny z pompka kt. wytwarza podcisnienie magazynowane w zbiorniku pod tylna szyba. Czy on sie wlacza po przekreceniu kluczyka w dzwiach???
W 123 jest pompka prozniowa przy silniku i obsluguje serwo z centralem.
Co gdy po nocy zbiornik jest pusty czy da sie to uszczelnic tak by wytrzymal np dwie doby???? Jak u innych uzytkownikow????

_________________
PozdrawiaM



bartoszko Kłodzko - Wrocław



MB - W123 200D white '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 12, 2003 11:10 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Ja mam zbedny komplet siłowników ale od W116 wygladaja na sprawne ale po kilku miecsiacach walki z tym podciśnieniem dałem sobie spokuj i załozyłem elektryczny central i problemy sie skończyy jak reka odjoł :D :D

Wiem że to mało oryginalne ale patent z centralem na podciśnienie nie był wg mnie najbardziej udanym pomysłem chłopców z MB.

Pozdrawiam

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 12, 2003 12:55 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Audi tez to stosowalo i zaleta jest ten nieslyszalny halas powstajacy przy pracy uzadzenia [zlosnik]

_________________
W108 - 250 S 1967

S123 - 300TD 1982 Rudolf

S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 12, 2003 1:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 13, 2001 2:00 am
Posty: 1561
Lokalizacja: [KR/KWI] Kraków i okolice
MacKuz pisze:
Ja mam zbedny komplet siłowników ale od W116 wygladaja na sprawne ale po kilku miecsiacach walki z tym podciśnieniem dałem sobie spokuj i załozyłem elektryczny central i problemy sie skończyy jak reka odjoł :D :D

Wiem że to mało oryginalne ale patent z centralem na podciśnienie nie był wg mnie najbardziej udanym pomysłem chłopców z MB.

Pozdrawiam


Pomysł to może był dobry, ale jak auto było w miarę młode. Niestety 20 lat dla gumowych elementów to niestety zbyt duży okres czasu, aby mogły idealnie pracować.
Ja u siebie pozbyłem się pneumatyki przy okazji montowania autoalarmu - teraz mam centralny sterowany z pilota i pewność, że nawet po tygodniu czasu otworzą się wszystkie drzwi [zlosnik]

_________________
http://pulpecik.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; - Co dziś zjesz dobrego?
_________________
Ex MB C123 '80 300CD
Ex MB C124 '87 230CE
FSM 126el '95


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl