MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 12:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 8:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
arbies pisze:
...a w szczególności jeśli montowane elementy przejdą podobną metamorfozę


Super to jest właśnie to i mało tego jeżeli restaurujemy auto to pamieteajmy o zachowaniu max. wierności z oryginałem.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 10:29 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
sebi pisze:
jeżeli restaurujemy auto to pamieteajmy o zachowaniu max. wierności z oryginałem
Wlasnie! Nawet jezeli oryginal to 670 Hellelfenbein :( (albo 422 Byzanzgold)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 12:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
kielbik pisze:
sebi pisze:
jeżeli restaurujemy auto to pamieteajmy o zachowaniu max. wierności z oryginałem
Wlasnie! Nawet jezeli oryginal to 670 Hellelfenbein :( (albo 422 Byzanzgold)


Tak jest. Popieram!!!! Zmiana koloru to nie to, zwłaszcza, że jest ściągawka.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 5:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Bukol pisze:
Tak jest. Popieram!!!! Zmiana koloru to nie to

latwo Ci mowic, bo masz 040 Schwarz. Ale generalnie z tonem wypowiedzi zgadzam sie calkowicie.

Pozdrawiam

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 9:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
kielbik pisze:
latwo Ci mowic, bo masz 040 Schwarz. Ale generalnie z tonem wypowiedzi zgadzam sie calkowicie.

Pozdrawiam


Czarny jest piękny, dlatego pojechałem po niego ponad 300km'ów i kupowałem po ciemku :oops: Do tego to wnętrze bordowe...

Ale beżowy, biały, jasno żółty też ma swój urok - nie jest taki mroczny. Do tego oczywiście odpowiednia tapicerka. Jakoś nie lubię białego z niebieskim wnętrzem.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 25, 2006 10:41 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Bukol ... widzialem fotki spodu twojego AUTA ..
nasunely mi sie 2 pytania ...

1. po wspawaniu podlogi i progów ( migomat punktowo i łączenie punktów ?)
co to jest to białe czym pomalowaliscie spód, i co to jest to czarne na samym koncu ... jakie fimy jakie nazwy preparastów ...
2. W jaki sposób zabezpieczyliscie boki auta kłądąc go na boku ... chyba wszystko powinno się pogniesc ... a najpierw chyba robiliscie błotniki ? a potem podloge... nie kumam ... jak to sie robi ...

i co 6 chlopa go przewróciło czy jajk .. jakas poduszka ... jak to sie robi ... bo rzeczywiscie wygodniejby i dokladniej bylo spawac i zabezpieczać podloge stojąc obok niej

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 25, 2006 12:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
erio pisze:
2. W jaki sposób zabezpieczyliscie boki auta kłądąc go na boku ... chyba wszystko powinno się pogniesc ... a najpierw chyba robiliscie błotniki ? a potem podloge... nie kumam ... jak to sie robi ...

i co 6 chlopa go przewróciło czy jajk .. jakas poduszka ... jak to sie robi ... bo rzeczywiscie wygodniejby i dokladniej bylo spawac i zabezpieczać podloge stojąc obok niej


wtrace sie brzydko ale do tego stosuje sie tzw kolyski... swietne i proste urzadzenie ... zaklada sie pod kola cos w stylu podowjnych ploz z poprzeczkami zagietych ,,w banan ,,... i wtedy w kilku chlopa ewentulnie podniosniczkiem przewraca sie auto na bok ... auto opiera sie na kolyskach tazke bokiem nie ma prawa dotykac podloza ... :P podpiera sie ( dla zabezpieczenia reszte auta i do roboty) przerzucalem w ten sposob pajero i mimo gabarytow auta nie bylo problemu :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 25, 2006 12:34 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
erio - na Twoje pytania odpowie sebi.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 25, 2006 4:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Kruszyn, nie umie sobie tego wyobrazic [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]



Jezeli to nie tajemnica warsztatowa, to moze by Sebi sie podzielil tymi tajnymi informacjami tutaj, sam jestem ciekaw czym sie zabezpiecza spawy, konserwuje, bo chyba bede musial troche przejrzec spod auta na wiosne...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 28, 2006 2:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Bukol pisze:
erio - na Twoje pytania odpowie sebi.


napisalem PW do sebiego coby tu odpisał , ale cos sie nie kwapi ... pewno dużo roboty ma, ja dalej czekam ... :cry:

Kruszyn ./.. przydaloby mi się cos takiego jak brat cioreczny będzie mi spawał QP, wątpię żeby mógł skorzystać z zakładu w którym pracuje, pewno będizemy to robili u niego w garazu ( na wiosną powinien juz mieć doposażony w migomat i kompresor ... taki prywatny gabinet blacharski robi ..)

zapodałbyś fotki czes\goś takiego ... jak to sie przymocowywuje do samochodu ... przykręca do kół ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 28, 2006 5:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
erio pisze:
napisalem PW do sebiego coby tu odpisał , ale cos sie nie kwapi



Spoko czuwam i zbieram siły............., :-)

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 28, 2006 7:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 15, 2005 6:13 pm
Posty: 331
Lokalizacja: Pruszków
Uzupełnienie, tego co Kruszyn mówił o kołyskach. Tak to wygląda:


Obrazek

_________________
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 28, 2006 7:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 04, 2006 12:42 pm
Posty: 70
Lokalizacja: Rzgów\k Łodzi
Sikor piękne foto [oczko]

_________________
w114 280ce-250ce to co mnie kręci

http://www.maxior.pl/?p=index&id=1020&0
http://www.zywiolak.webd.pl/muzyka.html

sakkul@vp.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 28, 2006 9:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 01, 2005 6:47 pm
Posty: 459
Lokalizacja: Rzeszów/Warszawa
Czy kołyska trzyma samochód tylko za koła?

Wcześniej już słyszałem o kołyskach ale nigdy nie zastanawiałem się jak to się mocuje do samochodu. Raz tylko widziałem jak goście na podwórku mojego znajomego przewracali malca kładąc go bokiem na bodaj jakichś oponach bez żadnego specjalnego machanizmu typu kołyska :D

_________________
W123 200D [Zielony Smok] - wspaniałym samochodem był...

"Szanse jedne na milion spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 28, 2006 9:16 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Yetiii pisze:
przewracali malca kładąc go bokiem na bodaj jakichś oponach bez żadnego specjalnego machanizmu typu kołyska



Bardzo dobra metoda nawet przy MB ważne są: doswiadczenie i zabezpieczenie. Gołą 115 podnosi 2 gości nic się nie krzywi i nic sie nie psuje. Nie polecam robić samemu !!!! ;-)

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl