MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 3:09 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 19, 2006 2:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 06, 2006 7:27 am
Posty: 140
Lokalizacja: Biała Podlaska
Witam, mam taki problem gdyż ostatnio w ciagu jednego tygodnia zabrakło mi parę razy paliwa: ) i oczywiście go na zaciąg odpalałem bo niewiem dokładnie jakim innym sposobem mogę to zrobić. Z tego co wiem to powinna być pompka do odpowietrzania ale nie jestem pewnien czy u mnie ona jest, w każdym razie niezbyt wiem jak wygląda, może ktoś udostępnił by zdjęcie? bo żadnego czegoś podobnego do guziczka niezalazłem którym to można odpowietrzać, czy w każdym W123 były takie pompki?

_________________
w123 ' 78ex
w124 200D '92 NEW!! :]
vw passat b3


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 19, 2006 10:46 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Masz opis odpowietzania ze zdjęciami.Nr 3 oznaczona śroba ktorą się odręca do konca i później pompuje paliwo,aż przestanie wypływać powietrze z tloczka.
http://macmerc.eltrakon.pl/naprawa/napr ... wietrzenie

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 8:21 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 06, 2006 7:27 am
Posty: 140
Lokalizacja: Biała Podlaska
Dziekuje bardzo, mam te pokrętło ale niemogę odkręcić, chyba się trochę skleiło, znajdę chwilkę czasu to coś z tym zrobię.

_________________
w123 ' 78ex
w124 200D '92 NEW!! :]
vw passat b3


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 10:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 24, 2005 11:21 pm
Posty: 123
Lokalizacja: mpl
aa czy w124 89r 2OOD to tosamo

_________________
MB W124 200D - GROSZEK (SMAŻONY) ;-)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 6:48 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
veedo pisze:
Dziekuje bardzo, mam te pokrętło ale niemogę odkręcić, chyba się trochę skleiło, znajdę chwilkę czasu to coś z tym zrobię.


To się zdarza. Trzeba kluczem zaciskowym regulowanym odkręcić.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 7:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 06, 2006 7:27 am
Posty: 140
Lokalizacja: Biała Podlaska
Odkręciłem i już mogę pompować, a jak tej śruby "drążnej' nieodkręce to nieda rady zapalić jak trochę popompuje pompką? wtedy się nieodpowietrzy poprostu?

_________________
w123 ' 78ex
w124 200D '92 NEW!! :]
vw passat b3


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 10:15 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
veedo pisze:
Odkręciłem i już mogę pompować, a jak tej śruby "drążnej' nieodkręce to nieda rady zapalić jak trochę popompuje pompką? wtedy się nieodpowietrzy poprostu?


Mam prośbę.Opisz to spokojnie co i jak z tym odpowietrzaniem jest u ciebie.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 9:14 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 06, 2006 7:27 am
Posty: 140
Lokalizacja: Biała Podlaska
:) Znaczy się tak : Pomkę już odkręciłem i sprawdziłem czy pompuje i ona jest ok, ale na tej stronie co mi podałes jest napisane, że trzeba odkręcić śrubę nr.3 "drążną" od przewodu paliwowego po to żeby powietrze mogło tamtędy wylecieć. A moje pytanie jest takie czy da rady go odpalic jeżeli tej śruby nieodkręce tylko sobie popompuje?

_________________
w123 ' 78ex
w124 200D '92 NEW!! :]
vw passat b3


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 9:22 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
veedo pisze:
:) Znaczy się tak : Pomkę już odkręciłem i sprawdziłem czy pompuje i ona jest ok, ale na tej stronie co mi podałes jest napisane, że trzeba odkręcić śrubę nr.3 "drążną" od przewodu paliwowego po to żeby powietrze mogło tamtędy wylecieć. A moje pytanie jest takie czy da rady go odpalic jeżeli tej śruby nieodkręce tylko sobie popompuje?


Z tą srubą to taka porada książkowa.Normalnie odkręca sie pompkę i pompuje.Jak jest uklad zapowietrzony to przez jakiś czas tłoczek będzie pracowal b. lekko i w miarę ciśnienia tloczek będzie pracowal coraz ciężej z takim charakterystycznym odglosem jakby drut pękal.Wówczas z pompki nie powinni wydobywac sie już pęcherzyki powietrza tylko wylewać paliwo bez powietrza.Wtedy należy pomkę zakręcić.Dobrze jest jak obok pompy paliwowej jest zamontowany przezroczysty filtr paliwa tak jak fabrycznie.Widać wtedy czy w nim jest paliwo i czy dostają sie pęcherzyki powietrza.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 23, 2006 8:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 06, 2006 7:27 am
Posty: 140
Lokalizacja: Biała Podlaska
Aha no to będe śmigał aż zabraknie paliwa a później sprawdzę tą pompke, filterek jest przezroczysty i wszystko w nim widać bo jest nowy. Wielkie dzięki, wiem już troche wiecej o beczce.

_________________
w123 ' 78ex
w124 200D '92 NEW!! :]
vw passat b3


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 24, 2006 6:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
veedo pisze:
Aha no to będe śmigał aż zabraknie paliwa a później sprawdzę tą pompke, filterek jest przezroczysty i wszystko w nim widać bo jest nowy. Wielkie dzięki, wiem już troche wiecej o beczce.


dla samego sparwdzenia nie musisz wyjeźdźać paliwa do końca.Wystarczy,żę odkręcisz filtr paliwa, wylej z niegoropkę i załóż z powrotem.Chdzi o to by dostało sie powietrze do ukladu i później popompuj.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 26, 2006 4:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 28, 2004 3:18 pm
Posty: 810
Lokalizacja: bytom
witka kilkakrotnie brakło mi paliwka (uzkodzony czujnik w baku hehe)pompka napompowałem az poczułem opór a potem 2 lub 3 razy pokęciłem rozrusznikiem i łapał bez problemowo [zlosnik]

_________________
W 123 300D 82r R.I.P
w 123 280 E błękit metalic 80r
volvo 460 96 fajnie śmiga
koń jaki jest ...każdy widzi ,,,, silnik musi coś spalać:albo benzynke, albo olej , albo zawory...""

http://www.kolderki.org/kolderki/pages/ ... php?nr=275


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 02, 2006 6:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 06, 2006 7:27 am
Posty: 140
Lokalizacja: Biała Podlaska
niewylewałem ropki z filtra ale dzisiaj przez przypadek zabrakło paliwa, wydawało się że jeszcze troche powinno być no ale niebyło, lecz zalałem piątke która miałem w bagażniku i zacząłem popmować, zrobił się opór i zaczeła ropa wyciekać z pompki i go próbuje zapalić a tu guzik, stoje se na obwodnicy i czekam aż ktoś przyjedzie po mnie i pociągnie :) następnym razem spróbuje odkręcić tą śrubkę i zobaczymy co będzie

_________________
w123 ' 78ex
w124 200D '92 NEW!! :]
vw passat b3


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 02, 2006 10:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
mycha pisze:
kilkakrotnie brakło mi paliwka (uzkodzony czujnik w baku hehe)


poszukaj tematu na forum, naprawa jest banalna i już więcej brak paliwa Cie nie zdziwi ;)

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
Post: wt wrz 05, 2006 6:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt wrz 05, 2006 6:14 pm
Posty: 149
Lokalizacja: DęBLIN obecnie Wa-wa Bemowo
mam nadzieję ze temat jest jeszcze aktualy choć troche wiekowy
moja beczka chyba ma pompe wtryskową od busa 207D przynajmniej tak mi powiedział kolega który juz nie raz jeździł beczka i nigdy nie widzial takiej pompy jak moja.Chodzi mi wlasnie o ta pompke do odpowietrzania która widnieje na zdjeciach,czy jest to możliwe,chcialem jeszcze dodać ze na moim bloku silnika widnieje data 1992 która to wg tego kolegi jest data produkcji bloku silnika,wiec jeszcze raz,czy jest to mozliwe?
Tak w ogóle to kupiłem beczke w kwietniu i dowiedziałem sie ze samochód był gruntownie odnawiany ale robiony jeden z dwóch wiec na pewno ma jakieś zaporzyczenia

pzdraqwiam Marcin
[/quote]

_________________
W 124 E320 COUPE 93' SPRZEDAM
KTM 950 ADVENTURE - na pomarańczowej stronie mocy :)
EX:W 123 240D 77' fajnie się wspomina :)
EX:KTM 520EXC, KTM LC4 620 SC, JUNAK M10 63',YAMAHA XT 600 Z TENERE 86', YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl