MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 2:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw lut 16, 2006 3:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
czy chromowana kratka pod szybą występowała w 115 czy tylko w 114. bo widziałem w paru samochodach ale były to same 114 i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 16, 2006 4:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
Z tego co pamietam to tylko w W114 i to w tych wyższych modelach (od 250 w góre)

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 16, 2006 6:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Hej

A mi się wydaje że miały je wszystkie benzyniaki ale mogę się mylić !!

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 16, 2006 6:37 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
sebi pisze:
mogę się mylić


Ty? :o [oczko] [zlosnik]

_________________
Pozdrowki

adi

W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 16, 2006 6:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 26, 2001 2:00 am
Posty: 3441
Numer GG: 1442573
Lokalizacja: Trzebnica
Człowiek sie uczy całe życie a takie tematy jak ten to ciągle są odkrycia i nowe wiadomości, ale poczekajmy może ktos będzie miał info potwierdzające jedną z naszych teorii.

_________________
Pozdrawiam Sebi

http://www.zelazko.com.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 16, 2006 8:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 04, 2005 7:51 pm
Posty: 475
Lokalizacja: Tuszyn/Łódź
ja u siebie w 115 tez mam taka chromowana kratke pod szyba, a auto jest golasem bo oprocz ogrzewanej tylnej szyby i fabrycznego haka nie ma zadnych bajerow. ale czy jest tam od nowosci czy zostala zalozona przez kogos innego to nie wiem. moge jedynie dodac ze fajnie sie prezentuje.

_________________
Ex: MB W 115 240D '75 - Babcia Miecia - niedokonczony remont...
Ex: MB W 115 200D '73 - Arbiesowy dawca dla Mieci
Ex: MB W 124 300CE '88 - Wnuczka
Obecnie: W124 200E '89


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 16, 2006 9:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
Ciekawa sprawa no bo w beczkach chromowane kratki pokazywały sie w coupe i benzynkach sedanach o wysokim wyposażeniu w 280 i może 250 ale nie dam głowy. Ciekawe jak to było w tych 115 :)

Chce ktoś sprzedac taka kratkę:)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 16, 2006 9:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
runcajs pisze:
benzynkach sedanach o wysokim wyposażeniu w 280 i może 250 ale nie dam głowy.

I słusznie, że głowy nie dajesz bo były tylko w 280 i 280 E, jeśli chodzi o silniki, ale za to w każdym egzemplarzu, nie zależnie od wypasu. No i II i II seria, bo III już miała takie jak pozostałe. Temat był poruszany na forum.Obecnie takie można spotkać i w 200 D :(

Przepraszam za offtopic, ale to sprostowanie ;)

Co do kratek w starszych modelach, to słyszałem posiadały je wyższe modele "benzyniaków", czyli tak jak mówi adi. Ile w tym prawdy?

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 17, 2006 12:35 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
a czy może mi ktoś jeszcze powiedzieć czy te kratki były w opcji w dieslach?? czy ma ktoś może jakiś katalog z tamtych lat z wersjami??


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 17, 2006 1:12 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 494
Lokalizacja: Giżycko
Witam,

Na 99 % chromowana kratka była montowana tylko w W114 sedan/coupe 250/280 oprócz oczywiście W114 230/8 i 230.6 [szalone] - tutaj wyjątkowo tylko silnik R6 nawiązywał do bardziej wypasionych braci, a cała reszta wyglądała jak w W115 [szalone] .
A W115 na 99% nie miały chromowanych kratek i innych gadżetów zarezerwowanych tylko dla W114 [oczko] .

Pozdrawiam

_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w remoncie...
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250T TurboDiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 17, 2006 3:26 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Zgadzam sie Pioterek'iem w calej rozciaglosci. Sprawa chromowanych (a tak naprawde aluminiowych) kratek ma sie tak jak sprawa drewnianych listew i duzej oslony glosnika na desce rozdzielczej oraz "chromowanych" (tez aluminiowych) popielniczek z tylu: byly tylko w W114 od modelu 250 wzwyz, no i oczywiscie we wszystkich Coupé (Sebi, wstydz sie!). To byly detale, ktore wyroznialy te auta sposrod "pospolstwa" i nie mozna ich bylo zamowic jako wyposazenie dodatkowe tak jak nie mozna bylo zamowic podwojnych przednich albo dlugich tylnych zderzakow. To samo dotyczylo chromowanych (a tak naprawde "metalizowanych natryskowo") wlotow powietrza, prostokatnych reflektorow i dlugich tylnych zderzakow w W123 (w 3 serii to sie troche pozmienialo ale to nie temat na to forum :))

Pozdrawiam

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Ostatnio zmieniony pt lut 17, 2006 3:31 am przez kielbik, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 17, 2006 3:28 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Pioterek pisze:
tylko silnik R6 nawiązywał do bardziej wypasionych braci, a cała reszta wyglądała jak w W115

Zapominasz o podwojnym przednim zderzaku w pierwszej serii: byl wspolny dla wszystkich W114

Pozdrawiam

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 17, 2006 12:53 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
kielbik pisze:
Zgadzam sie Pioterek'iem w calej rozciaglosci. Sprawa chromowanych (a tak naprawde aluminiowych) kratek ma sie tak jak sprawa drewnianych listew i duzej oslony glosnika na desce rozdzielczej oraz "chromowanych" (tez aluminiowych) popielniczek z tylu: byly tylko w W114 od modelu 250 wzwyz, no i oczywiscie we wszystkich Coupé (Sebi, wstydz sie!).


A ja się nie zgadzam. Zarówno aluminiową kratkę pod szybą jak i drewno na desce* miało W 115 300 D (żeby nie było nieścisłości mam na myśli amerykański odpowiednik 240 D 3.0). Poza tym tak jak napisaliście wszystkie coupe oraz W 114: 250 (M 114), 250 2.8 (M 130), 280 (M 110) i 280 E (M 110).

* - również inne detale 114-kowe (kwadratowa kratka głośnika, listewki na kieszeniach)

kielbik pisze:
Zapominasz o podwojnym przednim zderzaku w pierwszej serii: byl wspolny dla wszystkich W114


Pioterek o niczym nie zapomniał, bowiem W 114 230 (M 180) był jedyną W 114 nie mającą podwójnego zderzaka przedniego. W 114 230, a od momentu pojawienia się 230.4 oznaczony jako 230.6, był najuboższą W 114. Zewnętrznie wygladał jak W 115 tyle, że pod maską grało 6 garnków.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 17, 2006 3:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Mitu pisze:
Zarówno aluminiową kratkę pod szybą jak i drewno na desce* miało W 115 300 D (żeby nie było nieścisłości mam na myśli amerykański odpowiednik 240 D 3.0)

* - również inne detale 114-kowe (kwadratowa kratka głośnika, listewki na kieszeniach)

Byc moze amerykanskie wersje modeli z silnikiem OM 617 rowniez mialy te wszystkie wyznaczniki luksusu, moze europejskie tez? (Sebi, jak to bylo?). Przyznam sie, ze w ogole nie wiedzialem, ze takie samochody byly exportowane do USA

Mitu pisze:
Pioterek o niczym nie zapomniał, bowiem W 114 230 (M 180) był jedyną W 114 nie mającą podwójnego zderzaka przedniego

Pioterek o niczym nie zapomnial, to ja sie zagalopowalem a teraz sprawdzilem dokladnie: podwojne zderzaki z przodu i dlugie z tylu mialy, tak jak pisales, tylko modele od 250 wzwyz i wszystkie Coupé (a wspomniane W115 300D jakie mialy zderzaki?)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 17, 2006 4:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
kielbik pisze:
(a wspomniane W115 300D jakie mialy zderzaki?)


"Normalne" czyli krótkie.

_________________
Pozdrowki

adi

W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl