Cytuj:
Jak ten element od ssania jest zepsuty, to auto zapali raz i zaraz potem zgasnie i juz nie zapali w ogole, bo to odcina cisnienie paliwa. Trzeba czekac kilka minut az cisnienie spadnie i wtedy znowu zapala na pare sekund i koniec. (dzieje sie tak dlatego - bo to podaje cisnienie ponad tlok rozdzielacza, a rozdzielacz przez to odcina wtryskiwacze i koniec jazdy)
co do tego regulatora to on dziala troche inaczej niż napisałes

albo sie pogubilem w twoim opisie
Ten regulator rzeczywiscie odpowiada za cisnienie w układzie wtryskowym. Jak jest zatkany to w ukłądzie wtryskowym jest za
wysokie cisnienie paliwa, klapa przepływomierza twardnieje i podcisnienie pod nią nie jest w stanie jej pociągnąć w dół, a co za tym idzie nie wzrasta dawka paliwa i auto gasnie ... następpnie trzeba odczekać , bądż nacisnąć klapę przepływomierza i przytrzymać az paliwo wyleci z wtrysków do cylindrów.
Zamiast " pukać w klapę" można ją lekko nacisnąć i włożyć np. cienki śrubokręt.żeby nie mogła wrócic do pocycji 0 ... wtedy auto odpali i będzie chodziło na wolnych obrotach ... ale jak dodamy gazu to przepustnica da więcej powietrza a dawka paliwa się nie zwiększy (twarda klapa nie da pociagnac sie w dół ) i auto zacznie przygasać.
Dobra wiadomość - W silniku M110 , 280E, da się ten element przeczyścić. Ten regulator ciśnienia paliwa ma takie małe stalowe siteczko, które było zatkane rdzawym nalotem. Przetkałem igłą podziurowałem i jest git. urządzenie znowu drożne ... nawet nie trzeba go rozkręcać ... po wykręceniu w jednym z gniazd do przykręcenia przewodów paliwowych widać siteczko. Trzeba wykręcić te gniazda do przykręcenia przewodów paliwowych z obudowy.
Cytuj:
Wymiana regulatora jest jak cud. Nagle autko zapala, zyje zupelnie!
Mozna gazu dodac i wchodzi na obroty bez problemu!
PS. Podobne objawy ma zatkany przewód powrotny paliwa z ukladu wtryskowego do zbiornika ... mozna to łatwo zdiagnozować odkręcając przewód powrotny od ukl. wtryskowego i podtssawiając jakiś pojemniczek na paliwo ( i czy wtedy odpali)... w przewód mozna dmuchnąc i sprawdzić czy w baku słychać bąbelki. Skuktiem zatkanego tego przewodu tez jest za duże ciśnienei paliwa i gasnięcie auta natychmiast po odpaleniu.