MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 10:17 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 144 45 46 47 48111 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sty 05, 2006 10:43 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
W normalnym tak ale my żyjemy w Polsce a tu jak wiadomo prawo działa wstecz, a słowo (trudne słowo) ROZUM jest nieznane naszym (waszym)ELYTOĄM POLYTYCZNYM (przepraszam za brzydkie słowa).
Jedynie słusznym paliwem jest ON i koniec! Tych co myśla inaczej - na męki!!!

_________________
W 124 300 TE 24 `92 SPORTOWY KARAWAN
Nie podoba ci się mój styl jazdy?Zejdź z chodnika....


Na górę
Post: czw sty 05, 2006 10:53 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Piotr735 pisze:
odczas kontroli drogowej analizatory spalin ujawniłyby wszelkie wykroczenia. Paliwo musi spełniać określone normy - mówi Adam Atliński, rzecznik gdańskiej policji.


Czyli co? Jak analizator wykaże za niskie wartości toksyczności spalin, to zaraz mandat, bo jeździ na OR? Nie mogę w tej chwili odnaleźć strony z porównaniem odczytów z analizatora spalin na ON i na OR, gdzieś to widziałem napewno, i ON było dużo bardziej zanieczyszczające atmosferę. Zresztą na dobrą sprawę - gdyby spaliny oleju roślinnego były trujące, to na zaplaczu w Mc Donaldach trzeba by było w maskach tlenowych chodzić...

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 05, 2006 11:02 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
agaj666 pisze:
W normalnym tak ale my żyjemy w Polsce a tu jak wiadomo....................!!!

Panowie poczytajcie trochę watek potato ..................
to wszystko jest od dawna wiadome i jasne .Dlatego wiekszośc użytkowników ma świadomość partyzantki którą uprawiamy.W odróznieniu od typowych przestępstw jazda na OR ma tez uświadomić absurd ustawodastwa (choć nie bezpośrednio) .Osobiście spotkałem się z pozytywnym przyjęciem przez policje zachodnich sasiadów (czy o dziwo nawet południowych) kiedy bez ceregieli powiedziałem im na czym jadę.
Poruszanie się starym dieslem napędzanym przez OR generalnie ma łagodniejszy wpływ na środowisko naturalne i nie powoduje że właściciele domków jednorodzinnych patrza na nas jak na złodziei (oszukani niegdyś tzw preferencyjnymi cenami na olej opałowy ).
Nie przyjmą nas do organizacji kombatanckich ale i tak walczymy w słusznej sprawie :)

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 05, 2006 11:28 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
wiedzmin pisze:
Ciekawy artyku³


kłamczuchy, nic sie z silnikiem nie dzieje [zlosnik]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 05, 2006 11:36 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Kubitus pisze:
wiedzmin pisze:
Ciekawy artykuł


kłamczuchy, nic sie z silnikiem nie dzieje [zlosnik]

Do iluś km pewnie nic się nie dzieje a potem jak z każdym samochodem coś się sypnie .Jakby napisali że to nieszkodliwe to koncerny paliwowe by ich zasypały "superekspertyzami" .To tak jak z bąkiem i inżynierami lotnictwa.GdybyBąk wiedział że nie może latac pewnie by się zmartwił a tak lata sobie Boże stworzenie nieświadome ułomnosci :)

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 06, 2006 8:07 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 31, 2005 8:44 am
Posty: 149
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
A ja bym się na waszym miejscu cieszył, że taka "zła reklama" jest robiona OR, bo po pierwsze mniej podmiotów będzie chciało swoje kieszenie napełniać korzystając z tej sytuacji (producenci, pośrednicy, sprzedawcy o fiskusie nie wspomnę) a i sam zwiększony popyt na OR miałby taki sam wpływ na ceny jak i teraz dzieje się to w przypadku LPG. :(

_________________
W123 200 '81 manual


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 06, 2006 8:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 01, 2005 6:47 pm
Posty: 459
Lokalizacja: Rzeszów/Warszawa
jeśli dobrze pamiętam to tankowanie OR jest nielegalne ale nie ma przepisów wykonawczych co do tego wykroczenia. Pamiętam że było to gdzieś na tym forum pisane

_________________
W123 200D [Zielony Smok] - wspaniałym samochodem był...

"Szanse jedne na milion spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć"


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 06, 2006 9:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
A ja tu mam taki oto nius : http://mojafirma.interia.pl/news?inf=703377

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2006 9:02 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Mam niestety pierwsze problemy od jazdy na OR.


Samochód ma problemy z odpaleniem na gorącym silniku, poczytalem sobie wątek o problemach z odpalaniem tutaj http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=18540 i wydaje mi się że to to....czyli mikropęknięcia w pompie wtryskowej [szalone]

Oczywiscie teraz przy temperaturze -5 i mniej jezdze juz tylko na ON
ale co by nie mowic,podczas tego experymentu zaoszczędzilem na jakies 3 remonty pompy [zlosnik]

I ta usterka bynajmniej nie zniechęca mnie do dalszego kontynuowania eksperymentu [zlosnik]

Pozdrawiam Serdecznie Plackowiczów :)

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2006 9:11 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
Kubitus pisze:
Mam niestety pierwsze problemy od jazdy na OR.


Samochód ma problemy z odpaleniem na gorącym silniku, poczytalem sobie wątek o problemach z odpalaniem tutaj http://obd2.pl/forum/viewtopic.php?t=18540 i wydaje mi się że to to....czyli mikropęknięcia w pompie wtryskowej [szalone]

Oczywiscie teraz przy temperaturze -5 i mniej jezdze juz tylko na ON
ale co by nie mowic,podczas tego experymentu zaoszczędzilem na jakies 3 remonty pompy [zlosnik]

I ta usterka bynajmniej nie zniechęca mnie do dalszego kontynuowania eksperymentu [zlosnik]
Pozdrawiam Serdecznie Plackowiczów :)


W życiu nie da się tak zdiagnozować niedomagań (nie mogłem przeczytać tego odnosnika) ale mikro pęknięcia jak sama nazwa wskazuje są mikro :) i tak długo jak nie rozbierzesz pompy(i nie rób tego) i nie pooglądasz pod czymś powiększającym to tego nie stwierdzisz :) moje autko nie zapalało w ubiegłym tygodniu i już zaczynałem się martwić bo nowy i porządny akumulator kupiłem miesiąc temu a dwa tyg.temu wymieniłem regulator napięcia na nowy.
Okazało się że ten nowy(niestety nie oryginalny) daje za małe napięcie .
Po naładowaniu aku kręci aż miło słuchać i pali jak złoto .naturalnie nie na OR a na ON .
Głowa do góry Nasionka już czekają wiosny :)

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2006 9:33 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
jeden z userów napisal,ze mial mikropęknięcia w pomopie,które pod wplywem temperatury rozszezaly się,czego efektem bylo zbyt niskie cisnienie na wtryskach no i problem z odpaleniem ciepłego silnika.

U mnie problem występuje po przejechaniu dluzszego odcinka,np 300 km w trasie ..wyłącze silnik, po 5 minutach chce odpalic,dosc marnie mu to idzie,ale odpala po 5 sekundach kręcenia. a jak poczekam 30 minut, to odpala tak jak zimny,czyli od pierwszego zakręcenia.

akumulator ok,ładowanie normalne. więc cóż to takiego?

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2006 9:38 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Kubitus pisze:
U mnie problem występuje po przejechaniu dluzszego odcinka,np 300 km w trasie ..wyłącze silnik, po 5 minutach chce odpalic,dosc marnie mu to idzie,ale odpala po 5 sekundach kręcenia. a jak poczekam 30 minut, to odpala tak jak zimny,czyli od pierwszego zakręcenia.


A pompa nie byla juz glosna? W rzedowce boscha nie wierze w mikropekniecia, raczej w kiepskie sekcje. Masz moorek po remoncie, ale pompa pewnie ciagnie juz kolejny milionik ;)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2006 9:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem jak hałasuje pompa [zlosnik] ,ale jedyne co slysze pod maską to klekot dieselka,zadnych innych szumów,czy niepokojących stukań, poza tym nie kopci,spalanie na normlanym poziomie,nawet ostatnio uzyskalem 8,5 litra w trasie :), mocy tez mu nie brak,V/max wyzszy od katalogowego [zlosnik] ,nic mu nie dolega poza tym odpalaniem na cieplo.

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2006 9:52 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Kubitus pisze:
Nie wiem jak hałasuje pompa [zlosnik] ,ale jedyne co slysze pod maską to klekot dieselka,zadnych innych szumów,czy niepokojących stukań, poza tym nie kopci,spalanie na normlanym poziomie,nawet ostatnio uzyskalem 8,5 litra w trasie :), mocy tez mu nie brak,V/max wyzszy od katalogowego [zlosnik] ,nic mu nie dolega poza tym odpalaniem na cieplo.


Moja pompa tez nie dymila, troche niedomagala przy zapalaniu, a co do halasu jej to dopiero poznalem po zmianie na dobra. Jakos tak sporo ciszej sie zrobilo :)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2006 11:04 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
polej pompe chłodna woda na ciepłym silniku -po prostu ja wystudz i zobaczysz czy odpali lepiej -jak tak to masz przyczyne.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 144 45 46 47 48111 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl