MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 11:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: POMOCY !!!
Post: ndz lut 16, 2003 9:26 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Mam problem z moją beczką... Przez miesiąc stała nieruchomo (jedynie odpalana co jakiś czas) :cry: Dziś postanowiłem się nią przejechać - okazała się strasznym mułem - silnik, przy dodawaniu gazu, zwiększa jedynie hałas a nie prędkość... Przejechałem nią dzisiaj kilkanaście kilometrów i ogólne zachowanie auta trochę się poprawiło, ale nadal nie jest to to samo co było miesiąc temu... Co zrobić, żeby poprawić sytuację ??? Czy wystarczy jedynie "rozruszanie" autka (pojeżdzenie nim trochę dłużej)???

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 17, 2003 1:12 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
nie bardzo rozumiem objawy dodajesz gazu a auto zamiast jechac tylko hałasuje czyli co zwiększają sie obroty silnika a predkość nie wzrasta ?

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 17, 2003 4:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 22, 2002 6:43 pm
Posty: 60
Lokalizacja: Warszawa
Nie chce kolegi straszyc, ale u mnie takie objawy - wysokie obroty i brak napedu - zwiazane byly ze skrzynia biegow (o ile to automat).

_________________
w123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 17, 2003 6:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Posty: 370
Lokalizacja: Michałowice /k Warszawy
A jak reaguje na hamulec???
Bo może na ręcznym zostawiłeś i coś się zblokowało i najzwyczajniej w świecie jedziesz i hamujesz na raz [zlosnik]

_________________
Jest gwiazda jest jazda [zlosliwy]

W123 230E '82 "Vanishing Point"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 17, 2003 6:28 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Więc ogólnie to wygląda tak: I i II bieg auto jedzie w miarę (aczkolwiek zauważalnie wolniej się zbiera i więcej hałasuje zwiększając obroty :( ). Na III biegu - gaz w dechę i nic...

ad. Daniel - u mnie manual...
ad. Kowal- autko nie stało na ręcznym - aczkolwiek musiałem "odmrozić" go od podłoża...

Ogólnie nie za bardzo wiem co robić... Jutro mam zamiar wybrać się nim na przejażdzkę do szkoły... może się rozrusza... A niedługo mam już gratisowy przegląd to może coś poprawią...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 17, 2003 7:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz paź 06, 2002 7:13 pm
Posty: 251
Lokalizacja: Białystok
Sytuacja jest ciężka, ale do wyjaśnienia...ale mam pewien problem:
Jak mam rozumieć twój opis?
Masz beczkę 2 300 na benzynie czy z silnikiem diesla w turbo?
:roll:

_________________
...własny MB soon
Nierzadko W126 500 SE....


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 17, 2003 11:31 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
webster pisze:
Sytuacja jest ciężka, ale do wyjaśnienia...ale mam pewien problem:
Jak mam rozumieć twój opis?
Masz beczkę 2 300 na benzynie czy z silnikiem diesla w turbo?
:roll:


Długa historia... ale już Ocet dopytywał się kiedyś o ten dopisek Turbodiesel...
Mam 2300 w benzynie, a dopisek dotyczy klepania które dochodziło z silnika jak mi jakiś "kowal" (Kowal nie obraź się) źle spasował silnik po awarii w Austrii...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 18, 2003 12:17 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Może sprzęgło sie slizga ??

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 18, 2003 6:14 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
MacKuz pisze:
Może sprzęgło sie slizga ??


To również odpada...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł: Re: POMOCY !!!
Post: wt lut 18, 2003 6:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 945
Numer GG: 550868
Lokalizacja: Wolne Miasto Gdańsk
Idzik pisze:
Mam problem z moją beczką... Przez miesiąc stała nieruchomo (jedynie odpalana co jakiś czas) :cry: Dziś postanowiłem się nią przejechać - okazała się strasznym mułem - silnik, przy dodawaniu gazu, zwiększa jedynie hałas a nie prędkość... Przejechałem nią dzisiaj kilkanaście kilometrów i ogólne zachowanie auta trochę się poprawiło, ale nadal nie jest to to samo co było miesiąc temu... Co zrobić, żeby poprawić sytuację ??? Czy wystarczy jedynie "rozruszanie" autka (pojeżdzenie nim trochę dłużej)???


Cześć!
Sprawdź opory toczenia. Możliwe, że tłoczki w zaciskach hamulcowych się lekko zblokowały. Inna ewentualna możliwość to wytrącenie się wody w zbiorniku paliwa. Ile miałeś paliwa w czasie postoju? Jak mało to prawdopodobne, że pogorszyły się jego właściwości "pędne". Oprócz tego przejrzyj wszystkie przewody elektryczne i przewody podciśnieniowe. Czasem podczas zimowania coś lubi się rozłączyć, sparcieć lub podrdzewieć...
Powodzenia i pozdrawiam [ok] .

_________________
SEBAA
PREZES MB/8 CLUB POLAND w stanie spoczynku
W110 190 Dc '64 "Niuniek"
W114 280 Automatic '73 "White Lady"
TDM 900 '07
"Lepiej w knajpie zabalować
niż w chałupie wykorkować"
"Mystic Festival" Wrocław 28.11.03


Na górę
 Tytuł: Re: POMOCY !!!
Post: wt lut 18, 2003 6:54 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Sebaa pisze:
Cześć!
Sprawdź opory toczenia. Możliwe, że tłoczki w zaciskach hamulcowych się lekko zblokowały. Inna ewentualna możliwość to wytrącenie się wody w zbiorniku paliwa. Ile miałeś paliwa w czasie postoju? Jak mało to prawdopodobne, że pogorszyły się jego właściwości "pędne". Oprócz tego przejrzyj wszystkie przewody elektryczne i przewody podciśnieniowe. Czasem podczas zimowania coś lubi się rozłączyć, sparcieć lub podrdzewieć...
Powodzenia i pozdrawiam [ok] .


Paliwa miałem malutko (resztka rezerwy)... Przewody mam zamiar sprawdzić - może rzeczywiście tam się coś pochrzaniło, w końcu porę mamy mocno śniegowo-wilgotną...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 18, 2003 8:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Posty: 370
Lokalizacja: Michałowice /k Warszawy
Jak byś chciał przewody wysokiego napięcia to daj znać bo nie tak dawno kupiłem 2 komplety:) tzn. ja jeden a kumpel mi drugi i tak mam teraz zestaw do ośmiocylindrowca:) To są przewody Championa z potrójnym siliconem czy jakoś tak... W gruncie rzeczy przewodzą prąd [zlosnik] I nie kosztują tyle co Beru.

_________________
Jest gwiazda jest jazda [zlosliwy]



W123 230E '82 "Vanishing Point"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 19, 2003 4:19 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Idzik pisze:
Więc ogólnie to wygląda tak: I i II bieg auto jedzie w miarę (aczkolwiek zauważalnie wolniej się zbiera i więcej hałasuje zwiększając obroty :( ). Na III biegu - gaz w dechę i nic...

ad. Daniel - u mnie manual...
ad. Kowal- autko nie stało na ręcznym - aczkolwiek musiałem "odmrozić" go od podłoża...

Ogólnie nie za bardzo wiem co robić... Jutro mam zamiar wybrać się nim na przejażdzkę do szkoły... może się rozrusza... A niedługo mam już gratisowy przegląd to może coś poprawią...


Miałem dokąłdnie o samo, ale w W123 300D. Winne było paliwo i niska temperatura. Muł jak cholera - nie jeździła szybciej jak 60km/h. Pojechałem na CPN, wlałem troche Skyyd'a i do pełna ropki - po kilku minutach problem minął i znów pomykałem 140km/h... wkierunku kolejnego dzwona [zlosnik]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 19, 2003 5:03 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Sebian pisze:
Miałem dokąłdnie o samo, ale w W123 300D. Winne było paliwo i niska temperatura. Muł jak cholera - nie jeździła szybciej jak 60km/h. Pojechałem na CPN, wlałem troche Skyyd'a i do pełna ropki - po kilku minutach problem minął i znów pomykałem 140km/h... wkierunku kolejnego dzwona [zlosnik]


Tylko co ja bym miał wlać do mojego...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 19, 2003 9:58 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Dynx, Panie dynx

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl