MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 9:41 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob gru 03, 2005 11:58 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
Witam,

Mam problem z niepalącym 2 cylindrem w moim M110 mam też teorię co się mogło stać (wynikającą z objawów) i chciał bym ją zweryfikować.

Problemy z tym cylindrem już miałem , czasami mi przerywał ale po jednym dniu zazwyczaj to ustępowało i potem było wszystko ok. Na początku mysilałme że to coś z zapłonem ale wymieniłem wszystko i dalej się czasami objaw powtażał. Biorąc pod uwagę to że dziury w cylindrach się same nie zalepiają [zlosnik] wydedukowałem że to zawór się zawiesza.
I teraz pytanie czy zaciera się zawór czy jest pęknięta sprężyna ?
Z objawów wynikało by chyba zaczej że zawór się zaciera no bo sprężyna jak by raz pękła to by raczej już mu tak zostało.
Śmigam na LPG i jeszcze mi nie strezlił przy tym objawie więc też wymyśliłem sobie że to zawór wylotowy.

Proszę o weryfikację moich podejżeń.

Pozdrawiam

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 04, 2005 12:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
ja bym jednak zaczoł od zdjecia pokrywy zaworów ... tam sprawdz spręzyny ... i jesli wykluczyls swiece sprawdz spręzanie ...

mi kiedys nowa swieca NGK po 500 km padła ... bylem w szoku, myslalem ze cos z silnikiem padło ... a tu taki zonk ...

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 04, 2005 1:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 06, 2005 2:16 pm
Posty: 234
Lokalizacja: Wrocław
erio pisze:
ja bym jednak zaczoł od zdjecia pokrywy zaworów ... tam sprawdz spręzyny ... i jesli wykluczyls swiece sprawdz spręzanie...


Sprężanie niedawno sprawdzalem (2 michy temu) i było ok a obiawy te już się kiedyś pojawiały wcześniej (jakieś 3 razy w ciągu roku) tyle że na góra jeden dzień i ustępowały a teraz już 4 dni tak mam :( . Sprawdzę jeszcze raz sprężanie i zerknę w klawiaturę może coś wypatrzę.



erio pisze:
mi kiedys nowa swieca NGK po 500 km padła ... bylem w szoku, myslalem ze cos z silnikiem padło ... a tu taki zonk ...


Świecę wymieniłem na nową właśnie NGK (zresztą na takich wcześniej jeździłem) , wymieniłem kabel, mam nowy palec rozdzielacza , kopułka mi tylko stara została ale naprawdę po bardzo dokładnych oględzinach nie jest popękana , wypalana , brudna , styki przeczyszczone więc WN wykluczam , zresztą sprawszałem na rozruszniku czy podaje iskrę na ten cylinder i podaje równo więc musi być ok. Po ciemku sprawdzalem czy gdzieś przebicia nie ma i nic nie było widać.

No nic będę szukał dalej.
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to bardzo proszę niech napisze
Pozdrawiam

_________________
Burn In Hell - muzyka 6 garów


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl