MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 12:17 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt gru 02, 2005 12:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Chłopaki,
To tak do dyskusji o tych szerokościach:
http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1133524265_rzuty_123_przyciety.jpg
Widać zarówno wartości, jak i sposób mierzenia. Przód szerszy od tyłu, a tył węższy od przodu. ;)
Pozdrawiam,

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 02, 2005 1:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
Jakos obie stronki wydaj mi sie bardziej wiarygodne...Choc teraz juz nie mam pojecia komu dac wiare :P

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 12:39 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek
Obrazek
Obrazek

JAJKS [szalone]

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 10:17 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
nie jajksuj .. widzialem to autko, niestety poznałem Witka jak już auto było po randevous zaworu z tłokiem ;(

Poza monstrualnymi błotnikami z tyłu całkiem przyjemne autko ... i te felgi :o [zlosnikz] ...

ale jak widac auto nie miało tylko wyglądac ale także osiągi miało znacznie poprawione, tak więc te błotniki to nie był znowu taki bezsens ;)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 1:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
erio pisze:
nie jajksuj .. widzialem to autko, niestety poznałem Witka jak już auto było po randevous zaworu z tłokiem ;(

Poza monstrualnymi błotnikami z tyłu całkiem przyjemne autko ... i te felgi :o [zlosnikz] ...

ale jak widac auto nie miało tylko wyglądac ale także osiągi miało znacznie poprawione, tak więc te błotniki to nie był znowu taki bezsens ;)


Nikt nie mówi że nadkola to był bezsens. Ale mi się nie podoba ;-), może z racji tego, że dzis już tak nei lśni.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 3:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
and6412 pisze:
Nikt nie mówi że nadkola to był bezsens


Tez musze na to odpowiedziec bo jam tez grymasil :) Bezsensem moze nie sa, ale sa zbyteczne. Podniesienie mocy moze i wymaga zastosowania szreszych opon, ale bez przesady! To jedynie stylistyczny "bajer" i do tego wykonany dosc kiepsko - te nadkola...Widzialem juz w 123 na baaardzo szerokich "kapciach", po tuningu silnika przez AMG i ani jedno nie musialo miec nadmuchanych blotnikow! A smiem watpic, ze ow egzemplarz byl mocniejszy od 280 E tunowanym przez AMG...Do "beczki" i tak wchodza szerokie opony, bez rzezbienia karoserii :)

A jak do poprawy osiagow ma sie ten "przepiekny" zlom na tylniej szybie? Ktos moze wezimie to w obrone? Ze niby dociska tylnia os z sila 600 kg przy predkosci powyzej 400 km/ h ? [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Obrazek

Tu jest szeroko, ale "ze smakiem" o ile mozna tak to nazwac ;) I znaczenia nie ma firma ( Carlsson ). To chyba kwestia gustu, jednak ow Carlsson z pewnoscia byl wieksza rakieta niz ten w kolorze blizej nie okreslonym - " fioletowym". To tylko na poparcie tego powyzej :P

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 5:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Budżet koledzy, budżet ;-) Chyba każdy chciałby miec takiego carlsona.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 5:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
Tez musze na to odpowiedziec bo jam tez grymasil :) Bezsensem moze nie sa, ale sa zbyteczne. Podniesienie mocy moze i wymaga zastosowania szreszych opon, ale bez przesady! To jedynie stylistyczny "bajer" i do tego wykonany dosc kiepsko

co do wykonania nie mam zamiaru sie sprzeczac ... to w carlsonie tez mi sie barddziej podoba, co do zbyteczności się nie zgodzę ... skoro krótszy Carlsson je ma to dłuższy sedan tym bardziej
Cytuj:
A smiem watpic, ze ow egzemplarz byl mocniejszy od 280 E tunowanym przez AMG...

kto wie ;)

Do "beczki" i tak wchodza szerokie opony, bez rzezbienia karoserii :)
zgadza sie ... szczególnie z tyłu jest baaardzo duża rezerwa

Cytuj:
A jak do poprawy osiagow ma sie ten "przepiekny" zlom na tylniej szybie? Ktos moze wezimie to w obrone? Ze niby dociska tylnia os z sila 600 kg przy predkosci powyzej 400 km/ h ? [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

powoduje że dziecko jadące w sportowym foteliku z 3 punktowymi pasami bezpieczenstwa nie jest oslepiane przez słoońce ... cos ala czarna maska w carlssonie ;)

a ta fotka to dla mnie jedyny akceptowalny tjun w123 280 CE ... jakbym miał tuningowac swojego to tylko na replikę w/w

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 5:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
and6412 pisze:
Budżet koledzy, budżet Chyba każdy chciałby miec takiego carlsona.


Nie da się zaprzeczyć. Chodziło mi jedynie o to, że akurat to jak zostaną przerobione nadkola, nie zależy od środków finansowych, bo skromne i świetnie wygladajace poszerzenie karoserii moga zrobic i nasi, polscy fachowcy z warsztatów blacharskich, za podobne pieniadze. Poza tym, albo rób coś dobrze, albo nie rób wcale...Takie jest moje zdanie:)


erio pisze:
co do zbyteczności się nie zgodzę ... skoro krótszy
Carlsson je ma to dłuższy sedan tym bardziej


Poszerzenie błotników? To stylistyczny wygibas. Poza tym zwiekszony rozstaw kol sluzy polepszeniu zachowania na torze, w zakretach, przy jezdzie po prostej nie jest to praktycznie istotne! Vide dragstery, ktore kola maja wyjatkowo blisko siebie! Carlsson to auto przygotowane na tor, wiec wszystko jasne, a tu? Jakos mnie to nie przekonuje, ale i nie musi :)


erio pisze:
szczególnie z tyłu jest baaardzo duża rezerwa


No i wszystko jasne :)


erio pisze:
powoduje że dziecko jadące w sportowym foteliku z 3 punktowymi pasami bezpieczenstwa nie jest oslepiane przez słoońce ...


Dobre, bardzo dobre :) Podoba mi sie zarcik :) Tylko jak ma sie do tego ta czarna maska...Co by koni nie oślepiać? ;) Pewnie normalny lakier spłynalby od temperatury silnika :)

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 6:21 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Radunio pisze:
Pewnie normalny lakier spłynalby od temperatury silnika



MAtowe czarne maski robi się dlatego, aby odblaski słońca nie oslepiały kierowcy podczas rajdu, a nie ze względu na temperaturę.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 6:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
and6412 pisze:
MAtowe czarne maski robi się dlatego, aby odblaski słońca nie oslepiały kierowcy podczas rajdu, a nie ze względu na temperaturę.


Czyzbys nie wyczul atmosfery zartu, ba, absurdu wrecz?

I tu sie z Toba i tak zgodzic nie moge- tuner Hondy - Mugen wstawia czarne maski do swoich aut, nie tylko jako znak rozpoznawczy, ale wlasnie ze wzgledu na bardzo wysoka temperature- zwykla ulegal by zniszczeniu. Co akurat tu nie musi miec miejsca, ale....

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 7:27 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
Poszerzenie błotników? To stylistyczny wygibas. Poza tym zwiekszony rozstaw kol sluzy polepszeniu zachowania na torze, w zakretach, przy jezdzie po prostej nie jest to praktycznie istotne! Vide dragstery, ktore kola maja wyjatkowo blisko siebie! Carlsson to auto przygotowane na tor, wiec wszystko jasne, a tu? Jakos mnie to nie przekonuje, ale i nie musi


Właściciel mówił że auto miało startowac właśnie w wyścigach torowych.

Rzeczywiście nie musi ... ;)



Radunio ... polecam fimlik carlsson.avi z mojego ftpa jego adres znajdziesz w poscie "Ożywiłem mojego w123 280CE"

tam w drugiej minucie mówią dlaczego maska w tym carlssonie jest czarny mat ;) jak znasz niemiecki to zrozumiesz, że właśnie zeby słońce nie oslepiało kierowcy i pilota.

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 10:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
erio pisze:
zeby słońce nie oslepiało kierowcy i pilota.


Alez ja tego nie neguje!!! Napisalem tez, ze np w Hondach, czarne maski sa instalowane wlasnie ze wzgledu na temperature, nie wykluczajac tym samym innych powodow montowania czarnych pokryw silnikow :)

Juz pedze do "Ożywiłem mojego w123 280CE" !

Pozdro

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 05, 2005 9:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Pokryw komór silnikowych, żeby potem nie było ;)

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 05, 2005 11:50 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
Wookee pisze:
Pokryw komór silnikowych, żeby potem nie było


My bad :)

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl