MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 9:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw gru 01, 2005 11:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
Witam, szukalem w archiwum, ale nie moge znalezc chyba:(
Silnik M102 zapala i gaśnie, i tak w kołko. w123 230CE
Pompa paliwa pracuje, ciśnienie na rozdzielaczu tez niby jest. Ale silnik uruchamia się i po 2 sek gaśnie. Gdzie szukac przyczyny?

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 12:25 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Stawiam na przekaźnik pompy paliwa

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 12:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 08, 2005 11:42 am
Posty: 98
Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Holandia
Witaj
Wlasnie przerabiam to samo, moj zapala i gasnie po okolo 4 sek m117
Pompa daje cisnienie przy zaplonie potem sie odlacza i jak auto zapali chodzi caly czas.
Przyczyny awari.
1.Modul czy przekaznik
2.Uszkodzony czyjnik polozenia walu jesli taki masz
3.Zwarcie gdzies na instalacji.
P.S Podepnij pompe na krotko i wtedy zapal jesli bedzie pracowal to znaczy ze pompa jest ok wiec trzeba szukac dalej.

_________________
Pozdrawiam Banan i SEC


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 1:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
A ja miałem tak w fiacie Croma [zlosnik] i to był pęknięty wąż od powietrza.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 3:40 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
Witam, dzieki za sugestie. Pompa sprawna, wina byla gdzies w rozdzielaczu wtrysku. Nie wiem gdzie - bo po prostu przelozylem caly element z innego silnika. Dobrze miec zachomikowane czesci zamienne :)
Teraz tylko musze wydech wymienic i juz jest w miare ok :)
pozdrawiam

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 01, 2005 5:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
u mnie są te same objawy , ja z kolei mam zapchany przewód porwotny paliwa do zbiornika, na odcinku zbiornikowym

auto ładnie chodzi bez przewodu pwrotnego przy szprycy

dzis rozpiolem przewód za tylnym lewym kołem, i przewód idący do zbiornika wygląda na totalnie zatkany. Pytanie jak go odetkac. ... zdaje sie ze on idzie w góre i wchodzi do zbiornika od góry ...

czy czeka mnie kupno nowego zbiornika ?

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl