MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 8:36 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 29, 2005 11:48 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
SoYeR pisze:
Kolega trochę przeczy sam sobie...


Kolega trochę nie rozumie...

Auto by być egzemplarzem kolekcjonerskim musi być oryginalne, natomiast dla mnie jako zwyklego uzytkownika auta, moze miec wymieniony silnik. Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

SoYeR pisze:
Z Twojej wypowiedzi wnioskuję że osoba która 25 lat temu kupiła samochód w salonie MB, przez 30 lat użytkowała auto


Uuuu, to mi sie podoba:):):) Auto ma od 25 lat, ale uzytkuje je AZ 30! Buhahaha!!Bravo!



SoYeR pisze:
Każdy samochód posiadający orginalne części (bądź inne zatwierdzone przez producenta samochodu), którego historia jest udokumentowana:
Moim zdaniem może nosić miano samochodu orginalnego..


Napisałem niemal to samo, z tą różnicą, że wymiana częsci na oryginalne w ASO jest jak najbardziej zgodna z oryginalem-mowa tu o czesciach, ktore szybciej ulegaja zniszczeniu. Natomiast silnik jest, owszem, częscia samochodu, ale nie mozna zrownac go np z tarczami hamulcowymi! Przytoczyłem przykład z pokazów najdroższych aut, ktory odbyl sie jakis czas temu w USA. Wszytskie samochody, a juz napewno wymieniony przeze mnie RR w 100% skladal sie z tych samych cześci, ktore opuścily fabryke jako calosc, miedzy innymi stad ta cena.

Silniki to nie opony, nie zuzywaja sie ot tak, wiec jesli ulega zniszczeniu, a nastepnie wymianie to kwestionuje to prawidlowa exploatacje auta. Nic nie dzieje sie przeciez bez przyczyny...

SoYeR pisze:
czytając powyższe można stwierdzić że:
"auto orginalne" to inaczej "100% zgodności ze stanem fabrycznym" bądź też "zabytek, auto kolekcjonerskie"


Dokładnie tak, tylko auta oryginalne, przy spelnieniu dodatkowych załozen moga stac sie egzemplarzami kolekcjonerskimi badz zabytkami( wymagana ilość oryginalnych czesci to 70 %, ale wydaje mi sie ze sam silnik ma ich tyle w sobie, ze brak oryginalu moze przekreslic "marzenie o żółtych blachach"). A stan zgodny w 100% ze stanem fabrycznym, chyba jest oczywisty i nie trzeba go tłumaczyć, choć Ty możesz miec z tym problem...

Tak czy inaczej, tego typu ataki nie maja najmniejszego sensu( obrona owszem :evil: ) zważywszy na fakt, że dzielimy
się tu swoimi opiniami, a że żyjemy w demokratycznym państwie, każdy z nas ma prawo do swojej, więc WARA od mojej, a ja się będę trzymał z dala od Twojej, Waszych zresztą też :)

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 29, 2005 11:51 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
lukasz 200 pisze:
Cytat:
bo wartym 40 000 000 $

On jest na tyle ubezpieczony,wartości nie podali.


Faktycznie trochę uprościłem tą kwestie, choć pojawiły sie w programie oba zdania- parafrazujac- ze jest ubezpieczony na ta kwote i ze jest tyle wart. Mysle zreszta ze jedno wynika z drugiego, chyba ze ktos szykuje sie do zrobienia duzej kasy na ewentualnej kradziezy [zlosnik] i celowo zawyzyl wartosc tego auta...

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 29, 2005 12:18 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Wydaje mi się, że nie ma się co ekscytować zmianą silnika o ile został zmienieniony na taki jaki powinien być w orginale - to nadal będzie orginał.

Oczywiście rarytasikiem wśród orginałów będzie taki, który ma fabryczny silnik w doskonałym stanie... tak jak się udało Krisowi znaleźć rarytasika wśród W115.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 29, 2005 12:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
harrier pisze:
Oczywiście rarytasikiem wśród orginałów będzie taki, który ma fabryczny silnik w doskonałym stanie...


No i o to chodzi:)

Rzeczywiscie nie ma o co kruszyc kopii.

Na koniec dodam, ze nie bylbym sklonny by postawic znak rownosci pomiedzy montowaniem silnika w fabryce, przez prawdziwych fachowcow ze Stuttgartu i "specami" z ASO lub innego typu mechanikami. Silnik moze byc ten sam, ale fakt, ze montuja go ludzie o zgola innych kwalifikacjach i doswiadczeniu moze byc kolejnym argumentem na to, ze silnik fabryczny jest milej widziany w komorze :P Choc zapewne znajdzie sie tu gro osob, ktore podniosa larum, ze przekladka to prosta sprawa i kazda jest sobie rowna, ale to juz inna opowieść....

Pozdrawiam

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl