MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 12:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 21, 2005 1:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Czy ktoś z was wymieniał olej w głośnym moście na gęstszy od zalecanego? Np. SAE 100 albo i jeszcze bardziej? (trocin z bananem nie bierzmy pod uwagę [zlosnik] )
Jaki efekt? Zarówno słuchowy, jak i pod względem trwałości tego rozwiązania? Opowieści z własnego doświadczenia mile widziane.
Ja mam teraz to co trzeba, czyli Castrol EPX z dodatkiem Molyslip 2001 G. Od wczoraj jakieś 150 ml tegoż dodatku, wcześniej mniej. Wyje. Więc chodzi mi o zmianę w ogóle na gęstszy olej. Czy to sens?
Pozdrawiam,

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 21, 2005 2:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
nie ma nic sie nie zmieni ale byc moze to
http://www.auto-repair.pl/sklep/product ... ucts_id/39

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !
potem CLK 3200 cm
teraz okular 2001 rok 2.7 cdi
vin-WBD2100161B476884
http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM
http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 21, 2005 2:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
ja zageszczalem - na b.gesty i nic nie pomoglo
a po jakims przebiegu olej sie troszke sam rozrzadzil, choc byl jak miod
tylko zmiana lub regeneracja mostu (ale znajdz teraz dobry most, nie mowiac o zakladzie do regeneracji :) )
ja teraz mam most, 3.69 - taki jak szukasz [zlosnik] i jest on wmiare cichy(w benzylie ledwo slychac, a w dieslu nic nie uslyszysz) troche cieknie od strony walu - trzeba uszczelnic.
chetnie go zamienie na 3.46 w takim samym lub lepszym stanie :)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
Post: wt lis 22, 2005 9:20 am 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 14, 2005 7:46 am
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
kocur pisze:
Czy ktoś z was wymieniał olej w głośnym moście na gęstszy od zalecanego? Np. SAE 100 albo i jeszcze bardziej?


Przed zmianą dowiedz się dlaczego jest głośny...

Pozdrawiam
TomJ


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 22, 2005 9:38 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
TomJ pisze:
dowiedz się dlaczego

A w jaki sposób w warunkach garażowych ma to uczynić?

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Post: wt lis 22, 2005 9:47 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 10, 2005 2:30 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Slask górny
TomJ pisze:

Przed zmianą dowiedz się dlaczego jest głośny...


TomJ

wyjasnij to stwierdzenie , bo ni jak go nie rozumiem !
most jest głosny , bo sie "zurzył " jesli nikt nic nie robił przy zawieszeniu tylnym , i tylnego mosu, i nie zmienił sie kąt , pod jaki powinien byc ustawiony wzgledem wału

_________________
MB 124 300 td automat ,sprzedany !

potem CLK 3200 cm

teraz okular 2001 rok 2.7 cdi

vin-WBD2100161B476884

http://www.youtube.com/watch?v=NNi2tJ7H7FM

http://www.youtube.com/watch?v=ui5K4TrSGMI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 22, 2005 11:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 29, 2003 10:50 pm
Posty: 248
Lokalizacja: Świnoujście
a czy jest firma ktora za ludzkie pieniadze sprzedaje elementy mostu? np ile kosztowalby mnie zakup nowych :ataku i talerza 3,46 ? bo lozyska satelity, uszczelnienia mam.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 22, 2005 11:40 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
szable pisze:
a czy jest firma ktora za ludzkie pieniadze sprzedaje elementy mostu? np ile kosztowalby mnie zakup nowych :ataku i talerza 3,46 ? bo lozyska satelity, uszczelnienia mam.


Do W124 naprawa poprzez wymianę elementów wyszła grubo ponad 1000 zł a efekt był do bani, bo ustawienie jest mistrzostwem świata.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 22, 2005 12:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 8:34 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Die Freie Stadt der Danzig
pod gdanskiem jest gosciu ktory regeneruje i spasowuje mosty, ponoc drogi dlatego ze taki dobry no i jedyny - kolega Jakon ma namiar na tego czlowieka z tego co pamietam

_________________
RIP MB W123 300D 1981
RIP SAAB 9000 3.0V6 1994
hooz next?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 22, 2005 1:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Proponowano mi wymianę tych bocznych łożysk - koło tysiąca zł za sztukę, chyba że mnie ta cena tak zatkała, że nie dotarło do mnie, że to za oba... jeden pies, i tak za dużo. A ktoś z was wie może, ile kosztowałoby (część+wymiana) łożysko tego wałka podłużnego, na którym jest koło atakujące?
Jak (jeśli) będę pieścił 116, to jej kupię nawet nowy złoty most w ASO, wysadzany brylantami, ale, Kundelku, sorry...

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 22, 2005 11:28 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 14, 2005 7:46 am
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Wookee pisze:
TomJ pisze:
dowiedz się dlaczego

A w jaki sposób w warunkach garażowych ma to uczynić?


W żadnym przypadku nie mówie o warunkach garażowych. Najlepiej niech obejrzy to ktoś kto się zna, powie czy opłaca się robota, czy lepiej szukać mostu... A gęstszy (albo jakiś inny) to działa na krótko (a przecież nie likwiduje przyczyny tylko częściowo skutki...

Pozdrawiam
TomJ


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 23, 2005 8:57 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
TomJ pisze:
Wookee pisze:
TomJ pisze:
dowiedz się dlaczego

A w jaki sposób w warunkach garażowych ma to uczynić?


W żadnym przypadku nie mówie o warunkach garażowych. Najlepiej niech obejrzy to ktoś kto się zna, powie czy opłaca się robota, czy lepiej szukać mostu... A gęstszy (albo jakiś inny) to działa na krótko (a przecież nie likwiduje przyczyny tylko częściowo skutki...

Pozdrawiam
TomJ

nawet "specjalista" nie powie nic tylko ogladajac zeby. musi miec mierniki, scisle dane itp.
nie wiem ile w Polsce osob potrafi zregenerowac most, ale mozna je policzyc na palcach 1 reki (IMO)
most mozna sprawdzic tylko i wylacznie po zalozeniu do auta i przejechaniu kilkuset km - wtedy wiemy co i jak
na stole nie wiemy nic. malo tego nawet na podnosniku jak sie kolka kreca nie wiemy nic. wiemy tylko jak auto dociaza uklad zawieszenia i jest obciazenie na kolach - czyli hamownia lub zwykla jazda

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 23, 2005 1:13 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
W markach jest ASO FSO, przez wiele lat reperowalo polonezowe mosty, a wiec maja wszystko co trzeba, poza czesciami, a te kosztuja sporo. Jak sa zyzyte lozyska to polbiedy, gorzej jak para kol stozkowych.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl