MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 23, 2025 8:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lis 17, 2005 11:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
Jest to jak najbardziej możliwe - tunele, jak ten o którym pisałem, przebiegający pod potężną warstwą litej skały, wzmocniony tonami stali może zaburzać pracę wielu urzadzeń w tym i radarów samochodowych, telefonów komórkowych i o ile problem z tymi drugimi bedzie rozwiązany przez zainstalowanie dodatkowych nadajników tak jak w metrze, to z radarmi w ten sposób nie powalczą. To oczywiście gdybanie, ale nawet podstawowa wiedza na temat otaczającego nas świata pozwala snuć takie przypuszczenia. Ostatecznie blaszany hangar doprowadził to stłuczki 3 aut, aż strach pomyśleć co byłoby gdyby fale z wielu samochodów jadacych w tunelu zaburzone zostały przez jego konstrukcje - wielki karambol, korek w tunelu, pożar...Może być dramatycznie. Daimler Chrysler wymierzył sobie mocarnego kopnika w tyłek i tak znaczna wpadka może mieć katastrofalne skutki dla spredaży nowej eSki. Pamietacie jak klienci odwrócili od A klasy po pamietym Teści Łosia, teraz moze być tak samo. Nie wiem jak Was, ale mnie takowy radar do zakupu auta nie zachęca - nie jest potrzebny i można sie bez niego było obejść, a ta kraksa działa dokładnie odwrotnie - wysyła sygnał, że nowa S klasa nie jest dopracowana konstrukcją a co widać na tym przykładzie, niezbyt bezpieczną.

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 18, 2005 11:01 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
jak dla mnie czym wiecej elektroniki w aucie tym gorzej ... rozumiem np ABS czy kontrola trakcji... ale takie ,,gadzety,, jak radar sa calkowicie zbyteczne i jak widac malo bezpieczne ... ludzkiej rozwagi nic nie zastapi i coraz wieksze napychanie aut elektronika dla mnie jest bez sensu ...i nie chcialbym takie samochodu ... zreszta nie moge sie oprzec wrazeniu patrzac na przod S-ki ze widze troszke zmodyfikowanego forda mondeo :/ tdla mnie do bani :/

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 18, 2005 1:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
He he, podzielam Twoje zdanie " kruszyn " im więcej układów scalonych, tym większe prawdopodobieństwo, ze coś sie popsuje, a w kwestiach zwiazanych z bezpieczeństwem kierowcy i pasażerów jest to niedopuszczalne. Pamiętam taki epizod związany z nowym BMW serii 7 - po wprowadzeniu modelu na rynek, paru właścicieli w Europie skarżyło się na odtwarzacz CD, który " połykał" płyty, to denerwujące, ale wydaje sie niczym w porównaniu do tego, co zaserwował Daimler...Ciekawe co jeszcze tam spaprali?

Co do kwestii stylistyki mnie osobiście nowa S najbardziej przypomina Rextona niemal identyczne nadkola, ktore w samochodzie tej klasy wygladaja cokolwiek dyskusyjnie no i ten grill, również wyjety z koreańczyka....Tył natomiast to wypisz wymaluj Maybach i tu zabawna sytuacja - Maybach to nic innego jak nadmuchana S klasa poprzedniej generacji, teraz najnowsza eSka z kolei czerpie z auta, które zostało stworzone na podobieństwo jej poprzedniczki...Zabawne :) To, że auto podobne jest do koreańskiego "wyrobu" będzie zawstydzało potencjalnych właścicieli, ktoych drogie auta beda nadwyraz podobne do znacznie mniej prestiżowych aut. Natomiast kokpit żywcem przejęty z BMW, nie mówiąć o I Drive, to już policzek wymierzony stylistom przez nich samych. Ach te samobójcze tendencje w Daimler Chryslerach....

Pozdrawiam

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 18, 2005 1:47 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
Myśle że tak orgynalne linie jakie miała 115, 116, 123, 126 jużwięcej nie powrócą. Tam nie było mowy o plagiacie. Tam wszystko było cool.

Potem "mercedes stał się inny"

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 18, 2005 1:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 08, 2005 11:29 am
Posty: 1488
Lokalizacja: Zgorzelec
Wolf_777 pisze:
mial nadzieje ze system wyhamuje w razie potrzeby


ostatnio gdzies na lamach interii byla notatka o wypadku w jakims miescie. babka, kierowca, przy zmianie pasa uderzyla pojazd ktory jechal obok. na pytanie dlaczego, padla odpowiedz: "bo mi nic nie piszczalo..."

_________________
'00 BMW 530d touring
Obrazek
'08/09 Citroen C3 1,4 16V sx pack - z salonu :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 18, 2005 2:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Myśle że tak orgynalne linie jakie miała 115, 116, 123, 126 jużwięcej nie powrócą. Tam nie było mowy o plagiacie. Tam wszystko było cool.


Faktycznie coś w tym jest. Kiedys nie bylo tez koncernów, a auta produkowane byly przez konkretne marki dla entuzjastow. Oczywiscie nie mowie o autach pokroju VW, a o autach szlachetnych marek. Popatrzcie co sie stało z Mercedesem- zszedl na psy, a moze tu przesadzam.. W kazdym razie nie jest juz tak wieli jak drzewiej. Kolejno Jaguar I Aston Martin to nic innego jak bardzo drogie Fordy, Bentley ma wszytsko procz karoserii i tapicerki od plebejskiego VW...Co sie dzieje? Uff, zle sie dzieje. Jedyna marka, ktora na szczescie sie ostala i nie przeklada bezczelnie elementow z "firmy - właściciela" - BMW, jest Rolls Roye, ktory cytujac za Jeremy'm Clarksonem, jest najlepszym RR w ponad stu letniej historii marki. Mam nadzieje, ze tak pozostanie...Mam też nadzieje, ze w miejsce Daimler Chryslerow powroca kiedys auta Mercedes Benz i tego nam wszytskim życze :)

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 19, 2005 9:23 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
Piotr735 pisze:
Myśle że tak orgynalne linie jakie miała 115, 116, 123, 126 jużwięcej nie powrócą. Tam nie było mowy o plagiacie. Tam wszystko było cool.

Potem "mercedes stał się inny"


dokladnie i dlatego jezeli kiedys zmienie znowu auto to bedzie to jedynie albo 126 SEC albo 107 ( z MB ) z nowych poza ML no i moze sportcoupe. nie ma nic co mi sie podoba ... :/ (a ze mnie na zadne z tych nowych nie stac to juz inna bajka :D

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl