MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 5:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 11:30 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
To chyba normalne spalanie jak na ten silnik.

U mnie miasto, jazda bez szarpania, gwałtownego przyspieszania to spalanie rzędu 19 litrów LPG.

Poza miastem z prędkościami do 110 około 15 - 16 litrów. Na trasie Opole - Sosnowiec po autostradzie ze stała prędkościa 170 - XX litrów [szalone]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 11:31 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Wookee pisze:
Jedno i drugie, choć z naciskiem na pierwsze + stan dróg. Te (jak przypuszczam) ze 4500 rpm nie ukrzywdzi specjalnie zdrowego M110.


A ja ostatnio jadąc autostradą przycisnąłem swojego M110 i po chwili pędziłem 200km/h co wprawiło w osłupienie 4 karków w ich Scorpio jak nie mogli mnie doścignąć. [zlosnik] Nie powiem ubaw miałem niezły [cool]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 12:59 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn wrz 20, 2004 11:51 pm
Posty: 163
Lokalizacja: Warszawa,Bełchatów
WeebShut pisze:
To chyba normalne spalanie jak na ten silnik.

U mnie miasto, jazda bez szarpania, gwałtownego przyspieszania to spalanie rzędu 19 litrów LPG.

Poza miastem z prędkościami do 110 około 15 - 16 litrów. Na trasie Opole - Sosnowiec po autostradzie ze stała prędkościa 170 - XX litrów [szalone]


Wszystko ok...tylko mój w mieście bez szaleństw pali ok. 25 litrów gazu...a to już chyba troszkę za dużo tym bardziej , że kolega z SEC 4,2 mówi, że notuje w swoim mniejsze spalania...
Pojadę do fachowców od gazu i zobaczymy co poradzą...

_________________
W140 500 CL


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 1:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
kriss pisze:
WeebShut pisze:
To chyba normalne spalanie jak na ten silnik.

U mnie miasto, jazda bez szarpania, gwałtownego przyspieszania to spalanie rzędu 19 litrów LPG.

Poza miastem z prędkościami do 110 około 15 - 16 litrów. Na trasie Opole - Sosnowiec po autostradzie ze stała prędkościa 170 - XX litrów [szalone]


Wszystko ok...tylko mój w mieście bez szaleństw pali ok. 25 litrów gazu...a to już chyba troszkę za dużo tym bardziej , że kolega z SEC 4,2 mówi, że notuje w swoim mniejsze spalania...
Pojadę do fachowców od gazu i zobaczymy co poradzą...


Zapytam tak jak koledzy powyżej, na analizatorze ustawiany ?

Jeżęli nie, to zacznij od tego, kosztuje grosze, a możliwe, że masz zbyt bogatą mieszankę ustawioną.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 3:16 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
a powiedzcie mi panowie czy w swoich M110 odczuwacie duza roznice miedzy PB a LPG ??? u mnie objaw taki jak by mi uciekalo gdzies ze 40 konikow..... i roznica jest bardzo widoczna ... szczegolnie zmianie biegow przez automat... a spalanie bp do 14 przy normalnej jezdzie bez cisniecia i 14 -17 LPG bez roznicy jak jade ... jechalem :D:D

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 3:23 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
kruszyn pisze:
a powiedzcie mi panowie czy w swoich M110 odczuwacie duza roznice miedzy PB a LPG ???


Odczuwam, może nie ze 40 koni, ale czuć różnice pomiędzy jednym a drugim, dlatego póki paliwo jest w normalnych cenach a temperatury coraz niższe, nie katuję auta na gazie ;-)

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 3:31 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
WeebShut pisze:
kruszyn pisze:
a powiedzcie mi panowie czy w swoich M110 odczuwacie duza roznice miedzy PB a LPG ???


Odczuwam, może nie ze 40 koni, ale czuć różnice pomiędzy jednym a drugim, dlatego póki paliwo jest w normalnych cenach a temperatury coraz niższe, nie katuję auta na gazie ;-)



hihihi ja tez nie katuje nawet na PB :D:D a swoja droga slyszalem ze jednak mozna zrobic M110 tak zeby chodzilo jak na PB tylko wszyscy mowia a nikt nie wie jak ...mam nawa inastalacje i za cholere nie wiem czego tam brakuje ...

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 4:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn wrz 20, 2004 11:51 pm
Posty: 163
Lokalizacja: Warszawa,Bełchatów
WeebShut pisze:
kriss pisze:
WeebShut pisze:
To chyba normalne spalanie jak na ten silnik.

U mnie miasto, jazda bez szarpania, gwałtownego przyspieszania to spalanie rzędu 19 litrów LPG.

Poza miastem z prędkościami do 110 około 15 - 16 litrów. Na trasie Opole - Sosnowiec po autostradzie ze stała prędkościa 170 - XX litrów [szalone]


Wszystko ok...tylko mój w mieście bez szaleństw pali ok. 25 litrów gazu...a to już chyba troszkę za dużo tym bardziej , że kolega z SEC 4,2 mówi, że notuje w swoim mniejsze spalania...
Pojadę do fachowców od gazu i zobaczymy co poradzą...


Zapytam tak jak koledzy powyżej, na analizatorze ustawiany ?

Jeżęli nie, to zacznij od tego, kosztuje grosze, a możliwe, że masz zbyt bogatą mieszankę ustawioną.


OCZYWIŚCIE ŻE BYŁEM I USTAWIANY BYŁ NA ANALIZATORZE...
Dzisiaj podjechałem żeby się umówić i panowie stwierdzili,że sprawdzą mi jutro czy wszystko w porządku z parownikiem...zobaczymy...

_________________
W140 500 CL


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 16, 2005 9:08 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
ja juz znam przyczyne swoich ,,slabosci,, na LPG ...swego czasu napisalem maila do dzialu technicznego firmy BRC podalem symbole urzadzen zamontowanych i parametry auta ..wczoraj dostalem odpowiedz i ,,teoretycznie,, mam za slaby reduktor o zbyt malej mocy zasysania ...hmm slyszalem ze jest mocniejszy jakis ,,TURBO,, ale jak kupowalem mowili ze ten co mam wystarczy ... :/

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 16, 2005 9:20 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Kriss podaj wszelkie oznaczenia jakie masz na parowniku i Antoni Ci powie czy nie za słaby jest-takie zuzycie wskazuje na za słaby/mało wydajny parownik.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 16, 2005 9:34 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn wrz 20, 2004 11:51 pm
Posty: 163
Lokalizacja: Warszawa,Bełchatów
Już podaję(ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji):
VIn auta:WDB1230531A250694

element wypos.inst Nr homolog wg regulaminu nr 67EKG ONZ
lub regulaminu nr 110 EKG ONZ

ReduktorSE81 E1367r-010028

elektrozawór gazowy Med E 4 67R-0193001


Jakby7 to nie było to spojrzę pod maskę dzisiaj i jeszcze podam.Poza tym o 13.00 będę u fachowców i podzielę się ich uwagami.
Dziękuję z góry!

_________________
W140 500 CL


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 16, 2005 9:52 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn wrz 20, 2004 11:51 pm
Posty: 163
Lokalizacja: Warszawa,Bełchatów
A oto co na tabliczce widnieje:

Landi Renzo
Max working pressire: LAV 30bar
temp range: -20 +120 st celcjusza
tape of fluid: GPL/LPG
E13 67R-010028
class 1/2A

_________________
W140 500 CL


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 21, 2005 9:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
kriss pisze:
Mam nadzieję,że to mój ostatni post w temacie "spalanie mojego W123 280CE".
Temat znany tym co czytali..auto paliło min. 20l gazu na 100km...przy ciężkiej nodze dochodził nawet do 28!!!
Po wizycie u fachowców od gazu(kolejnej) i moim zakomunikowaniu,że regulacja na analizatorze nic nie dała Panowie coś zrobili:)....widziałem jak wykręcali reduktor(chyba to coś zamontowane pod filtrem paliwa)...następnie był czyszczony i....uwaga!!...widziłem jak go nawiercali...po czym zamontowano go spowrotem...regulacja....i jazda...
Właśnie wróciłem z trasy podczas,której zrobiłem prawie 800 km.
A teraz wyniki:"normalnie" na tej trasie samochód spalał 20 do 25 l gazu na setkę....wynik dzisiejszy...........15l/100km!!!!
I to mi się podoba!!!
A teraz pytanie dla znawców tematu...bo ja za cholerę nie mam pojęcia!!!
Co Oni zrobili???....dodam,że auto nie straciło nic na dynamice...pracowało w podobnych warunkach!!!
Ciekawe?...czy tylko ja jestem laikiem?:)
Pozdrawiam!

Kolego kriss, w takiej sytuacji nie zakładamy nowego wątku, tylko kończymy w starym, zwłaszcza, jak jest jeden ruch rolką/Page Down niżej.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl