MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 4:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 08, 2004 6:35 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Czym mogo byc spowodowane luzy w kierownicy ? Dodam ze posiadam beczułke 200D ze wspomaganiem.

Aha jakie macie cisnienie z przodu i z tyłu w oponkach ?
:oops:


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 08, 2004 6:58 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Pewnie jakies galki gumowe na ukladzie sa wyrobione [zlosnik]
W moim 200D tez sa luzy jak w Jelczu, trzeba mieszać [zlosnik]
A co do cis to pisze na wlewie paliwa ile masz bić [zlosnik]


Na górę
Post: pn lis 08, 2004 7:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 19, 2003 10:15 am
Posty: 342
Lokalizacja: Siedlce
Lesiek pisze:
Czym mogo byc spowodowane luzy w kierownicy ? Dodam ze posiadam beczułke 200D ze wspomaganiem. :oops:

I tu może być dużo przyczyn: końcówki, wspornik prze drugiej podłużnicy, luz na przekładni kierowniczej.Ja uważam, że również jakieś luzy na sworzniach wachaczy mogą dać dość podobne objawy jak luz w na kierownicy, ale to tylko moje odczucia. ;)

_________________
W123 3.0D `80r. - RIP
MB na ręku
Nissan Primera 2.0 SLX Automat - na sprzedaż (może ktoś chętny????)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 08, 2004 10:24 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
No ale co ma wlew paliwa do cisnienia w oponkach ? Ja tam nic nie mam byc moze zamalowane.

Wiec jesli u was cos tam pisze to powiedzcie bo jestem ciekaw ile powinno byc fabrycznie. [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 08, 2004 11:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Oryginalnie jest tam naklejka z informacją na temat ciśnienia.
U mnie widnieje - 2.0 przód i 2.2 tył

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 08, 2004 11:42 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
MercBeginner pisze:
Oryginalnie jest tam naklejka z informacją na temat ciśnienia.


Dokładnie, choć bardzo często auta po kilku remontach juz są pozbawione takowej bizuterii [oczko]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 09, 2004 7:35 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Mniej na przod ? przecie z przodu silnik mamy :o


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 09, 2004 11:04 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr kwie 07, 2004 5:29 pm
Posty: 2205
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 09, 2004 9:38 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 22, 2004 2:14 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
nie mam pytań [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 8:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
Czytalem, ze w 123 "fabrycznie" sa luzy w ukladzie kierowniczym...Ponoc wszytskie egzemplarze tak maja. Zaniepokoilo mnie to w moim, ale od lektury artykulu w jakims pismie, chyba "Auto Swiecie", jestem troche spokojniejszy....

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 9:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
Radunio pisze:
Czytalem, ze w 123 "fabrycznie" sa luzy w ukladzie kierowniczym


Ale są to luzy na dwa palce.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 16, 2005 7:48 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 06, 2005 4:44 pm
Posty: 504
Lokalizacja: Zgorzelec
Jeżeli luzy są większe niż na "dwa palce",a jest tak prawie za każdym razem ,mozna je zredukować na przekładni kierowniczej.Nie nalezy jednak kasowac luzu na "zero"gdyż wtedy łatwo uszkodzić przekładnie.
Od góry widac na przekładni nakrętke ( klucz 20 albo 22)jest nakręcona na gwint z otworem na imbus. Luzujemy nakrętkę imbusem wkręcamy i kontrujemy nakrętką.

_________________
123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 16, 2005 3:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 02, 2003 10:59 am
Posty: 851
Lokalizacja: Stargard (koło Kruszyna:))
a moze dobrze by bylo gdybys podregulowal sobie luz na przekladni.... generalnie pierwszorzedna przyczyna luzu na kole kierownicy bedzie za duzy luz na przekladni kierowniczej ktory mozna wyregulowac za pomoca widocznej od gory śruby zablokowanej kontrą z uszczelką...

_________________
W123 240D - 1978 "CONDOR" - rozstaliśmy się....
S211 320CDI - 2003 "WAVE" - poretrofitowany
S212 350CDI - 2013 "BIAŁAS" - poretrofitowany
W164 ML 320CDI - 2007 "CZARNY" - nieretrofitowany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl