MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 27, 2025 9:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 27, 2005 2:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sie 24, 2005 2:18 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Problem dość dziwny bo nie stały

przy prędkości 120 - 160 - 180
na kickdownie moja skrzynia bywa, że przeciąga zmianę biegów,
że tak to nazwę niezdecydowana zmiana.

dzieje się tak nie zawsze, z regóły na chłodniejszym silniku, po mocnym rozgrzaniu właśnie coś takiego się pojawia.

Jaka jest tego przyczyna ? Coś ktoś wie co z tym zdziałać.

_________________
W124 jest jak zwykły banan
a E500 to już Chiquita
_______________________
W124 E500 `95


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 27, 2005 3:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 04, 2005 11:01 am
Posty: 201
Lokalizacja: Borówno
Tak nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi czy o to że na kickdownie przeciąga na każdym biegu czy o to że chciałby przełączyć a nie może i kręci cały czas na wysokich obrotach.
A po drugie: to dzieje się to na zimnym silniku czy jak jest rozgrzany??
Jak byś to wyjaśnił konkretnie myśle że szybciej znajdziemy wspólnie na forum odpowiedź. [zlosnikz]

_________________
320TE 92' z gazownią


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 27, 2005 5:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sie 24, 2005 2:18 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
pinkifranz pisze:
Tak nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi czy o to że na kickdownie przeciąga na każdym biegu czy o to że chciałby przełączyć a nie może i kręci cały czas na wysokich obrotach.
A po drugie: to dzieje się to na zimnym silniku czy jak jest rozgrzany??
Jak byś to wyjaśnił konkretnie myśle że szybciej znajdziemy wspólnie na forum odpowiedź. [zlosnikz]


hm?? ktoś jeszcze nie zrozumiał ???

Oki dobra jeszcze raz

Na Kickdownie oczywiste jak ma być następuje redukcja biegu i to zrzucanie jak to wcześniej napisałem jest dość zniezdecydowane, czyli czasami długo trwa ta redukcja. Przetrzymuje tą zmianę biegów
A powinien i czasami tak jest - redukuje bardzo szybko.
Zrzuca i się rozpędza.

Ta długa zmiana odbywa się przy rozgrzanym silniku.

_________________
W124 jest jak zwykły banan

a E500 to już Chiquita

_______________________

W124 E500 `95


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 27, 2005 6:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Może nie powinienem zadawać tak prozaicznych pytań dodatkowych, ale jak się ma olej w automacie?

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 27, 2005 6:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sie 24, 2005 2:18 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
harrier pisze:
Może nie powinienem zadawać tak prozaicznych pytań dodatkowych, ale jak się ma olej w automacie?

Pozdrawiam,


zbęde pytanie :lol:

ma jakis 3 tys km łącznie z filtrem, działo się też tak przed zmianą oleju.

na start diagnozie (nie testowany w czasie jazdy)
nie pokazał żadnych błędów.
Poza jednym - sonda lambda przycieła się na poziomie 50% i tak pozostała.

_________________
W124 jest jak zwykły banan

a E500 to już Chiquita

_______________________

W124 E500 `95


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 9:58 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lis 29, 2004 11:14 am
Posty: 533
Lokalizacja: Kobyłka
... chciałby przełączyć a nie może i kręci cały czas na wysokich obrotach.


ja mam ten problem, i dzieje sie to na ciepłym silniku, przypuszczam ze moze byc za mało oleju w skrzyni biegów, ale chciałbym sie upewnic, bede wdzieczny za porade

_________________
Mercedes W123 82r. 2.3CE
ex:
Mercedes W123 78r. 2.3E
Mercedes W124 90r. 3.0D Turbo
Mercedes W123 81r. 2.8E Kombi
Mercedes W123 82r. 2,4D "Taryfa"
Mercedes W123 81r. 2.4D "beczkowóz"
Mercedes W123 78r. 2.4D automat


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 15, 2005 10:31 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Truman pisze:
Coś ktoś wie co z tym zdziałać

1. Kontrola poziomu oleju - mimo wszystko.
2. Kontrola układu regulującego (elktryczny? to już do Valentine123) i próba regulacji skrzyni.
3. Opcjonalnie działania zaawansowane, bo np. to może być taśma hamująca albo inny (jeden z wielu :D ) elementów skrzyni.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 20, 2005 12:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lis 20, 2005 12:06 am
Posty: 123
Lokalizacja: POZNAŃ
Witam ja bym wykręcił elektrozaworek i zobaczył czy sie z nim coś nie dzieje a przy okazji wymienił oring

_________________
300TDT 4MATIC
Mercedes Poznań Club


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl