Witaj,
dosłownie dwa dni temu odebrałem samochód po takim zabiegu - tak sie składa, że również 123 300D.
oto co trzeba było zmienic (oprócz samej skrzyni z kompletnym sprzęgłem, sterownikiem podciśnienia, cięgnem gazu i wybieraka, oraz drążkiem zmiany):
- koło zamachowe
- koncówkę wału (w sedanie pasowała od 280CE)
- podpore skrzyni
- chłodnice
- pedał hamulca
oto co trzeba było dodać:
- modulator podciśnienia na pompe
- zespół cięgien gazu zautomatyzowanego OM617, jak sie okazuje sporo inaczej niz w manualu
- wiązke elektryczną do skrzyni
- przewody podciśnienia
- czujnik wstecznego
- kickdown
chyba nic nie przeoczyłem..jak sobie cos przypomne to dopisze.
cała operacja trwała 2 dni w warsztacie, jeden dzień zakupów i cały weekend modlitw żeby chodziło
Pozdrawiam i powodzonka,
Nimnod