MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 26, 2025 11:23 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lis 02, 2005 5:26 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
................. skąd się może brać i jaka przyczyna? Od czego zacząć poszukiwania? Dopiszę, że mam uszkodzony przekaźnik pompy paliwa i pompa chodzi cały czas po przekręceniu kluczyka.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Ostatnio zmieniony czw lis 03, 2005 8:10 am przez georem, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 02, 2005 5:36 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Zacząłbym od pierścieni.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 03, 2005 12:26 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Wookee pisze:
Zacząłbym od pierścieni.


Tez o tym myslalem, ale z tego co Remik mowil:
- silnik pracuje rowniutenko
- nie ma przedmuchow

W sumie nie zawadzi przetestowac kompresje.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 03, 2005 12:45 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Ewentualnie pierońsko się przelewa. ;-) Nie zaczął przypadkiem dużo więcej palić??

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 03, 2005 6:55 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
No i czy autko czasem nie jest tylko eksploatowane tylko na krotkich odcinkach???? lub tylko zapalane i gaszone non stop? wtedy sie takie cuda dzieją...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 03, 2005 8:07 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
and6412 pisze:
Ewentualnie pierońsko się przelewa. ;-) Nie zaczął przypadkiem dużo więcej palić??


Pali 9-12 litrów paliwa.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 03, 2005 8:08 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
MERCEDES 4 EVER pisze:
No i czy autko czasem nie jest tylko eksploatowane tylko na krotkich odcinkach???? lub tylko zapalane i gaszone non stop? wtedy sie takie cuda dzieją...


Nie ma reguły, czasami trasa a czasami "wkoło komina" [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 03, 2005 10:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
najczesciej tak sie dzieje jak auto jest w jakims warsztacie i np przez dwa tygodnie jest wyprowadzane i wprowadzane i silnik pracuje tylko po kilka minut na zimnym silniku...Ja nie mam pojecia co to moze byc-ciezko jest w tym silniku zeby paliwo szło do oleju-nie ma zabardzo jak....

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 03, 2005 1:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Witam też tak miałem tyle że u mnie nie chodził na wszystkich cylindrach po zapaleniu u mnie były to najprawdopodobniej lejące wtryski ale tamten m110 póżniej jeżdżił tylko na gazie także nie wnikałem co to mogło być bo na gazie było idealnie. Tyle że nie jeżeli Ty jeżdżisz tylko na benzynie i robi to dość często to nie jest za wesoło bo paliwo rozrzedzi olej zmienie jego właściwości smarne i Wiesz co może się stać [szalone] . Pozdrawiam.[/list]

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 03, 2005 3:54 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
art pisze:
Tyle że nie jeżeli Ty jeżdżisz tylko na benzynie i robisz to dość często to nie jest za wesoło bo paliwo rozrzedzi olej zmienie jego właściwości smarne i Wiesz co może się stać [szalone] . Pozdrawiam.[/list]


Od lipca zrobiłem nią niecałe 3000km, i wiem co może się stać i nie o to pytam tylko o to jak to usunąć. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 03, 2005 6:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 18, 2004 11:56 pm
Posty: 309
Lokalizacja: częstochowa
Ok ja tylko napisałem dlatego że u mnie po zmieszaniu nawet cisnienie oleju było dużo niższe i w zasadzie od razu wymieniłem olej. A jak usunąć nie wiem bo najpierw wypadałoby zlokalizować usterkę a jeżeli mowisz że spręzanie ok, silnik chodzi równiutko mało pali i nie chodzi na zbyt bogatej mieszance to o trzeba szukać dalej. POzdrawiam iżyczę szybkiego zlokalizowania usterki.

_________________
W124 300D TURBO

C126 E56


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 04, 2005 3:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Hej a może faktycznie któryś garnek Ci poprostu nie pali. Przy V8 ja prawie wcale nie widzę różnicy jak pracuje na 7 lub na 8 garów. (bawiłem sie kiedyś w odłączanie po koleji kabli żeby sprawdzic czy wszystkie chodzą). Przy R6 pewnie też nie bedzie za bardzo telepał, sprawdz tak jak ja. Odłączaj na chodzącym silniku po koleji kable zapłonowe. Odpinasz jeden, jak jest różnica w pracy silnika, tzn. ze ok wiec zapinasz i sprawdzasz nastepny.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 04, 2005 4:18 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
and6412 pisze:
Hej a może faktycznie któryś garnek Ci poprostu nie pali. Przy V8 ja prawie wcale nie widzę różnicy jak pracuje na 7 lub na 8 garów. (bawiłem sie kiedyś w odłączanie po koleji kabli żeby sprawdzic czy wszystkie chodzą). Przy R6 pewnie też nie bedzie za bardzo telepał, sprawdz tak jak ja. Odłączaj na chodzącym silniku po koleji kable zapłonowe. Odpinasz jeden, jak jest różnica w pracy silnika, tzn. ze ok wiec zapinasz i sprawdzasz nastepny.


Oj jak ja miałem źle założoną fajkę w SEC to od razu słyszałem że to nie chodzi tak jak powinno, a z M110 to już wogóle jestem wyczulony po moich przejściach z W116. Na 99,9% to nie to.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 04, 2005 4:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
georem pisze:
Oj jak ja miałem źle założoną fajkę w SEC to od razu słyszałem że to nie chodzi tak jak powinno, a z M110 to już wogóle jestem wyczulony po moich przejściach z W116. Na 99,9% to nie to.


Dokladnie! Jak M110 nie pracuje na jeden cylinder, slychac i czuc to od razu.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 12, 2006 10:06 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 10, 2006 8:29 pm
Posty: 12
Lokalizacja: Świdnica
U siebi też coś podobnego zauwarzyłem (zainteresował mnie podwyrzszony stan oleju) czy georem
doszedłeś do setna problemu?? A ten stan rzeczy mam w W123 2,8CE

_________________
MB 123 2,8CE 78'
12305312


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl