no to mi takie pytanko się rodzi:
co z opłatami od pojemności? (w komentarzach do art. była wypowiedź)
mogę do malucha wrzucić 5,6 litra i płacić jak za 0,6?
skoro nie trzebazgłaszać zmiany silnika, to i pojemności też nie.
a poza tym faktycznie mogę się nie znać-kupuję, bo mi się podoba kolor kolektora, a reszta mnie nie obchodzi...
jak to będzie? wie ktoś?
i co faktycznie z dowodem zakupu? nie muszę go mieć przy sobie,ale jak można mnie skontrolować, że go wogóle mam?
i jeszcze jedno-jak to się ma do rejestracji auta jako zabytek(żółte blachy)? czy tu już nie musi byc zgodność nr silnika z budą?
tzn. mam np. wbite 200D w dowodzie, a pod maską 280E. wszystko oryginalne made in MB Studgart. co z takim fantem?
pinki-musisz mieć w dowodzie wbity rodzaj paliwa jakim jest zasilane auto, jego pojemność, moc, i ew. instalację LPG.
rodzaj paliwa to Ci sprawdzą poprzez badanie choćby zanieczyszczeń z rury i będziesz musiał, uaktualnić wszelkie zmiany (w tym LPG)
moc i pojemność jest w zasadzie nie do skontrolowania
chociaż można się przyczepić jeśli masz wbite 1,6 , a pod maską widać V8
