MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 12:40 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 10:28 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem nie rób nic. Każda naprawa pochłonie ciężkie pieniądze, które nie zwiększą wartości samochodu nawet o 1 zł. Wymiana silnika to też koszty i dalsza niepewność. Musisz po prostu sobie odpowiedzieć na pytanie, do czego Ci potrzebny stary Mercedes. Jeżeli tylko do jeżdżenia na codzień, to poszukaj na rynku innego, taniego, w dobrym stanie. Moim zdaniem inwestowanie duzych pieniędzy w samochód "do jazdy" mija się z celem. Szczególnie w czasach, gdy w ostatnim roku sprowadzono do Polski coś ok. miliona używanych samochodów. Jest w czym wybierać.

Pozdrawiam

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 10:53 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
a ty sprzedałbyś Esther ???

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2005 11:07 am przez erio, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 10:57 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
erio pisze:
a ty sprzedałbyś Eshter ???


Esther jest samochodem do jazdy w słoneczne letnie dni. Traktuję ten samochód jako zabawkę i hobby. Do jazdy na codzień mam metro, tramwaje i Opla. A czy sprzedałbym? Oczywiście - za odpowiednią cenę :-) To jest tylko samochód.

Pozdrawiam

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 11:59 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
Dzieki bardzo za pomoc i skorzystam z tej porady

PK2 pisze:
Moim zdaniem nie rób nic. Każda naprawa pochłonie ciężkie pieniądze, które nie zwiększą wartości samochodu nawet o 1 zł. Wymiana silnika to też koszty i dalsza niepewność. Musisz po prostu sobie odpowiedzieć na pytanie, do czego Ci potrzebny stary Mercedes. Jeżeli tylko do jeżdżenia na codzień, to poszukaj na rynku innego, taniego, w dobrym stanie

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 12:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
Piotr735 pisze:
Dzieki bardzo za pomoc i skorzystam z tej porady

PK2 pisze:
Moim zdaniem nie rób nic. Każda naprawa pochłonie ciężkie pieniądze, które nie zwiększą wartości samochodu nawet o 1 zł. Wymiana silnika to też koszty i dalsza niepewność. Musisz po prostu sobie odpowiedzieć na pytanie, do czego Ci potrzebny stary Mercedes. Jeżeli tylko do jeżdżenia na codzień, to poszukaj na rynku innego, taniego, w dobrym stanie


polecam renault 19 :D:D:D hihihihih i dodam tylko ze silniczkiem z mniej wiecej takimi objawami jezdze juz od jakiegos czasu i poza tym ze mam swiadomosc jak jest i czasami stresuje sie ze mi wskazniczek pokazuje cisnienie ponizej 1 to zrobilem juz jakies 4 tys i jest gucio :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 12:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
Nie, jednak postanowilem kupic ten preparad i o efektach zapewne brać poinformuje.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 12:32 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr wrz 28, 2005 1:33 pm
Posty: 619
Lokalizacja: Holandia, Den Haag, ZH
kruszyn pisze:
tym ze mam swiadomosc jak jest i czasami stresuje sie ze mi wskazniczek pokazuje cisnienie ponizej 1 to zrobilem juz jakies 4 tys i jest gucio


Wleje ten preparat i będe jezdił dopóki silnik kopyt nie wyciągnie a potem się pomyśli.
Może kupięinne auto a może włoże 300D.
Mogłem kupić 300 z turbiną z całą kastą (motor coo, buda złamana) za 1200zł ale się zgapiłem i teraz żałuje.

_________________
Fiat Brawo 1.4 turbo 2011r
Skoda Fabia 1.6 TD 2011r.
Dacia Lodgy 1.6 2016r.
Alfa 156 1.8 2004r.
Jaguar S-type 3.0 2002r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 7:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
Piotr735 pisze:
kruszyn pisze:
tym ze mam swiadomosc jak jest i czasami stresuje sie ze mi wskazniczek pokazuje cisnienie ponizej 1 to zrobilem juz jakies 4 tys i jest gucio


Wleje ten preparat i będe jezdił dopóki silnik kopyt nie wyciągnie a potem się pomyśli.
Może kupięinne auto a może włoże 300D.
Mogłem kupić 300 z turbiną z całą kastą (motor coo, buda złamana) za 1200zł ale się zgapiłem i teraz żałuje.


te preparaty za wiele nie daja uwierz stosowalem ... jedyne co zaowazylem to to ze zageszczaja olej bardziej ... i o tyle mozesz miec mniej kopcenia i spalania oleju ale uwazaj bo jak pozatykasz odplywy w glowicy czy bloku (nie pamietam) to mozesz zalatwic sobie silnik na amen... ja wlewalem taki w bialej butelce amerynakski... kosztowal 50 zl ... pisze w bialej bo tylko ten jest w bialej z dostepnych na rynku.... kopcenie ciut mniejsze ale zadych efektow wiecej :)
pozdrawiam

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 7:33 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Z tego co jest napisane to nie zagęszcza oleju tylko wypelnia ubytki jakąś ceramiką w cylindrach, co powoduje zwiększenie sprężania. Ja bym na miejscu kolegi zaryzykował, to w końcu 100zł, a nie kilka tysięcy. Za 100zł to mechanik do takiego silnika nie raczy się nawet schylić. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 7:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
KRUSZYN ... A PRZECZYTALES cokolwiek pod linkiem jakiego podalem ???

czy tak z głupia frac wrzucasz wszystkie te preparaty do jednego worka ...

to co ty wlales to jakis zagęszczacz oleju i z 15w40 zrobiles 30w60 ..

to co ja proponuje nie zatyka żadnych przewodów, to nie są pilki pingpongowe tylkopreparat robi film ceramidowy ( cos grubosci 0,000częśc milimetra. na gładzi ciernej stopniowo ... dopiero po paruset kilometrach są widoczne efekty.

A jak polonez bez miski olejowej i oleju przejechal pareset km to ja jestem pod wrażeniem.

niedługo będą takie małe robociki spawające pierscienie tłoki i cylinder od srodka;)))

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 7:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
erio pisze:
niedługo będą takie małe robociki spawające pierscienie tłoki i cylinder od srodka;)


NA SZTYWNO! [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 8:02 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
oj nie biore wszystkiego do jednego wora ...... pisze co u siebie sprawidzilem i nie dolewalem zageszczacza .... efetow ktorych nie widzialem to zwiekszenie cisnienia czy rowniejsza praca silnika bo o tym ze mniej kopcil i ciut mniej przepalal napisalem ... a co to zatykania ... Rozmawialem na temat doktorkow i roznych takicj srodkow z dobrym mechanikiem od silnikow i mowil ze to w sumie bardziej dla poprawy nastroju jak doraznej pomocy silnikowi ..... i tak o :) nie jestem mechanikiem pisze co sam doswiadczylem i czego sie dowiedzialem :) i oby srodek ktory polecasz zadzialal jak mowisz wtedy osobiscie przyznam sie do bledu i wleje go do serduszka kijkowego :D
pozdrawiam

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 10:00 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
erio pisze:
to co ja proponuje nie zatyka żadnych przewodów, to nie są pilki pingpongowe tylkopreparat robi film ceramidowy ( cos grubosci 0,000częśc milimetra. na gładzi ciernej stopniowo ... dopiero po paruset kilometrach są widoczne efekty.



No właśnie... przypominają mi się czasy kiedy tego typu patenty pokazały sie na rynku, było to mniej więcej w drugiej połowie lat 80. Jakież było zdziwienie użytkowników tych preparatów kiedy żaden warsztat nie chciał przeprowadzić szlifu cylindrów po takim zabiegu. Otóż wartość osełek honownicy kilkanaście razy przewyższa wartość pojedyńczej roboty a owe filmy czy powłoki załatwiają narzędzie na cacy. Zastanów się więc czy nie będziesz kiedyś szlifował tego bloku...

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 10:54 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
czyli mowisz ze jakos oddziałują na metal ...

dla pozniejszego szlifowania to źle ... ale jeśli ceramizer robi z tego idealną gładz z która potem są problemy żeby ją ruszyć, to doraźnie może być ok , zmniejszyc tarcie , zmniejszyc mikroubytki w gładzi cylindra i tłoka ... efekty jak najbardziej pozytywne za 50 zł ,(100 za dwie dawki)

... a co do remontu ... to chyba rzeczywiscie wolalbym jeden z silnikow Jakona niż choćby głowicę w uszkodzonym zdejmować ...

PS. Twój nie kwalifukuje się jeszcze do naprawy z tego co napisałeś ... Jak korbowód wychodzi bokiem to jest do naprawy ;) albo pod górkę nie podjeżdza bez zadymienia polowy osiedla ;)

Stawros i Kruszyn ... szanuję wasze zdanie ... moje jest takie że zalanie tego nie zaszkodzi (raczej) a to jest przypadek w ktorym osobiscie bym spróbował ... silnik w stanie złym, ale jeszcze do jazdy.

Plizz przeczytajcie materialy na stronie producenta i test w telewizji ze strony produceta ( 4 pliki) gdzie podalem link ... potem będziemy wymieniac się opiniami mając te same informacje ...

wydaje mi sie ze ten program TV byl obiektywny ( ale głowy nie daję hihihi)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 11, 2005 11:09 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 09, 2003 11:06 am
Posty: 1156
Lokalizacja: Płochocin
erio pisze:
Stawros i Kruszyn ... szanuję wasze zdanie ... moje jest takie że zalanie tego nie zaszkodzi (raczej) a to jest przypadek w ktorym osobiscie bym spróbował ... silnik w stanie złym, ale jeszcze do jazdy.


Ja wogóle nie dyskutuję na temat przydatności tego specyfiku, jestem nawet skłonny uwierzyć że w jakiś sposób może pomóc. Napisałem tylko co może się wydarzyć w przypadku próby szlifu - i tyle.

_________________
[color=blue]K.O.-wiec z pokoju 704 [zlosnik] [/color]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl