MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 9:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn sty 20, 2003 11:40 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
hej
no to teraz relacja z prac na otwartym sercu:
wymienione zostaly:
2x pasek klinowy
5x uszcz. kol. wyd.
kol. wydech.
4x swiece
uszczelniacze zaworow
uszcz. pokrywy zaworow
amorki -tyl
sforzen dolny w przednim pr. zaw.
drazek kier.
drazek.reak.
tarcze-tyl
klocki ham. na wszystkie kola
poduszki silnika
regener. alternatora
plukanie wszystkiego
wymiana wszystkich plynow (most,skrzynia,ukl.ham,silnik)
jeszcze pare innych [bip] typu wieszaki rury wydech...
koszt to 2,5k
trzeba zaznaczyc, ze czesci oryginalne np. poduszki pod silnik nie polskie za 30 tylko MB za 85 PLN/szt.
pomiar cis. po tych zabiegach jest wyrownany i wynosi - 9,5/10/10,5/10,5. na cieplym silniku auto nie kopci a na zimnym tylko przy palowaniu, ale poniewaz MB wyjechala dopiero co z warsztatu i miala rozne plyny w motorku, to uwazam sytuacje jako dopuszczalna...
czyli nie jest zle - info dla kolegow, ktorzy juz mnie oplakiwali
teraz po malej przejazdzce autko jest u blachmistrza i na moje zyczenie przejdzie kapitalke podwozia + wew. i zew. konserwacja (nadwozie OK)
koszt robocizny to okolo 1k a czesci 0,4k
takze zawiadamiam kol. Wencell'a ze spot jeszcze sie nie odbedzie....
wrazenia z jazdy:
inne niz dieslem ;)
trzeba wejsc na obroty, ale od sliskiej nawierzchni poki co ciezko bylo mi sie odbic nawet na niskich - kwestia przyzwyczajenia...
nie sprawdzalem Vmax ani przysp.
pozdrawiam.
PS.
poszukuje:
-2 gum na konce zderzaka z przodu
-2 listwy na przednie blotniki
- przerywacz kierunkow. (ew. jak to g... naprawic, zeby sie nie zacinalo. w 200D tez sie zdarza-przeczyscilem itp. ale niewiele pomaga)
- szyby(oslony) reflektora
- ew. oslony miski olejowej

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
Post: pn sty 20, 2003 7:02 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
lysy2 pisze:
przerywacz kierunkow. (ew. jak to g... naprawic, zeby sie nie zacinalo. w 200D tez sie zdarza-przeczyscilem itp. ale niewiele pomaga)


Najczęściej przyczyną zacinania się kierunkowskazów jest awaria włącznika świateł awaryjnych. Pomolestuj go, przy właczonym kierunku i wszystko się powinno wyjaśnić. Włącznik awaryjnych dobrze jeśli jest nowy (~50 zł), a nie ze szrotu.
Pozdrawiam!

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 20, 2003 11:01 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Tutaj chodzi o wlacznik zintegrowany z przerywaczem - starszy typ.
W nowym molestownie, mimo prostoty konstrukcji, jakos niewiele pomaga... :(

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 21, 2003 9:04 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
to, ze to przerywacz w kier. awar. to wiem, ale nie wiem jak z tym walczyc, bo juz rozkrecalem na rozne sposoby i nic... zwlaszcza gdy jest zimno-podejrzewalem styki, ale wszystkie lsnia i dupa...
czy ktos ma taki sprawnie dzialajacy przerywacz na zbyciu?

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 21, 2003 6:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Ocet pisze:
Tutaj chodzi o wlacznik zintegrowany z przerywaczem - starszy typ.

Ops :oops: masz rację!
Nie zauważyłem że chodzi o straszą wersję
Ocet pisze:
W nowym molestownie, mimo prostoty konstrukcji, jakos niewiele pomaga... :(

No i nie pomoże. Chodzi o stwierdzenie czy molestowanie włącznika awaryjnych (uruchamianie i wyłączanie) ma wpływ na pracujący cały czas kierunkowskaz. Jeżeli po wyłączeniu awaryjnych nie powróci mruganie kierunku to należy ten włącznik wywalić. Czasami wystarczy (tak jak to było u mnie) dotknięcie go i już kierunek nie chodził, a przerywacz bzyczał jak psz... [zlosnik] osa. Możesz jeszcze spróbować podmienić go na próbę.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl