MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 23, 2025 12:12 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 02, 2005 11:42 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn wrz 26, 2005 12:22 pm
Posty: 8
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moj SEC ma problemy z zapaleniem jak sie rozgrzeje ale nie zawsze. Czasami go zgasze i dopiero po pieciu minutach moge go odpalic a nie odrazu. Jezeli ktos wie co jest grane prosze o pomoc.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 03, 2005 7:23 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Zdaje się, że temat był już wałkowany. Coś widziałem kiedyś, zerknij przez "szukaj".

Ja mam podobny problem, po nagrzaniu obroty potrafią pomalu spadac aż zgaśnie. Objaw klasyczny: przy dojeżdzaniu do świateł tak spadają obroty (po odpuszczeniu gazu), że silnik gaśnie... ale tylko na dobrze rozgrzanym. Ale ja wiem, że mam do regulacji m110.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 03, 2005 9:06 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
harrier pisze:
Ja mam podobny problem, po nagrzaniu obroty potrafią pomalu spadac aż zgaśnie. Objaw klasyczny: przy dojeżdzaniu do świateł tak spadają obroty (po odpuszczeniu gazu), że silnik gaśnie... ale tylko na dobrze rozgrzanym. Ale ja wiem, że mam do regulacji m110.

Twój problem jeste dość prosty należy wymienic "termostat" układu dolotegwego powietrza który jest odpowiedzialny za obroty oraz za ssanie, i bedzie po problemie.

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 03, 2005 1:03 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
harrier pisze:
Zdaje się, że temat był już wałkowany. Coś widziałem kiedyś, zerknij przez "szukaj".

Ja mam podobny problem, po nagrzaniu obroty potrafią pomalu spadac aż zgaśnie. Objaw klasyczny: przy dojeżdzaniu do świateł tak spadają obroty (po odpuszczeniu gazu), że silnik gaśnie... ale tylko na dobrze rozgrzanym. Ale ja wiem, że mam do regulacji m110.

Pozdrawiam,


U mnie byl ten sam problem okazalo sie ze potrzebna byla regulacja .... narzedzia srubokret plaski ( srubka po prawej stronie od bloku) i imbus ( regulacja na K-j otworek w pokrywie filtra) ... problem znikl obroty w granicach 1000 i nie gasnie :) nie wymienialem zadnych regulatorow itd ... a co do nie odpalania na cieplym nie wiem jak to jest w v8 bo zapewno taki silniczek siedzi w SEC ale u mnie byl i czasami jest podobny objaw .... po regulacji to tez zniknelo czasami po dlugiej jezdzie rozrusznik zachowuje sie jak by sie zawieszal ale to juz ponoc wina slabej kompreji i pierscieni .... poki co jezdzi pali nie gasnie nie przepala :D chwilowo mam spokoj...
pozdrawiam

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 03, 2005 1:09 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
AMG pisze:
należy wymienic "termostat"

Właśnie. A mi się zdawało, że akurat termostat to jest dobry, bo po odpaleniu silnika na zimno, włącza się ssanie i w miarę jak temperatura rośnie to obroty spadają. Wydawało mi się, że poprostu spadają do zaniskich obrotow i tu myślałem, że starczy regulacja. Oczywiście jak na razie nie mam doświadczenia z silnikami m110, więc się nie będę sprzeczał...

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 03, 2005 1:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
kruszyn pisze:
potrzebna byla regulacja

Hmmm. Co "user" to inna opinia... ja bym się w takim razie na początek skłaniał do regulacji. Jak to nie pomoże to dopiero wyflaczanie termostatu.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 03, 2005 1:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
ja tez sie na tym nie znam a M110 jest jedna wielka niespodzianka dla uzytkownika dlatego tyle opini... pisze co u mnie pomoglo :) i w sumie cala regulacja trwala jakies ....15 min ... o ile mechanik wie co do czego i jak ... bo inaczej bedziesz krazyl od warsztatu do warsztatu ... tak bylo ze mna ....

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 03, 2005 1:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
kruszyn pisze:
o ile mechanik wie co do czego i jak

Mam nadzieję, że jak już będę gotowy na wycieczkę do mechanika to mi forumowicze poradzą gdzie należy się kierować w obrębie Warszawy...

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 05, 2005 2:00 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Coraz bardziej oswajam się z pomysłem samodzielnego regulowanie M110. Chodzi mi o regulację wolnych obrotów i obrotów na ssaniu. Nigdy tego wcześniej nie robiłem, więc poproszę znawców temaltu o nakierowanie na lekture, albo jakieś "pouczenie pisemne".

Oczywiście jeżeli ktoś uważa, że gra nie jest warta ryzyka i lepiej żeby "niedoświadczona łapa" nie brała się za regulację to również poproszę o posty studzące moje zapędy.

Jeżeli temat był już wałkowany, to poproszę o linki do postów. Niestety "szukaj" nie znalazło wystarczającego (jak dla mnie) opisu.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl