MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt wrz 09, 2025 11:09 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt wrz 09, 2005 9:32 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2005 7:44 am
Posty: 1473
Lokalizacja: znienacka
Odbiegne od tematu i powiem, ze ojciec moj mial poloneza atu na ktorym wystukal od nowosci 350kkm. Bez remontow, bez niczego. Jedyna rzecza, ktora mu zalozyem to byly magnetyzery. Magnetyzery nie powoduja nic takiego wielkiego, ale powiem, ze inaczej spala sie mieszanka, latwiej. Silnik pracuje lepiej, stad jego wieksza zywotnosc. Wazna tez jest technika jazdy, uzywania silnika. Wszystko to do kupy i mamy efekt. Silnik ten pracowal bez zadnych problemow naet podczas sprzedazy. Nikt tego nie maskowal przebiegu. <br> Uwazam ,ze takie dodatki jak w temacie, nieco pomagaja zuzytemu silnikowi odzyskac pewne parametry, ale to nie na caly czas. Jest to idealne do wypicoiwania auta do sprzedazy.
<br> Takie jest moje zdanie. Ja oczywiscie nie zrobilem uzylem takiego cudu w polonezie. Ale mysle, ze uzycie takie preparatu jest dobre, aby przedluzyc na chwilke zywotnosc silnika merca przed kapitalnym lub wymiana silnika i to wszystko.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 09, 2005 10:11 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Mechanicy - bójcie się, oto "remont w sprayu" [hehe]

Żarty na bok. Od dawna stosuję w swoich samochodach preparaty firmy Forte lub Liqui Moly (są znacznie droższe od sezamków ;) ). Za każdym razem daje się odczuć poprawę. Ale nie będzie to działać przy silniku zajechanym. Niech nikt, komu wóz kopci jak huta Katowice, nie wierzy iż po wlaniu tego typu specyfiku przestanie. Te preparaty zazwyczaj tworzą film ochronny na elementach metalowych i redukują tarcie, zmniejszając przez to skutki tzw. rozruchu na zimno/sucho. Są także specyfiki zagęszczające olej (n.p. STP) - wtedy uzyskamy wyraźne wyciszenie auta oraz wzrost ciśnienia oleju, ale na krótko. Przestrzegał bym przed stosowaniem preparatów najtańszych (z definicji).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 10, 2005 10:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 10, 2002 2:00 am
Posty: 345
Lokalizacja: Sulechów-Polska
1680 km - bardzo cicha praca silnika, łatwy rozruch zimnego silnika i motorek przestał brać mi olej ( wtedy około 0,5 l na 1000 km przy przebiegu około 300.000 km) jak coś więcej powiadomię [zlosnik]

_________________
W 124 230 TE 89


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl