marcin280e pisze:
Można ale po co?
Problemów w zasadzie nie ma tylko trzeba miec komplet częsci a wzasadzie całą góre silnika + pompę paliwa ale do M110 są dwa rodzaje wtrysku.
Witam
Mam do Ciebie prośbę Marcinie 280e
Piszesz że silnik M110 posiada 2 rodzaje wtrysków,czy mógłbys coś więcej o tym napisać a konkretnie jakie to są rodzaje,który był stosowany w jakich latach itp...a może masz jakieś schematy...
Mam w związku z tym pewien problem ,otóż kiedys pisałem na tym forum o tym że po włączeniu biegu czyli D i trzymaniu nogi na stopie obroty spadają mi o 500-600 obr/min. Kiedys myślałem że to wina skrzyni ale teraz już wiem (przypuszczam) że to wina czegoś innego a konkretnie wadliwego działania lub podłączenia czujnika,urządzenia...(niewiem jak to sie nazywa) który powinien stabilizować wolne obroty na mniej więcej stałym poziomie na przykład po włączeniu klimy,ogrzewaniu tylnej szyby,skręceniu kolami do oporu przy wspomaganiu itp. U mnie jest np. tak że gdy skręcę kołami do oporu wtedy silnik ma cięzej i obroty spadają o jakąś wartość i podnoszą się ale dopiero po tym jak skręcę spowrotem i co także istotne- bardzo powoli czyli nawet do 10 sekund, a powinno być tak że obroty spadają na ułamek sekundy i natychmiast podnąszą sie do poprzedniego stanu nawet przy trzymaniu kierownicy do oporu.
I dlatego myślę że ma to związek także z automatem.Pytam sie Ciebie o schematy poniewaaż przy moim silniku jest kilka wężyków od powietrza luźnych lub podłaczonych "byle gdzie" , a niewiem jak powinny one być prawidłowo podłaczone.Może wtedy zniknąłby ten problem ze spadkiem obrotów...mam nadzieję
