MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 10, 2025 1:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sie 17, 2005 1:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
witam serdecznie

wczoraj późnym wieczorem przeżyłem chwile zgrozy. Jadąc sobie spokojnie do domku ( z prawej strony pole kukurydzy, z lewej strony pole kukurydzy, ciemno, zimno, pada) auto zaczęło sie dziwnie zachowywać. Szarpać, dławic sie, ja mu w gaz a on nic. Strach w oczach mi sie pojawił. Szybka analiza. Albo coś pada w aucie (co jest raczej mało prawdopodobne ;)) albo skończyło sie paliwo. Całe szczęscie ...skończyło sie paliwo. Rezerwa sie nie zapaliła czyli padł wskaźnik. Jednym słowem lipa .Ale zawszle lepsze to niż jakaś usterka w aucie. Całe szczęście miałem parę kropli ropy w baniaczku, także jakoś udało mi sie dotankować, robiąc lejek z pustej butelki i dojechać na stacje... ale co sie strachu najadłem to moje .

pozdr
berts


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 17, 2005 1:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
wyciagnij czujniczek i wyczysc jezeli pokazuje Ci wogole stan ale ma problem z rezerwa :) u mnie bylo podobnie rezerwa zaswiecala sie jak juz stanalem :D po wyczyszczeniu bylo prawidlowo :D i znam ja ten bol i radosc z wedrowania razem z baniaczkiem w poszukiwaniu stacji :D:D

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 17, 2005 1:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
kruszyn pisze:
i znam ja ten bol i radosc z wedrowania razem z baniaczkiem w poszukiwaniu stacji :D:D


ja byłem święcie przekonany że nie mam ani kropli w kanistrze! ... całe szczęscie miło sie rozczarowałem, coś tam jeszcze dało sie wykręcić...

a duży problem jest w dostaniem sie do czujnika?

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 17, 2005 2:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
Polecam lekture: http://w114-115.org.pl/warsztat/sebian/czujnik.php

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 17, 2005 4:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 21, 2003 2:44 pm
Posty: 480
Lokalizacja: Wrocław
michau pisze:


dzieki
to wiele wyjasnia, bede walczyl....

pozdr

_________________
Heaven Is In The Back Seat Of My Mercedes
W124 kombi, 1993, 3.0 diesel
_____________
ex W126 4,2 SE
ex W123 200D
ex W115 240D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 17, 2005 6:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
kruszyn pisze:
i znam ja ten bol i radosc z wedrowania razem z baniaczkiem w poszukiwaniu stacji


pół biedy jak ma się baniaczek:D:D

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 17, 2005 6:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
U mnie było na odwrót - ciągle świeciła rezerwa, nawet przy pełnym baku.
Dziś się wziąłem, rozkręciłem w drobny mak - okazało się że było zwarcie przy nakrętce na samym dole czujnika. Przeczyściłem wszystko, na wszelki wypadek dałem dodatkową izolację i teraz działa jak nowe :)

Tak swoją drogą ostatnio kosztem odrobiny pracy udało mi się uruchomić zegarek, licznik kilometrów dzienny i główny, podświetlenie regulacji nawiewów, wskaźnik rezerwy, wymieniłem wszystkie żarówki w środku auta(te w desce też) i teraz już tylko zacięta regulacja temperatury po stronie pasażera dzieli mnie od pełnej sprawności urządzeń na pokładzie :)

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91
BMW E32 '89


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 18, 2005 10:18 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Bader ... rozumiem sie w 100% ... wole miec działające korbki niz niedzialające el. szyby ;)

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 18, 2005 11:14 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
erio pisze:
wole miec działające korbki niz niedzialające el. szyby


Czyli wnioskuje z Twojego zdania, że wolisz mieć wszystko działające... [oczko]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 18, 2005 12:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 21, 2004 11:00 am
Posty: 464
Bader pisze:
kosztem odrobiny pracy udało mi się uruchomić zegarek, licznik kilometrów dzienny i główny, podświetlenie regulacji nawiewów, wskaźnik rezerwy, wymieniłem wszystkie żarówki...

O to to... a jaka po tym satysfakcja! Uruchomienie zegarka to była chyba pierwsza samodzielna praca lutownicą w moim życiu (nie licząc wypalonych dziur w jakiejś desce, w wieku lat pięciu). A te czyszczenia, dłubania, wymiany żarówek... rodzina zwątpiła, czy ja kiedykolwiek z garażu wyjdę, a już na pewno nie wierzyli, że powkładam z powrotem wszystkie części. Ale wszystko działa, świeci, się reguluje itd., w przeciwieństwie do stanu "przed". Natomiast czujnik w baku dopiero przede mną - działa wskaźnik, a nie działa rezerwa.
Dla dłubania w pewnym momencie odstawiłem na bok ogródkowanie i rekreacyjną pianistykę. [zlosnik] Teraz nadrabiam, ale i to się zmieni... czekam na pojawienie się Maleństwa!
Pozdrawiam dłubaczy maniakalnych,

_________________
Przemek
Ex: 123 240D, Volvo 945 D24TIC, Opel Monterey 3,1D, John Deere 2140 (1986)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 18, 2005 1:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 7:38 pm
Posty: 665
Lokalizacja: Puławy
kocur pisze:
(...)rodzina zwątpiła, czy ja kiedykolwiek z garażu wyjdę, a już na pewno nie wierzyli, że powkładam z powrotem wszystkie części(...)


Skąd ja to znam [zlosnik] [ok]

Co mi najlepiej wyszło to naprawa licznika kilometrów. Jak już wszystko podłączyłem przejechałem się kawałek przed przykręceniem wszystkiego, żeby sprawdzić czy działa jak trzeba. Wszystko było w porządku - pełen dumy wysiadłem z samochodu i patrzę, a mama jakoś dziwnie na mnie patrzy. Mówię że mi się udało, że wszystko działa a u niej dalej jakaś taka niepewna mina. Spojrzałem na swoje nogawki od spodni i stwierdziłem, że chyba zapomniałem podpiąć przewodu od ciśnienia oleju - na co krzyknąłem "mój oryginalny dywanik !" i pobiegłem do samochodu [zlosnik] Dywanik udało się odratować naftą - nic nie widać. Spodnie niestety wyrzuciłem [zlosnik]

_________________
EX:Mercedes W115 '72, Mercedes W126 '82, BMW E30 '91

BMW E32 '89


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl