MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 23, 2025 12:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn cze 20, 2005 7:49 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
CZEMU DWA A NIE TRZY ODPOWIEDŹ NA ZDJĘCIACH. SORKI ZA JAKOŚĆ.Obrazek
Obrazek
Obrazek
I MÓJ USZKODZONY Z TRZEMA STYKAMI
Obrazek

Mam nadzieję że pomogłem... [zlosnik]

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 20, 2005 8:27 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
TOXIC
Cytuj:
CZEMU DWA A NIE TRZY ODPOWIEDŹ NA ZDJĘCIACH. SORKI ZA JAKOŚĆ

Wielkie dzięki, mam tylko jedno pytanie, czt te trzy piny są w jednym rzędzie czy dwa i jeden z boku, bo na zdjeciu tego nie moge rozpoznać. U mnie jest wtyczka na 2 piny, ale teraz to nie dam sobie ogolić czy regulator nie ma właśnie trzech w układzie 2 i 1 z boku (muszę dzisiaj tam zajrzeć), w kazdym razie ma na pewno srubkie regulacyjną. I tu miałbym pytanie czy ta śrubka ma być u góry czy u dołu, bo u mnie jest u dołu (tak było założone), co mnie trochę dziwi bo nie ma mozliwosci regulacji. Jezdze teraz z podpiętym regulatorem i zniknął problem odpalania, jedynie przy odpalaniu zimnego motoru obroty od razu wędruja do 2000. Pozdrawiam.

_________________
W124 '85 230E...
tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 20, 2005 8:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Wielkie dzięki, mam tylko jedno pytanie, czt te trzy piny są w jednym rzędzie czy dwa i jeden z boku, bo na zdjeciu tego nie moge rozpoznać.

ODP: W JEDNYM

U mnie jest wtyczka na 2 piny, ale teraz to nie dam sobie ogolić czy regulator nie ma właśnie trzech w układzie 2 i 1 z boku (muszę dzisiaj tam zajrzeć), w kazdym razie ma na pewno srubkie regulacyjną. I tu miałbym pytanie czy ta śrubka ma być u góry czy u dołu, bo u mnie jest u dołu (tak było założone), ..(..)

ODP: U MNIE TEŻ U DOŁU

Odpowiedź na pytanie czy powinieneś mieć dwa czy trzy piny znajdziesz pod maską po stronie kierowcy na błotniku TAM JEST MODUŁ ZAPŁONOWY "TSZ" . (bynajmiej u mnie)

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 20, 2005 9:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
TOXIC
Cytuj:
MODUŁ ZAPŁONOWY "TSZ" .


He, he, mialo być jedno pytanie... :oops: , co do kostki oktanowej to u mnie jest EZL KAT.

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 20, 2005 9:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
no i fajnie... sobie zescie odpowiedzieli a ja dalej nie wiem... mam oba regulatory i na zadnym nie chcodzi jak trzeba... a jaki mam zapłon niestety nie mam pojecia ale mam złączkę elektryczna taką na dwa piny i jeden na wolnym kablu wiec domyslam sie ze jest to na 3 piny z tym ze trzeci z boku

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 20, 2005 9:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
jarecki pisze:
no i fajnie... sobie zescie odpowiedzieli a ja dalej nie wiem... mam oba regulatory i na zadnym nie chcodzi jak trzeba... a jaki mam zapłon niestety nie mam pojecia ale mam złączkę elektryczna taką na dwa piny i jeden na wolnym kablu wiec domyslam sie ze jest to na 3 piny z tym ze trzeci z boku


Wygląda, ze oba sa do pały, ale jak widać dobranie odpowiedniego może być problemem. Ja będe szukał takiego jaki mam, tzn wg numeru fabrycznego, ale nie będę sie spieszył, gdyz jak napisałem wyżej, po podlączeniu go problem odpalania zniknał, a to mnie głównie dobijało. Ja i tak jezdzę na LPG, a on wariuje na etylince, tak jak u Ciebie wkrecając się na wysokie obroty. Tośmy se pogadali i gównośmy zalatwili, ale dzięki TOXICowi wiem juz trochę wiecej. Pozdrawiam, pisz o postępach.

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 22, 2005 7:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
andriu pisze:
[..........Tośmy se pogadali i gównośmy zalatwili, ale dzięki TOXICowi wiem juz trochę wiecej. Pozdrawiam, pisz o postępach.


Podaj VIN i poproś kogoś z EPC to ci poda konkretne numery regulatora.

POZDRO [zlosnik]

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl