MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 3:57 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob cze 04, 2005 1:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Jak w temacie, a wygląda to tak:
Zimny silnik - zapalam bez wciskania gazu, silnik zapala (przeważnie) ale są bardzo niskie obroty ok 500 (jakby nie bylo ssania)
Ciepły silnik - i tu zalewa mnie krew, zapalam równiez bez wciskania gazu, silnik nie chce zapalić, trzeba kilka razy pokręcic rozrusznikiem, za któryms razem łapie, ale (nie zawsze) telepie nim tak jakby nie palił na wszystkie gary.
W czasie jazdy silnik pracuje elegancko, ma dynamike, nie dławi sie, jezdze na LPG ale uruchamiam zawsze na benzynie.
Proszę o podpowiedzi, od czego zacząc szukanie usterki. Pozdrawiam.

_________________
W124 '85 230E...
tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 3:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 10, 2002 2:00 am
Posty: 345
Lokalizacja: Sulechów-Polska
sprawdz czujniki zwłaszcza w obudowie filtra , a może szwankuje ci regulator wolnych obrotów?

_________________
W 124 230 TE 89


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 7:52 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
A może ci gazik leci kolego do kolektorka? Co?

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 07, 2005 8:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:51 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Gdynia
Antoni Janikowski pisze:
A może ci gazik leci kolego do kolektorka? Co?

Dokładnie wygląda tak jakby cosik przeciekało :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 8:52 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
jak to pisalem odnosnie M110

jak jezdzisz na LPG, gasisz i zaraz potem startujesz na Pb,to tak poprostu bywa - nie wiem czemu (pamietalem 2 lata temu, teraz juz nie [zlosnik] )
jak gasisz na lpg i potem zaraz odpalasz na lpg to nie powinno byc problemu. jak silnik cieply to mozesz odpalac na lpg bez obaw.
jak cos to polecam Motronic - gazownicy (pytaj o Artura -on ma M110 w W123 i sie zna na tych sprawach)
miedzy wiaduktami na Legnickiej we Wrocku

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 9:13 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Cytuj:
jak cos to polecam Motronic - gazownicy (pytaj o Artura -on ma M110 w W123 i sie zna na tych sprawach)
miedzy wiaduktami na Legnickiej we Wrocku


Dzięki, podjade tam.

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 9:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Cytuj:
, a może szwankuje ci regulator wolnych obrotów?


Jeżeli to jest ta "puszka" koło kolektora ssącego to jest całkiem odłączone przez poprzedniego właściciela, gdzie to można kupić bo do ASO coś mi nie po drodze.

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 9:23 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
tu chodzi chyba o to, ze masz zbyt bogata mieszanke paliwa
zwlaszcza jesli w kolektorze jest jeszcze mieszanka powietrza z LPG, to przy odpalaniu na Pb jest za malo powietrza, zeby na PB odpalilo plynnie

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
Post: śr cze 08, 2005 9:58 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
andriu pisze:
Jak w temacie, a wygląda to tak:
Zimny silnik - zapalam bez wciskania gazu, silnik zapala (przeważnie) ale są bardzo niskie obroty ok 500 (jakby nie bylo ssania)
Ciepły silnik - i tu zalewa mnie krew, zapalam równiez bez wciskania gazu, silnik nie chce zapalić, trzeba kilka razy pokręcic rozrusznikiem, za któryms razem łapie, ale (nie zawsze) telepie nim tak jakby nie palił na wszystkie gary.
.


Miałem takie same objawy jak "mechanior - fachoffiec" żle przykręcił klapę od wtrysku. Chodzi mi o tą okrągłą pod filtrem powietrza.
Klapa była założona niecentrycznie.
Na zimnym palił z półobrotu, a na ciepłym trza było chechłać.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Post: pt cze 10, 2005 10:23 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
SERWUSIK, Miałem dokładnie to samo, pomogła wymiana regulatora biegu jałowego na sprawny. Udało mi się trafić na sprawny na szrocie za 100PLN. Jak ręką odjął.
POZDRO [papa]

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 10, 2005 2:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Cytuj:
SERWUSIK, Miałem dokładnie to samo, pomogła wymiana regulatora biegu jałowego na sprawny. Udało mi się trafić na sprawny na szrocie za 100PLN. Jak ręką odjął.


No własnie, u mnie jest on dłaczony (chodzi mi o ten koło kolektora ssącego), przyczyną odłączenia wg. poprzedniego właściciela było to że "sobie cykał" :o , a moze on ma cykać? :-?

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 10, 2005 10:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 17, 2004 3:27 pm
Posty: 228
Lokalizacja: Stęszew pod Poznaniem
mam ten sam problem tylko ze ja mam regulator wolnych obrotó calkowicie wymontowany a w jego miejscu jest zaslepka... dostalem 2 rozne regulatory wolnych obrotow i probowalem to sobie zalozyc jakos lecz na zadnym nie dzialal jak trzeba czyt.: na jednym po odpaleniu wkrecal sie sam na wysokie obroty i spadal w dol az zgasl i nie pomagalo dodawanie gazu a na drugi mzero mozliwosci odpalenia... jeden byl z e zlaczka na 3 kable a drugi na 2 i tu jest pytanie: ja mam zlaczke na 2 przewody a regulatory oba sa od 124 230E i kazdy inny wiec jakiego trza szukac??? domyslam sie ze oba są spier...one

_________________
MB W123 200D 79r. biały sprzedany... - :-(
MB W201 200 85r. czarny metalic automatic + gaz - sprzedany :-)
MB W124 230E czarny mafioso :-P


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 11, 2005 4:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
Cytuj:
mam ten sam problem tylko ze ja mam regulator wolnych obrotó calkowicie wymontowany a w jego miejscu jest zaslepka... dostalem 2 rozne regulatory wolnych obrotow i probowalem to sobie zalozyc jakos lecz na zadnym nie dzialal jak trzeba czyt.: na jednym po odpaleniu wkrecal sie sam na wysokie obroty i spadal w dol az zgasl i nie pomagalo dodawanie gazu a na drugi mzero mozliwosci odpalenia... jeden byl z e zlaczka na 3 kable a drugi na 2 i tu jest pytanie: ja mam zlaczke na 2 przewody a regulatory oba sa od 124 230E i kazdy inny wiec jakiego trza szukac??? domyslam sie ze oba są spier...one


Ja dzisiaj podłaczyłem regulator, odpalam (odpalił pięknie) a on 3000 obr. i tak zostało, po przełączeniu na LPG spadły do 900 - 1000 (normalnie takie były). Wiem ze poprzedni właściciel wymieniał ten regulator, na używke oczywiscie i nie wiem czy założył właściwy, spisałem z niego nr.
00014112225 i Bosch 0280140510, jezeli ktos sie orientuje lub ma wgląd w katalogi, to proszę o info czy ten jest własciwy lub ew. jego nr. Pozdrawiam.

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 16, 2005 10:25 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 27, 2004 10:04 am
Posty: 110
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Autko mam `85 230E KE-jet ale numery regulatora biegu jałowego troche inne: spisałem z niego nr. 0001411725 i Bosch 0280140503, ze zlaczka na 3 kable, ma regulację wysokości obrotów przy pomocy śruby. Fotkę mogę dać ale dopiero za parę dni.
pozdro

_________________
S124 300TE 4MATIC `90


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 16, 2005 12:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 9:48 am
Posty: 126
Lokalizacja: Olesnica / Wrocław
TOXIC
Cytuj:
Autko mam `85 230E KE-jet ale numery regulatora biegu jałowego troche inne: spisałem z niego nr. 0001411725 i Bosch 0280140503, ze zlaczka na 3 kable, ma regulację wysokości obrotów przy pomocy śruby. Fotkę mogę dać ale dopiero za parę dni.


Podeślij foto jak możesz, chociaz u mnie jest złączka na 2piny.

_________________
W124 '85 230E...

tak, tak, oczywiście ze LPG.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl