MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lis 01, 2024 1:18 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 29, 2017 11:21 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Stało się niedawno. Jak się zagrzeje to wskazówka głupieje i skacze wysoko pod 120stopni, wtedy silnik przerywa, nie jedzie a na postoju potrafi zgasnąć.
Wiązka silnika robiona oczywiście. Wymieniłem czujnik jednopinowy temperatury - ten co idzie na zegary. Nadal skacze ta wskazówka. Jak włączę ogrzewanie i nie dochodzi wskazówka za wysoko to wtedy nie skacze i jedzie normalnie.
Od czego zacząć i jak w warunkach garażowych?
Auto to 500E z 1992 326 KM do tej pory bez żadnych usterek, wymieniane wszystko co się dało na bieżąco.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: ndz paź 29, 2017 3:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 11, 2013 12:25 pm
Posty: 80
Masa ginie. Wszystkie pod maska do przejrzenia i przeczyszczenia, wlacznie z ta na dole gruba na laczeniu silnik-skrzynia-nadwozie i ta pojedyncza na kolektorze ssacym pod filtrem powietrza.


Na górę
Post: ndz paź 29, 2017 4:26 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Dzięki za podpowiedź! Będę działał!
Andrzejo pisze:
ta pojedyncza na kolektorze ssacym pod filtrem powietrza.



W tym modelu tam chyba nie ma masy? Albo gdzie indziej?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: ndz paź 29, 2017 6:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 11, 2013 12:25 pm
Posty: 80
Jest pojedynczy kabelek z oczkiem, brazowy, w okolicy grubej odmy od przepustnicy. Przykrecony do kolektora ssacego.

Obrazek


Na górę
Post: czw lis 02, 2017 6:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Cześć,
połącz na próbę grubym przewodem "-" akumulatora z dobrą i pewą masą silnika. Ja połączyłem ze śrubą alternatora. Miałem podobny problem. Samochód 123 z silnikiem 250, temperatura skacze do 120, inne wskażniki żle pokazują. Silnik nie przerywał, ale zaczęły się problemy z ładowaniem. Nie mogłem znależć przyczyny. Ten przewód rozwiązał wszystkie problemy, a ładowanie było słychać. To nic nie kosztuje, a może się uda.


Na górę
Post: czw lis 02, 2017 7:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Dzięki Panowie - tak zrobię jak radzicie, ale niech przestanie padać.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Post: wt gru 26, 2017 6:46 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Sprawdziłem masę i winna była luźna śruba masy skrzynia - silnik - podwozie !
Bardzo dziękuję za pomoc !

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl